آرایش صورت گرد: خانم هایی که اضافه وزن دارید اینطوری آرایش کنید!-میکاپیسم


میسلار واتر ترکیبی از آب خالص، مواد آبرسان مثل گلیسیرین و مقدار کمی سورفکتانت‌های ملایم است. در این مواقع، استفاده از دستمال‌ مرطوب پاک کننده‌ی آرایش ایده آل است. این گونه، می‌توانید صورت خود را خیلی سریع پاک کنید؛ حتی بدون اینکه رختخواب خود را ترک کنید. البته شستن دو مرحله‌ای پوست تنها نکته‌‌ای نیست که باید رعایت کنید.

  • اگر مژه های کوتاه دارید، از ریملی استفاده کنید که طول مژه را بیشتر می کند.
  • تنوع رنگی رژلب بسیار بالاست بطوریکه امروزه می توانید هر رنگ رژلبی که مد نظرتان باشد را به راحتی در فروشگاه های لوازم آرایشی پیدا کنید.
  • در فرم صورت مربعی فک فرد زاویه فک دارد و در دو طرف صورت گوشه های فک مشخص هستند.
  • بهترین انتخاب، کرم پودر روشن برای روی استخوان و پودرهای تیره برای دو طرف بینی می باشد.

تا حد امکان برای صورت های لاغر از کرم های دو درجه روشن تر از پوست استفاده کنید. هر اندازه کرم روشن تر باشد، صورت تپل و چاق تر جلوه می کند. تا حد امکان افرادی که صورت لاغر و استخوانی دارند نباید ابروهایشان را باریک و کوتاه کنند. بهترین حالت ابرو برای صورت های لاغر، ابروهای پهن و کشید و بلند می باشد. با کمک یک قلموی بزرگ پودر فیکس را به همه جای صورتتان بزنید.

این مرحله بسته به پرپشت بودن ابروهای شما اختیاری است اما به طور کلی برای کسانی که ابروهای نازک یا پراکنده دارند توصیه می شود. این مرحله در صورتی که زیر ساز مایع استفاده می کنید بسیار مفید است زیرا زیر ساز مایع را به خوبی تثبیت می کند و براق بودن و چسبندگی بیش از حد زیر ساز مایع را به خوبی از بین می برد. برای داشتن یک آرایش صورت یکنواخت که به زیبایی صورت شما می افزاید باید از کانسیلر استفاده کنید.

طرز تهیه اکلیل خوراکی برای تزیین انواع کیک و شیرینی

همچنین بهتر است بدانید انواع فیکساتور و پودر بیک از ایجاد چین و چروک در اطراف چشم‌ها و لب‌های شما جلوگیری می‌کند. همچنین استفاده از پرایمر چشم باعث می‌شود علاوه بر محو شدن چین و چرو‌های اطراف آن و پخش شدن بهتر سایه بر روی پلک، خط چشم و سایه ماندگاری بیشتری بر روی چشم داشته باشند. اما سعی کنید پرایمری را انتخاب کنید که بر پایه آب بوده و ترکیبات آن فاقد روغن باشد.

آرایش و صورت

می توان در آرایشگاه ها یا به صورت مستقل وارد بازار کار شد . قدم اول برای آموزش یک آرایش طبیعی و ملایم روزانه صورت زیرسازی پوست است. برای این کار بهتر است بعد از شستن صورت با صابون مناسب و آب ولرم یک لایه نازک کرم مرطوب کننده طبیعی روی پوست صورت خود بمالید. مطمئن شوید که تمام پوست صورت شما مرطوب شده شده و از حالت خشکی درآمده است. در حقیقت کلید اصلی یک آرایش طبیعی و ملایم روزانه استفاده از مرطوب کننده است تا پوست شما حالتی طبیعی پیدا کند و ضد‌آفتاب یا کرم‌پودر بهتر و طبیعی‌تر روی پوست شما بنشیند. یکی از راه های ماندگاری آرایش و ثابت ماندن آن، استفاده کمتر از لوازم آرایشی بر روی یکدیگر است.

در کل اگر ابروی شما قوس و زاویه داشته باشد صورت شما باریک تر به نظر می رسد. باید بدانید که انتخاب کردن نوع ارایش صورت متناسب با صورت نقش زیادی در چهره و جذابیت شما دارد. در این مطلب می توانید مدل های شیک و زیبای انواع آرایش مناسب با چهره های مختلف را مشاهده نمایید و از آنها الگو برداری نمایید. هم‌چنین می‌توانید از مقدار کمی وازلین برای پاک کردن آرایش لب خود استفاده کنید. کافیست یک لایه وازلین روی لب خود بمالید و حدود 5 دقیقه صبر کنید تا رژ لب را به خود جذب کند و پس از آن لایه وازلین را با یک پد پنبه‌ای به آرامی پاک کنید.

چنانچه می خواهید مژه های خوش فرم و خوش حالتی داشته باشید استفاده از فر مژه را پس از کشیدن خط چشم یادتان نرود. فر مژه را پیش از زدن ریمل استفاده کنید تا صدمه ای به مژه های شما وارد نشود. می توانید از مژه های مصنوعی کم حجم هم برای خوش حالت کردن چشم های خود استفاده کنید.