آرایش صورت, جدیدترین متد های آرایش صورت زنانه و دخترانه و آرایش عروس


از آنجا که قدرت آرایش غیر قابل انکار است، می‌توانید از آن جهت دستیابی به زیبایی که آرزو دارید، استفاده کنید. تاریخچه آرایش و مدل آرایش صورت حدأقل به ۷ هزار سال پیش می‌رسد. آرایش صورت به معنی انجام اعمالی است که جهت زیباتر کردن چهره و یا برجسته کردن زیباییهای موجود روی صورت انجام می‌گیرد. ترتیب صحیح آرایش صورت را در این بخش از مجله سین دخت بررسی کردیم. می توانید با پیش رو گذاشتن این لیست به راحتی و حرفه ای آرایش کنید. یادتان باشد در کنار آرایش کردن صحیح استفاده از لوازم آرایشی با کیفیت نیز بسیار مهم است.

اگر پوست خشکی دارید حتما قبل از آرایش کردن از آبرسان استفاده کنید زیرا خشکی پوست در آرایش باعث می‎‌شود پوست شما خسته و پیرتر از سن واقعی شما نشان داده شود. مرتب و زیبا بودن در همه حالت و همه جا خیلی خوب است ولی بعضی عادت‌های غلط در آرایش صورت می‌تواند عواقب بدی برای شما به همراه داشته باشد. عادت استفاده مدوام از رژ باعث از بین رفتن خط لب شما می‌شود.

  • در این مطلب تصاویری از انواع مدل آرایش صورت کشیده با متدهای جدید را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن…
  • امروزه بسیاری از افراد چه بانوان و چه آقایان برای از بین بردن چین و چروک های صورتشان از بوتاکس استفاده می کنند تا صورتی صاف و بدون عیب داشته باشند.
  • وقتی از نتیجه راضی شدید و خواستید به سراغ چشم دومتان بروید، دوباره ریمل را داخل جعبه بزنید و چشم دوم را شروع کنید.
  • اگر شما از سایه‌های تیره استفاده می‌کنید بهتر است از خط چشم مشکی استفاده کنید.
  • معمولا در این سبک از برق لب خنثی و یا شفاف استفاده می کنند.

در این بخش بهتر است از یک مداد چشم مناسب برای خط کشیدن استفاده شود. برای ترمیم لب ها روی آن ها برق لب یا کرم بزنید و پس از 15 الی 20 دقیقه ، لب ها را پاک کنید سپس با یک خط لب همرنگ رژتان یک خط کج از کمان سمت راست بالای لب تا وسط آن بکشید. برداشتن ابرو از این نقطه آغاز می شود پس با خط چشم این نقطه را علامت گذاری کنید. اگر رنگ چشمان شما طوسی است ، هر رنگ سایه ای مناسب شما نیست . شما باید از سایه ای استفاده نمایید که چشمان شما را زیباتر و درخشنده تر سازد .

در بخش زدن کرم پودر پایه در آموزش آرایش صورت اشاره کوتاهی به رنگ مناسب کرم پودر داشتیم. اما اگر می‌خواهید حرفه‌ای‌تر عمل کنید، باید نوع پوست و رنگ آن را بشناسید تا انتخاب دقیق‌تری نسبت به کرم پودر مناسب خود داشته باشید. برای زدن کرم پودر از یک براش یا اسفنج آرایشی مرطوب استفاده کنید و اگر لازم بود آن را روی گردن و نزدیک گوش‌تان هم بزنید.

رنگ ابرو دودی در خانه

خرید تعداد زیادی لوازم آرایشی هنر نیست این مهم است که لوازم شما کیفیت خوبی داشته باشند و این که بلد باشید از آن ها استفاده کنید. خیلی از دخترخانم ها فقط با تعداد ۴ یا ۵ قلم از وسایل آرایشی چهره زیبایی برای خود خلق میکنند. تصویر شماره 6 نشان می دهد که شما می توانید با انتخاب رژ لب مناسب و خط لب زدن ، شکل زیبایی به لب هایتان بخشید و زیباتر به نظر برسید. اگر دوست دارید آرایش چشم جذاب و بولدی با سایه‌های متنوع داشته باشید، باید از یک رنگ ملایم برای رژتان استفاده کنید تا مخاطب به چشم‌های شما جذب شود. برای استفاده از پرایمر می‌توانید از یک براش، اسفنج یا انگشت‌تان کمک بگیرید.

