آرایش صورت آموزش کامل میکاپ + معرفی وسایل آرایشی مورد نیاز ایریکت خرید عطر و ادکلن اصل و محصولات آرایشی و بهداشتی


هایلایتر نیز تاثیر بسیار زیادی بر روی آرایش صورت می گذارد. هایلایتر ها به صورت پودری و مایع یا به صورت کرمی تولید شده اند‌. از هایلایتر ها می توانید در زیر ابرو یا بالای گونه یا در امتداد بینی یا به جای سایه چشم استفاده کنید. ریمل از پرطرفدارترین وسایل های آرایش می باشد که باعث درشت شدن چشم ها و بلند تر شدن مژه ها می شود.

  • نحوه استفاده از مرطوب کننده در قسمت پیشانی به این صورت است که مرطوب کننده را به صورت ضربدری روی پیشانی ماساژ دهید.
  • برای اینکه به صورت‌تان حالت و عمق بدهید باید در آن سایه و روشن ایجاد کنید.
  • به صورت کلی مدل آرایش عربی یا خلیجی، یکی از انواع سبک و مدل آرایش و میکاپ است که به صورت بسیار غلیظ بوده و تمام صورت را پوشش میدهد.
  • اسپری تثبیت کننده را از فاصله سانتی‌متری صورت‌تان نگه دارید و آن را 5-4 بار روی کل صورت‌تان اسپری کنید.
  • برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است از پرایمر سایه چشم استفاده کنید.

امروزه از آرایش صورت فقط برای آراسته‌تر کردن صورت استفاده نمی‌شود بلکه از آن می‌توان برای پوشاندن نقص‌های صورت نیز استفاده کرد. قبول کنید که شما یک مبتدی هستید و نیازی نیست از همان اول روی کل صورت خودتان کار کنید. اگر در سایه زدن کمی مبتدی و تازه کار هستید بهتر است روی آرایش لب وقت بگذارید. شما با تمرین کردن و تکرار یک آرایشگر حرفه ای خواهید شد پس بهتر است روی بخش هایی که بیشتر وارد هستید تمرکز کنید. دومین ابزار آرایشی مهم برای صورت انتخاب یک برس با کیفیت بالا است. برس ها معمولا زمان طولانی برای شما باقی مانده و می توانید از آن ها استفاده کنید پس در خرید برس کمی دقت کنید.

رژ لب بزنید

در نهایت به این موضوع توجه کنید که باید تعادل را در چهره تان به وجود آورید و می توانید با رژ گونه این کار را انجام دهید. تمرکز اصلی این مدل از انواع مدل آرایش، بر روی چشم ها است. مدل آرایش اسموکی با چشم های تیره و لب های پررنگ، ظاهری جسور و جذاب برای شما ایجاد خواهد کرد. سایه های مشکی و خاکستری به دلیل ساخت یک ظاهر دودی تیره و سایه های قهوه ای برای درست کردن چشمان دودی استفاده میشوند. همانطور که در بالا گفته شد، مهمترین ویژگی مدل آرایش و میکاپ هندی؛ استفاده از کرم پودر نزدیک به رنگ پوست، پودر سفید کننده صورت، مداد سیاه و پخش کردن نامساوی آنها است. برای بهبود ظاهر و فعالیت های روزانه، مدل آرایش طبیعی و مینیمال به وجود آمده است.

اگر تمایل دارید تا قانون ها و باید و نبایدهای آرایش کردن را از صفر تا صد فرا بگیرید، به شما پیشنهاد میکنیم تا انتها این مقاله را دنبال کنید. از جمله روش ها و ترفندهای کاربردی که در زمان میکاپ از آن بهره مند می شوند کانتور بوده که با کرم ها و لوازم آرایشی مربوط به آن… مدل میکاپ درخشان یا براق ؛ تکنیک هایی از آرایش که در آن از اقلام براق برای درخشندگی پوست خانم ها و عروس استفاده میشود. سبک میکاپ درخشان یا براق، شامل سایه های متالیک و پر زرق و برق برای چشم است.

