آرایش صورت گرد: خانم هایی که اضافه وزن دارید اینطوری آرایش کنید!-میکاپیسم


به هنرجویان دوره آرایش صورت ، مدرک تخصصی فنی حرفه ای ترجمه شده و بین المللی اعطا خواهد شد. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه ساون۲۰ بوده و هرگونه کپی برداری و انتشار بدون ذکر منبع موجب پیگیری قضایی خواهد بود. برای استفاده از هایلایتر می‌توانید از نوک انگشت یا براش‌های کوچک مخصوص هایلایتر استفاده کنید. برای داشتن آرایش صورت کامل و بی‌نقص، این مراحل آرایش صورت با تصویر را به ترتیب دنبال کنید. تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است. به نرمی آن را به پوست اطراف این مناطق بمالید و همیشه اطمینان حاصل کنید که با لایه ی اولیه پوشیده می‌شود.

  • تصاویر و مدل های زیر مربوط به آرایش صورت های گرد می باشد که می توانید از آنها به عنوان الگو استفاده نمایید.
  • برای حل این مشکل ابتدا باید علت این ریزش یا کم پشتی ابروها ریشه یابی شود، سپس شما می توانید با روش های خانگی و..
  • ما همچنین آدرس ایمیل شما را دریافت می کنیم تا به طور خودکار در وب سایت خود یک حساب کاربری برای شما ایجاد کنیم.
  • رنگی از مداد ابرو یا پودر را انتخاب کنید که نزدیک به رنگ موی طبیعی ابروی شما باشد.

چنانچه تا به حال آرایش نکرده اید و تصمیم دارید که این کار را بکنید، پس از انجام مراحل زیر عالی به چشم می آیید. چیزی که لازم است انجام دهید این است که آرایش طبیعی داشته باشید و آرایش روی صورتتان مصنوعی نشان ندهد. برای اینکار ، باید آرایشی را انتخاب کنید که هم برای روز و هم برای شب بتوانید استفاده کنید و بتوانید چهره شما را اصلاح کرده و زیبایی آن را افزایش دهد. آرایش کردن به راحتی که تصور می کنید نیست باید با توجه به شکل صورت و همینگونه رنگ پوست روی چهره خود کار کنید و از تکینک های جدید آرایشی استفاده کنید تا زیبا و جذاب به چشم بیایید. آرایش کردن به آن آسانی نیست که فکرمی کنید، شما باید با توجه به رنگ پوست وشکل صورت خود کار کنید و برای اینکه جذاب و زیبا به نظر برسید باید از تکنیک های جدید آرایشی استفاده کنید.

امیدواریم که این نکات آرایشی برای شما مفید واقع شود و در مهمانی‌ها و مجالس بدرخشید. رنگ ریمل خود را دو یا سه درجه تیره‌تر از رنگ ابروهایتان انتخاب کنید. کانسیلر را به صورت یک مثلث به زیر چشم‌ها بزنید و برای خشک کردن آن و ماندگاری بیشتر از پودر بیک استفاده کنید. مجله گفتنی بستری جهت ارائه مطالب جدید و جذاب در زمینه های مختلفی همچون سبک زندگی،سرگرمی، مد و زیبایی، فرهنگ و هنر و سلامت می باشد.

یادتان نرود که بعد از پاک کردن رژ لب از یک مرطوب کننده مناسب لب استفاده کنید. به آرامی، یک پد پنبه‌ای را که به پاک کننده آرایش چشم آغشته شده است، روی چشمان بسته‌ی خود بکشید. با مصرف آنها می‌توانید مطمئن شوید که پوست‌تان تمیز شده است و تمام موادی که موجب مسدود شدن منافذ پوست می‌شوند، کاملاً از بین رفته‌اند. پبشنهاد می‌کنیم از محصولات بدون الکل برای پاکسازی پوست صورتتان استفاده کنید تا پوست‌تان خشک نشود.

عوارض و معایب تاتو و قاب ابرو

برای زدن برق لب از وسط لب خود شروع کنید و برق لب را به سمت خارج لب ببرید. بخاطر داشته باشید که زیر ساز پوست شما باید همرنگ پوست طبیعی شما باشد، و نباید خیلی تیره تر و یا روشن تر از رنگ طبیعی پوست باشد. این نکته کمک می کند تا رنگ صورت شما با بقیه بدن یکدست باشد. در غیر این صورت یک تفاوت رنگ واضح بین مناطقی که زیر ساز استفاده شده و استفاده نشده مشهود می شود. نکته مهم دیگری که برای آرایش صورت ضروری می باشد و می تواند به زیبایی صورت حتی در یک آرایش ساده کمک کند استفاده از پرایمر صورت می باشد. قبل از افزودن هرگونه آرایش به صورت، باید از پرایمر برای صورت خود استفاده کنید.

قدم هفتم: رژ گونه

مثلا اگر مژه‌های کوتاهی دارید می‌توانید از ریمل‌های بلندکننده مژه استفاده کنید. اگر مژه‌های باریک و کم‌پشتی دارید از ریمل‌هایی استفاده کنید که حجم‌دهنده هستند. گونه هر فرد، دارای رنگ خاصی است و این رنگ در افراد مختلف، متفاوت است.

اگر احساس می کنید میزان رژگونه ای که زده اید زیاد است با براق کننده کمی آن را محو کنید. کانتور کردن با توجه به نوع صورت متفاوت می باشد مثلا کانتورینگ برای صورت گرد و یا صورت کشیده و یا انواع دیگر صورت ها متفاوت می باشد. می توانید از کمی کانسیلر برای پوشاندن نقاط قرمز پوست (مانند قرمزی پوست دور بینی در برخی افراد) یا لکه ها جوش روی صورت استفاده کنید. هنگام انتخاب گردنبند بهتر است گردنبندهایی را انتخاب کنید که حالت کشیده و بلند داشته باشند نه گردنبندهای کوتاه و گرد. همینطور از گوشواره های آویز دار و بلند با اشکال هندسی به جای گوشواره های حلقه ای و کوچک استفاده کنید.

افراد با پوست خشک دارای حالت کشیدگی، خارش و گاهی سوزش و قرمزی پوست هستند. استفاده از انواع کرم‌های مرطوب‌کننده، پرایمر و زیر سازی آرایش برای پوست خشک بسیار ضروری است. حالت خشکی و کشیدگی ندارد و بی‌دردسرترین نوع پوست برای انجام کارهای آرایشی است و معمولاً در بیشتر مواقع برای مدت طولانی‌تر میکاپ را حفظ می‌کند. برای یک آرایش ساده و طبیعی خط چشم خیلی ضخیم برای پایین چشم خود نکشید، می‌توانید یک خط داخل چشمانتان بکشید.

برای آن که رنگ کانسیلر و زیر ساز را به خوبی انتخاب کنید می توانید آن ها را زیر گردن خود امتحان کنید. همچنین برای تثبیت آرایش می توانید از یک اسپری تثبیت کننده استفاده کنید. برای پهن تر نشان دادن لب ها می توانید خط لب را مماس با خط اصلی لب و کمی رو به بیرون بکشید و سپس با نوک انگشتان کمی به آن ضربه بزنید تا پراکندگی حفظ شود. اما دقت کنید خط لب را زیاد خارج از لب نزنید زیرا این کار بسیار غیر معمول و غیر طبیعی می باشد. در انتها آرایش میزان رژگونه خود را چک کنید اگر کمرنگ به نظر می رسد می توانید کمی رژگونه در انتها آرایش چهره بزنید.