بنابرین اگر تا به حال مراحل زیر را قبل از شروع آرایش عملی نکرده‌اید، تنبلی را کنار بگذارید. دقت کنید که یک ارایش ساده برای اینکه خوب روی صورت شما بنشیند، نیاز به پوست و صورت شفاف دارد. آرایش های لایت و ملایم چهره شما را جوان تر و شاداب تر از همیشه نشان می دهند. برای استفاده از هایلایتر می‌توانید از نوک انگشت یا براش‌های کوچک مخصوص هایلایتر استفاده کنید.

دوره آموزش گریم و میکاپ

رژهای براق و مایع برای این لب‌ها مناسب نیستند و معمولا رژهای مات جلوه زیباتری روی این لب‌ها ایجاد می‌کنند. البته توجه داشته باشید در آموزش آرایش صورت مهم است که فرم صورت خود را بشناسید و تمام مراحل کانتورینگ و هایلایت و رژگونه را براساس فرم صورت خود انجام دهید. در ادامه بعد از آموزش رژگونه، این مرحله مهم در آموزش آرایش صورت به سبک‌ حرفه‌ای‌ها را توضیح خواهیم داد. برای هایلایت کردن صورت می‌توانید از هایلایتر کرمی، پودری یا استیکی استفاده کنید. انتخاب نوع هایلایتر به سلیقه شما و نوع کرم پودرتان بستگی دارد؛ برای مثال اگر کرم پودر شما مایع است، چون پوست‌تان نرم می‌شود بهتر است از هایلایتر پودری استفاده کنید. و یا اگر می‌خواهید ظاهر نهایی آرایش شما براق شود، از هایلایترهای مایع یا کرمی استفاده کنید.

آرایش پاک ‌کن مناسب هر پوست

در صورتیکه میخواهید شیک و زیبا به نظر برسید، اما نه با میکاپ زیاد، سبک مینیمال به کار می‌آید. این مدل از انواع میکاپ؛ شما را بی عیب و نقص نشان داده و در عین حال از ویژگی های طبیعی شما منحرف نمیشود. در چین باستان نیز مردم برای نمایش یک طبقه اجتماعی خاص، ناخن های خود را رنگ آمیزی میکردند. بلافاصله مردم چین شروع به استفاده از سرخاب برای لب ها و پودر برنج برای سفید کردن صورت خود کردند. رومیان باستانی نیز با استفاده از پودر گچ، سرب سفید و کرمی از چربی حیوانی، نشاسته و اکسید قلع، پوست خود را کم رنگ تر مینمودند.

همه ما می ‌دانیم که مهم ‌ترین مرحله در روتین مراقبت از پوست، پاک کردن آرایش روزانه است! لوازم ‌آرایشی منافذ را می ‌بندد و در نتیجه باعث پیدایش جوش های سر سیاه می ‌شود، بنابراین باید با استفاده از پاک کننده ‌های آرایش به ‌خوبی پاک شوند. علاوه بر استفاده از این محصول، انتخاب نوع مناسب با توجه به نوع پوستتان بسیار مهم است…..

همچنین، با روشن شدن اطراف چشم بتوانیم جلوه ای زیباتر به آرایش چشم بدهیم. ترتیب صحیح آرایش صورت چگونه است؟ این پرسش بسیاری از کسانی است که می خواهند آرایشی حرفه ای و بی نقص داشته باشند! در این مطلب قصد داریم ترتیب درست آرایش صورت را به طور ساده اما حرفه ای بیان کنیم. با ما همراه باشید تا ترتیب صحیح آرایش صورت را گام به گام و مراحل آرایش صورت با تصویر را در اختیارتان قرار دهیم. روش های زیادی برای دوام رژلب وجود دارد که ممکن از همه نتوانند به راحتی از آنها استفاده کنند، اما استفاده از کرم پودر یکی از بهترین روش ها برای دوام بیشتر رژلب شما میباشد. کرم پودر باعث فیکس شدن رژلب بر روی لب ها شده و باعث جلوگیری از لکه ای و پاک شدن آنها میشود.