سبک میکاپ و آرایش اروپایی یا HD

با این حال، برای ایجاد چنین خط چشم زیبایی، نیازی به مهارت های آرایشی پیشرفته نیست. خیلی راحت با سایه‌های رنگی یا خط چشم های رنگی چنین آرایش چشمی می‌توان پدید آورد. در این بخش می توانید مدل های زیبا و جذاب انواع آرایش های صورت دخترانه و ملایم را مشاهده نمایید و با توجه به آنها انتخاب مناسبی داشته باشید. این سبک آرایشها اغلب به چهره کمرنگ و ملایم انجام می گیرد و در عین سادگی، زیبایی و جذابیت خاصی به چهره می بخشد. است که در آن هیچ محدودیتی در انتخاب رنگهای مختلف وجود ندارد. برای آرایش چشم شرقی از خط چشمهای گربه‌ای و رژلبهای روشن برای لبها استفاده می‌شود.

شما می‌توانید این کار را با اسفنج آرایشی یا انگشتان خود نیز انجام دهید. توجه داشته باشید که برای رسیدن به یک میکاپ طبیعی، با مقدار کمی از محصول شروع کرده و آن را ترکیب کنید. می توانید با کمک براش و کانسیلر این لک ها را بپوشانید. در آرایش صورت بعد از آرایش پوست، آرایش چشم و ابرو بسیار اهمیت دارد. برای اینکه بتوانید چشم ها و ابروهایتان را به خوبی آرایش کنید باید به نکات مهمی توجه داشته باشید، از جمله ریز یا درشت بودن چشم ها، فاصله چشم تا ابرو، فرم چشم و مژه ها و…

در این مطلب تصاویری از انواع مدل خط چشم دخترانه و زنانه با جدیدترین متدها را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از… این سبک از انواع مدل میکاپ و آرایش؛ در عین زیباسازی ظاهر، هیچ گونه آسیبی به صورت نمیرساند. دوربین های دقیق می توانند به آسانی تک تک خطوط و چین های صورت را (طبیعی و یا با آرایش) ثبت کنند. سبک آرایش با وضوح بالا یا HD، همان چیزی است که افراد را در تلویزیون و صفحه نمایش بزرگ نشان میدهد. میکاپ و آرایش اروپایی یا HD، روشی است که در آن از آرایش خالص یا گریم، استفاده میشود که خطوط و چین ها را پنهان می نماید. بنابراین با این تکنیک زیبایی، پوست صورت را برای ساعات طولانی به شکل بی عیب و نقصی برای جلوی دوربین آماده میشود.

چراکه اگر مقدار پرایمر بیش از حد لازم باشد، روی صورت می‌ماند و جلوه‌ای بد ایجاد می‌کند. پس بهتر است که یک لایه نازک از آن را روی پیشانی، گونه‌ها و چانه خود اعمال کنید. دیگر محصول پوستی مهم برای زیرسازی پوست صورت، کانسیلر است.

در صورتی هم که پوست شما حساس است، به دنبال پرایمری باشید که کمترین ترکیبات شیمیایی مانند انواع چربی‌ها، پارابن و … را دارد. مجموعه هنرسرا شامل چندین کلاس مجزا با تجهیزات کامل و مخصوص آرایشگری هست تا بتواند دوره های آموزشی خود را به صورت عملی و کاملا حرفه ایی برگزار کند. هزینه شرکت در دوره آموزش گریم و میکاپ در اواسط همین صفحه ذکر شده است. تفاوت دوره خصوصی و عمومی در تعداد شرکت کننده ها می باشد.کلاس های خصوصی دوره آموزش گریم و میکاپبا یک تا سه نفر، و کلاس های عمومی برای سه تا پنج نفر تشکیل میشود. در کلاس هایآموزش گریم و میکاپ(آرایش صورت) ، وسایل و ابزار موردنیاز، توسط آموزشگاه هنرسرا در اختیار هنرجویان محترم قرار داده می شود.

همچنین کرم پودرهایی که مواد معدنی دارند برای پوست چرب مناسب هستند؛ زیرا مانع جلوه براق پوست می‌شوند. اما اگر پوست خشکی دارید، بهتر است از کرم پودر مایع و یا استیک آبرسان استفاده کنید. تصاویر و مدل های زیر مربوط به آرایش صورت های گرد می باشد که می توانید از آنها به عنوان الگو استفاده نمایید. می‌توانید با استفاده از رژگونه، میکاپ خود را تکمیل کنید و بهتر است رنگی را انتخاب کنید که به رنگ طبیعی پوست شما نزدیک باشد. در مرحله بعد، با استفاده از یک براش، رژگونه را روی سیب‌های گونه‌های خود اعمال کنید تا میکاپ صورت شما را ظریف و طبیعی کند. شما باید براش را به شکل دایره‌ای حرکت دهید تا آرایش شما یکدست شود.