آرایش صورت؛ چگونه آرایشگر خود باشیم؟ کیوت مگ-میکاپیسم


بهتر است ادامه متن را بخوانید تا نکته‌های دیگر پاک کردن صحیح آرایش خود را بهتر بدانید. البته، نکند دیدن این پد، باعث شود فکر کنید که پاک کننده‌ صورت قوی‌تری لازم دارید! بلکه، برای چاره به تمیز کردن صورت خودتان، بعد از پاک کردن آرایش فکر کنید. چون باعث می‌شود که مژه‌های شما بسیار غیرطبیعی، ضخیم و تیره به نظر برسند. موقع ریمل زدن با براش ریمل، مژه‌های خود را از هم جدا کنید. براش را تکان دهید تا ریمل کاملا روی مژه را بگیرد و فقط قسمت‌های زیرین مژه را آغشته نکند.

  • شستن صورت قبل از آرایش صورت علاوه بر کمک به زیبایی آرایش چهره و انجام حتی یک آرایش ساده فواید دیگری نیز دارد.
  • با استفاده از یک بورس بزرگ نرم، شروع به مالیدن یک لایه سبک در سراسر صورت خود کنید.
  • کل این مراحل وقت چندانی از شما نمی‌گیرد، اما تاثیر بسیار مثبتی دارد.
  • اگر می‌خواهید مطمئن شوید که آرایش شما از پیشانی تا چانه پوشانده شده است، ابتدا اسپری را به شکل X در سراسر صورت خود بزیند، سپس با اسپری کردن شکل T ادامه دهید.
  • همچنان کرم‌پودر یا پنکیک خود را هماهنگ با پوست صورت خود انتخاب کنید، نهایتا دو یا سه درجه تیره‌تر یا روشنتر آن را استفاده کنید.
  • از کرم پودرهایی استفاده کنید که رنگ و بافت آن‌ها مناسب پوست شما باشد.

پس از ایجاد سطحی بی‌نقص روی پوست با روال جدیدتان، مناطقی را که می‌خواهید هایلایت کنید، مشخص کنید. شما می‌توانید برای کانتورینگ بهتر و محو بهتر از براش میکاپ برای دستگاه فیس براش خود استفاده کنید. براش میکاپ برای فیس براش‌های لرزشی و چرخشی استفاده می‌شود. به نظرم این موضوع خیلی تعجب اور نیست که گربه ای استخوان بخور…

مهدی نصیری: چین و روسیه هر دو به ما خنجر زدند

بعد از پاک کردن آرایش قبلی، صورت خود را با شوینده‌های مناسب بشویید. بعد از خشک کردن صورت، حتما از مرطوب‌کننده استفاده کنید. به همان دلیل که باید آرایش‌تان را پاک کنید، همواره باید صورت‌تان را شسته و تمیز نگه دارید. علاوه بر این، برای جلوگیری از بسته شدن منافذ پوست توسط مواد آرایشی و همچنین پیشگیری از جوش و التهاب، حتما باید آرایش خود را پاک کنید.

آماده سازی پوست پیش از آرایش

این ترکیبات بسیار سبک و ملایم هستند و خلاف شوینده‌های دیگر به آب نیاز ندارند. پس اجازه دهید تا میسلار واتر روی پوست‌تان بماند تا مواد رطوبت رسان زمان کافی داشته باشند و جذب شوند. با پاک کننده آرایش میسلار واتر سریع‌تر صورت خود را تمیز کنید.

بعد از چند ساعت، باعث پخش شدن و خراب شدن سایه ابرو می‌شود و ظاهر ناخوشایندی ایجاد می‌کند. آیا به دنبال یک آرایش طبیعی هستید که پوست شما را در تمام طول روز درخشان نگهدارد؟ اکنون با این نکات مهم مربوط به زیبایی یاد بگیرید که چگونه آرایش خود را انجام دهید. از انجام زیر سازی پودر مایع تا استفاده از خط چشم، این نکات و ترفندها به شما کمک می‌کند که یک ظاهر بی نقص خلق کنید. برای آرایش طبیعی و ملایم روزانه گونه‌ها رنگرژگونهمی‌بایست متناسب با فرم چهره و ترکیب رنگ بقیه آرایش انتخاب شود.

برق لب نیز به عنوان آخرین مرحله میتواند تکمیل کننده آرایش تان باشد و با بزرگتر نشان دادن لب ها، زیبایی خاصی به آن ها ببخشد. شما خواهد داشت؛ سعی کنید از رژ لب هایی که نزدیک به رنگ لبتان هستند بزنید. از کرم برنز کننده یا کانتور استفاده کنید و با کشیدن خط روی شیشقه ها، خط چانه و گونه ها روی صورتتان به آن رنگ بیشتری بدهید. انجام این دو کار قبل از آرایش باعث میشود که پوست شما تمیزتر شود و آرایش تان طبیعی تر جلوه کند و میزان چربی پوست کنترل شود.

استفاده از ژل‌های شستشو یا پن‌های مخصوص به شما کمک می‌کند که پوستتان را عمیق پاکسازی کنید. بعد از پاک کردن صورت نوبت به استفاده از کرم مرطوب کننده متناسب با جنس پوست شماست. حواستان باشد که رنگ فونداسیون شما به رنگ پوستتان نزدیک باشد و با آن اختلاف فاحشی نداشته باشد. در این مرحله به جای فونداسیون می‌تواند از کرم مرطوب‌کنندۀ رنگی یا بی بی کرم (نوعی کرم است که ترکیبی از پرایمر، ضدآفتاب، کرم‌پودر و کانسیلر است) استفاده کنید. همه ما می ‌دانیم که مهم ‌ترین مرحله در روتین مراقبت از پوست، پاک کردن آرایش روزانه است! لوازم ‌آرایشی منافذ را می ‌بندد و در نتیجه باعث پیدایش جوش های سر سیاه می ‌شود، بنابراین باید با استفاده از پاک کننده ‌های آرایش به ‌خوبی پاک شوند.