آرایش صورت؛ چگونه آرایشگر خود باشیم؟ کیوت مگ-میکاپیسم


برای این کار کافی است انگشت اشاره را وارد دهان کنید، دهانتان را ببندید و انکشت را سریعا بیرون بکشید. معمولا برآمدگی زیر ابرو را با رنگ روشن‌تر برجسته‌تر نشان می‌دهند. اگر پوست روشنی دارید، از رنگ کرم، شنی و سفید استفاده کنید. این رنگ فقط باید کمی با رنگ طبیعی پوست‌تان اختلاف داشته باشد. با توجه به فرم صورت، فرم چشم و ظاهری که در نظر دارید می‌توانید روش‌های مختلفی را برای سایه زدن انتخاب کنید. اگر ابروی باریک و کم‌پشت دارید می‌توانید آن را پرتر نشان دهید.

  • به دلیل غلیظ و سنگین بودن آرایش، ابتدا باید پوست با کرم های مناسب مرطوب و ماساژ داده شود.
  • روش های زیادی برای استفاده از سایه چشم در آرایش صورت وجود دارد، اگرچه ابتدایی ترین و کلاسیک ترین حالت استفاده از یک رنگ روی تمام پلک است.
  • این مرحله باعث می‌شود که صورت‌تان بشاش‌تر و روشن‌تر از قبل به نظر برسد.
  • ولی اگر از سایه‌های روشن‌تر برای آرایش استفاده می‌کنید بهتر است از خط چشم قهوه‌ای استفاده کنید.

پس، اول با دستمال مرطوب مناسب، آرایش صورت خود را پاک کنید. به این ترتیب، دوام آرایش شما بیشتر می‌شود و تا مدت‌ها خراب نخواهد شد. برای مشاهده یک نمونه میکاپ دیگر روی آرایش لایت ساده اما فوق العاده زیبا کلیک کنید. از مرکز لب‌ها شروع کنید و رژ لب را به دو طرف لب‌ها پخش کنید. مراقب باشید که رژ لب از خط‌هایی که قبلا با خط لب کشیده‌اید، بیرون نزند. یکی از روش‌ها برای اینکه ریمل و مژه را پرحجم تر نشان دهید، بین دو لایه ریمل، مقداری پودر بچه به مژه‌ها بزنید.

هایلایت کردن پلِ بینی

آرایش تیره بیشتر مناسب مهمانی‌هایی می‌باشد که در شب برگزار می‌شوند. یکی از چیزهایی که می‌تواند تعیین کند شما در آرایش صورت خود چقدر مهارت دارید استفاده به‌اندازه از مواد آرایشی است. استفاده نادرست از رژگونه می‌تواند شما را مانند دلقک‌ها نشان دهد. حتما قبل استفاده از رژگونه از کرم پودر استفاده کنید در غیر این صورت رژگونه روی پوست شما غیرطبیعی دیده می‌شود. اگر علاقه زیادی به استفاده از ریمل ضدآب دارید می‌توانید استفاده از آن را برای فصل تابستان بگذارید. اگر شما از سایه‌های تیره استفاده می‌کنید بهتر است از خط چشم مشکی استفاده کنید.

کرم پودر مناسب برای پوست چرب:

مهم ترین ویژگی در آرایش صورت دخترانه، ساده بودن آن است. در این نوع آرایش صورت سایه های تیره، رژ لب تیره و رژ گونه زیاد و خط چشم کشیده کاربرد ندارد. در مقابل، تلاش میشود با رنگ های کاملا ملایم حالت طبیعی و زیبا به صورت داده شود. در آرایش صورت گرد و چاق مهم ترین نکته نحوه آرایش کردن چشم ها است. البته آرایش چشم ها در هر نوع آرایشی اهمیت ویژه ای دارند ولی در مورد آرایش صورت گرد نکاتی هم وجود دارد.

کانسیلر را به خوبی روی صورت پخش کنید تا کاملا با کرم‌پودر یکی شود و لبه‌های آن پیدا نباشد. برای پخش کردن کرم پودر روی صورت می‌توانید از براش‌های مخصوص یا از اسفنج آرایشی مرطوب استفاده کنید. اگر نیاز است تا گردن و زیر گوش خود را نیز با کرم پودر بپوشانید. کرم‌ پودرها نواع مختلفی دارند ولی معمولا همه آنها به یک شکل مورد استفاده قرار می‌گیرند. کرم پودرها به شکل پودر، مایع و کرم وجود دارند و همه‌ی آنها برای ایجاد پوستی یکدست و مسطح کاربرد دارند. استفاده از کرم‌پودر باعث می‌شود که پوستی صاف و بدون لک برای آرایش کردن داشته باشید.