آرایش صورت را چگونه باید انجام داد؟ جامداد مگ-میکاپیسم


پس از ایجاد حساب کاربری خود،می توانید وارد حساب کاربری خود شوید. اگر پوست معمولی یا خشک دارید، از فونداسیون مایع استفاده کنید. هرگز صورت خود را با آب داغ نشویید، چراکه باعث خشک شدن پوست صورت شما می‌شود و در بعضی پوست‌ها منجر به بروز حساسیت می‌شود. در ادامه تکنیک هایی را خواهیم گفت که به زیباتر شدن آرایش کمک می کند. که بیشتر برای حضور در محیط های عمومی و دانشگاه استفاده میشود، باید سادگی و زیبایی را با هم تلفیق کند. است زیرا میتوانید با استفاده از آن عیب های صورت مثل لک و جای جوش را بپوشانید و حلقه های تیره دور چشم را کاور کنید.

  • مثلا می‌توانید اطراف بینی، زیر گونه‌ها و زیر خط فک و… را کانتور کنید.
  • یکی از مشکلاتی که برای اکثر خانم‌ها به ویژه در فصل تابستان ایجاد می‌شود، ثابت نماندن آرایش بر روی پوست صورت آن‌هاست.
  • اگر تلاش کنید که روی باقیمانده‌ی آرایش‌های قبلی آرایش کنید، نتیجه جالبی نمی‌گیرید و ظاهر نهایی شما بسیار ناخوشایند می‌شود.
  • برای این کار کافی است انگشت اشاره را وارد دهان کنید، دهانتان را ببندید و انکشت را سریعا بیرون بکشید.

کانسیلر نیز از دیگر ابزار آرایش می باشد که باعث از بین بردن جوش و تیرگی و لک در دور چشم و دور لب می شود. هایلایتر نیز تاثیر بسیار زیادی بر روی آرایش صورت می گذارد. هایلایتر ها به صورت پودری و مایع یا به صورت کرمی تولید شده اند‌. از هایلایتر ها می توانید در زیر ابرو یا بالای گونه یا در امتداد بینی یا به جای سایه چشم استفاده کنید.

لاک پایه چیست؟ راهنمای انتخاب لاک پایه

برای داشتن یک آرایش ماندگار که طولانی مدت بر روی پوست شما باقی بماند، بهتر است از انواع محصولات ضد آب مانند ریمل ، خط چشم و… استفاده کنید. همچنین برای داشتن پوستی نرم و لطیف که آرایش اصلاحاً بر روی آن بنشیند، بهتر است از تونر و مرطوب کننده‌های مخصوص پوست صورتتان استفاده کنید. زیرا تونر باعث تنظیم PH و تمیزی کامل صورت می‌شود و به دنبال آن کرم مرطوب کننده نیز به نرمی و لطافت بیشتر آن کمک می‌کند. همه این موارد که بسیار در چهره و زیبایی بیشتر آن تاثیر گذارند، با انجام برخی ترفندهای مهم قابل حل هستند. در ادامه تمامی راه های ماندگاری آرایش برای شما شرح داده شده‌است تا به کمک آن‌ها بتوانید یک آرایش زیبا و مرتب را در طول روز حفظ کنید.

تازه های آرایش و زیبایی(سلامت پوست، سلامت مو، لوازم آرایشی، آرایش مو، آرایش صورت و…)

برای داشتن آرایش زیبا توجه داشته باشید که هیچگاه اجازه ندهید آرایش شما آنقدر زیاد و توی چشم باشد. شما می توانید برای این کار از تکنیک های آرایشی جدید استفاده کنید تا آرایش ملایم و شیک داشته باشید.. برای ایجاد چشم هایی درشت تر می توانید از سایه تیره استفاده کنید.

قدم دوازدهم: برق لب

سایه را با کمک براش محو کنید تا حاشیه‌ی آن خط نیافتد و کاملا اطراف آن محو و یکدست شود. از هایلایترهای پودری یا کرمی می‌توانید برای روشن‌تر کردن نواحی عمیق پوست، استفاده کنید. اگر هایلایتر کرمی دارید، باید قبل از پودر فیکس از آن استفاده کنید. گوشه‌های داخلی چشم، زیر ابروها، مرکز گودی بالای لب و بالا و کنار استخوان گونه جاهایی است که می توانید هایلایتر بزنید. بعد از اینکه کرم پودر زدن را کامل کردید، صورت‌تان صاف و بدون عمق به نظر می‌رسد چون همه قسمت‌های آن یکدست و یک‌رنگ است.

بنابراین برای خط چشم باید رنگی را انتخاب کنید که هماهنگ با رنگ مژه‌ها باشد. اگر موهای بلوند دارید می توانید از رنگ قهوه‌ای استفاده کنید. حتما سایه را خوب روی پوست پخش کنید که خط اطراف آن به وضوح قابل مشاهده نباشد. رنگ اصلی سایه نباید تا ابرو ادامه پیدا کند و نباید از پشت پلک به اطراف چشم فراتر برود مگر اینکه مدل سایه زدن خاصی مد نظرتان باشد.

بنابراین با این روش ساده به صورت بسیار طبیعی لب ها باریک را تبدیل به لب ها قلوه ای می کنید. یکی از پرکاربرد ترین خدمات ارائه شده در سالن های زیبایی میکاپ و گریم می باشد. با توجه به اینکه میکاپ و گریم کار زمان بری می باشد و خانم ها فرصت کافی برای آرایش صورت خود ندراند، ترجیح می دهند نزد میکاپ آرتیست ها بروند و هزینه های زیادی بابت میکاپ پرداخت کنند. هنرجو با گذراندن دوره تخصصی و دریافت مدرک معتبر فنی حرفه ای براحتی وارد بازار کار شده و می تواند منبع درآمدی خوبی از تخصص خود داشته باشد. برای استفاده از پودر فیکس می‌توانید از یک اسفنج مرطوب آرایشی استفاده کنید. اسفنج را در پودر بزنید و آن را به آرامی روی صورت زیر چشم قرار دهید.

ابرو ها، فرم و رنگ آنها تاثیر بسیار زیادی در زیبای چهره ی شما دارند. شما نمی توانید ابروهایتان را همانند موهایتان رنگ کنید چون باعث آسیب موهای ابرو می شود. مطمئن شوید که برق لب را تا جایی که می شود نزدیک به لبه های لب خود زده اید.