آرایش صورت گرد: خانم هایی که اضافه وزن دارید اینطوری آرایش کنید!-میکاپیسم


مجله کوروش محتواهای جامع و به روزی از آموزش های آشپزی، سبک زندگی، سلامت، فیلم و سریال و علم و تکنولوژی به شما ارائه می دهد. خانواده ایرانی روزانه می تواند به جدیدترین محتواها از معتبرترین منابع دنیا دسترسی داشته باشد. خوابیدن با آرایش باعث ایجاد آکنه و عفونت پوست شما می‌شود. برای اینکه بدانید چه شامپویی برای موهای شما مناسب است بهتر است به دکتر مراجعه کنید تا متناسب با ویژگی‌های موی شما، شامپو مناسبی برایتان تجویز کند.

  • استفاده درست از پرایمر برای پوست‌های معمولی می‌تواند به صاف، مات و یکدست شدن پوست شما کمک کند.
  • استفاده از فاندیشن های که پوشش مناسبی دارند و با نوع پوست شما همخوانی دارد برای یک آرایش ساده ضروری است.
  • برای یک آرایش طبیعی و ملایم صورت روزانه از یکرژلب با رنگ طبیعی یا صورتی ملایم براق یا مات استفاده کنید.
  • می‌توانید از براش کوچک‌تر برای افزودن کرم‌پودر به مناطقی که دچار لک است یا از سایر قسمت‌های پوست تیره‌تر است استفاده کنید.

هدف از استفاده از پرایمر صورت افزایش زیبایی آرایش و افزایش ماندگاری آرایش می باشد. شما می توانید پرایمر را حتی با انگشتان خود به کل صورت پخش کنید و تمام صورت خود را با مقدار کمی پرایمر بپوشانید. در آرایش صورت گرد و چاق کانتور پیشانی به طور کامل انجام نمی گیرد. بلکه رنگ تیره را فقط دو طرف پیشانی روی شقیقه ها می کشیم تا با جمع نشان دادن پیشانی آن را لاغر تر و صورت را کشیده تر کنیم.

ماسک مو برای مو مختلف را چگونه در خانه بسازیم؟

اما عجله نکنید، اموزش ارایش سادهصورت در منزل را ما شامل سه بخش است. استفاده از رژ لب تیره باعث میشود صورت گرد و تپل جلوه کند و بهتر است تا حد امکان رنگ های روشن و حتی برق لب را انتخاب کنید. تفاوتی ندارد که صورت لاغر استخوانی یا گرد و تپل داشته باشید، در هر صورت در اولین مرحله از پرایمر متناسب با جنس پوست استفاده کنید. پرامیر تاثیری بر فرم صورت ندارد و تنها باعث پر شدن منافذ پوست و افزایش ماندگاری کرم پودر میشود. حتما تجربه داشته اید که در هنگام ریمل زدن، اشتباهی پلک های خود را نیز سیاه کرده اید و ظاهری نازیبا برای چشم های شما ایجاد شده است. برای جلوگیری از این اتفاق می توانید کاغذی را تا کنید و پشت پلک خود و یا زیر پلک پایینی خود قرار دهید و سپس ریمل بزنید تا مواد آن به اطراف چشم شما پخش نشوند.

تا از بهترین رنگ رژ برای پوست سبزه تیره و روشن

تکنیک های کانتورینگ را متناسب با فرم صورتتان یاد بگیرید و به صورت صحیح آن را روی صورتتان اجرا کنید تا آرایشی زیبا و بی نقص داشته باشید. خط چشم بسیار باریک روی خط رویش مژه ها کشیده و به مقدار کم و تیز آن را به گوشه های بیرونی چشم هدایت کنید. برای سایه رنگ های دودی و طلایی و نقره ای گزینه های مناسبی می باشند. به دلیل غلیظ و سنگین بودن آرایش، ابتدا باید پوست با کرم های مناسب مرطوب و ماساژ داده شود. 10.در مرحله ی بعد میتوانید روی تیغه ی بینی، بالای لب، وسط چانه و بالای گونه را هایلایتر بزنید. استفاده از فونداسیون ابتدا یک پایه برای کاهش قرمزی کلی، تغییر رنگ و لکه های جزئی ایجاد می کند.

این که آیا شما به دنبال ظاهر طبیعی‌تری هستید یا می‌خواهید چشمگیر و زیبا باشید، هایلایتر می‌تواند برنامه آرایش شما را تکمیل کند. برای زدن پرایمر مقدار بسیار کمی از آن را روی نوک انگشت خود یا اسفنج یا برس آرایش خود قرار دهید. به شما کمک می‌کند زیبایی ظاهری را که می خواهید به دست آورید.

سایه ای نسبتا سبک در مرکز لب پایینی و لب بالایی بزنید و به خوبی پخش کنید یا می توانید با برق لبتان یک نقطه درست در وسط لبتان به وجود آورید، آنگاه برق لب را از این نقطه پخش کنید. چنانچه شما می خواهید از خط چشم استفاده کنید می توانید در این مرحله از یک مدل خط چشم که به فرم چشم های شما می آید استفاده کنید. کرم را به صورت چند نقطه بر روی پوست خود بزنید و آنگاه با کمک پد آرایشی کرم را به صورت یکنواخت بر روی همه سطح پوست خود پخش کنید. استفاده از هایلایتر به صورت درست باعث می شود آرایش صورت بر زیبایی صورت بیفزاید و طبیعی تر به نظر برسد. برای استفاده از هایلایتر می توانید از انگشتان خود یا یک برس برجسته استفاده کنید. این کار به پوست صورت کمک می کند تا منافذ پوست بسته نشوند زیرا در صورتی که منافذ پوست بسته شوند امکان ظهور جوش ها جدید در صورت فراهم می شود.

مقدار کمی را روی انگشت خود بریزید تقریباً به اندازه یک سکه کوچک. با پخش کردن مرطوب کننده روی پیشانی شروع کنید و از وسط صورت به کناره ها پخش کنید. سپس همین کار را از روی بینی خود شروع کنید و به سمت گونه ها مرطوب کننده را پخش کنید.

کرم پودر از دیگر محصولاتی می‌باشد که هنگام خرید آن باید دقت زیادی به خرج داد. استفاده از رنگ‌های روشن در پوست باعث برجسته شدن خطوط و جایِ لکه‌ها می‌شود. محوکردن درست کرم پودر را فراموش نکنید و دقت کنید که از کرم پودر روی گردن و گوش‌های خود نیز بزنید تا تفاوت رنگ بین گوش، گردن و صورتتان وجود نداشته باشد.