آرایش و صورت، همه چیز در مورد تکنیک های آرایش صورت فارسی بیوتی-میکاپیسم


همیشه این سوال برایمان پیش می‌آید که اول از کرم پودر استفاده کنیم یا از کانسیلر؟ برای پوشانندگی عالی بهتر است اول از کرم پودر استفاده کنیم و بعد از کانسیلر. ایده آل شست‌‌ و شوی صورت دوبار در روز است، یکبار صبح و یکبار شب قبل از خواب با آب خنک صورتتان را بشویید. سعی کنید از پاک کننده‌های ملایم و ژل‌های شست و شو متناسب با پوستتان برای شست وشو استفاده کنید. از رنگ‌های تند و زننده برای سایه کاری چهره بهره نگیرید.

  • برخی از خانم‌ها از کرم پودر برای پوشاندن لکه‌ها استفاده می‌کنند که این کار اشتباه است و باید از کانسیلر برای این کار استفاده کنند.
  • با توجه به نوع پوست خود، بعد از شست و شوی صورت، از یک مرطوب‌کننده مناسب استفاده کنید.
  • بعد از اینکه آرایش صورت را به صورت مرحله به مرحله یاد بگیرید، برای دفعات بعدی راحت‌تر و سریع‌تر می‌توانید خودتان، صورت‌تان را آرایش کنید.
  • تکنیک های کانتورینگ را متناسب با فرم صورتتان یاد بگیرید و به صورت صحیح آن را روی صورتتان اجرا کنید تا آرایشی زیبا و بی نقص داشته باشید.
  • استفاده نادرست از رژگونه می‌تواند شما را مانند دلقک‌ها نشان دهد.

چه در نظر داشته باشید که یک لایه آرایش سبک ابتدایی انجام دهید و چه قصد انجام یک آرایش کامل برای کل صورتتان داشته باشید پرایمر یک قدم اولیه‌ی مهم است. محصولات آرایشی مورد علاقه‌مان به ما کمک می‌کند تا ظاهر زیبایی را که دوست داریم را داشته یاشیم، ظاهر خود را بهبود بخشیم و به تعریف شخصی‌مان از زیبایی دست پیدا کنیم. آرایش روزانه اعتماد به نفس زنان امروزی را برای رویارویی با جهان پیرامون بهبود می‌بخشد.

در پایان، مرطوب کننده بزنید.

بورس های برنز کننده با مو‌های بیشتری ساخته شده و خیلی محکم‌تر در کنار هم قرار می‌گیرند تا اطمینان حاصل شود. با هر بار کشیدن آن روی پوست خود مقدار بیشتری برنزکننده روی آن قرار می‌دهید. در این مقاله اشتباهات آرایش صورت را برای شما بازگو می‌کنیم. پوست خود را بشناسید و از فراورده‌هایی که مناسب پوست شما نیست استفاده نکنید. گران ترین‌ها لزوماً بهترین و مناسب ترین‌های برای شما نیستند. برای شستن آرایش از پاک کننده‌ها و شوینده‌های مناسب استفاده کنید.

داغ ترین مطالب

یک برس سایه تمیز بگیرید و دو سایه را در محل تلاقی با هم مخلوط کنید. اگر ظاهری چشمگیر تر را دوست دارید، سایه تیره را یک بار دیگر استفاده کنید. حالا که پوستتان را به خوبی مرطوب کرده‌اید، صورت خود را با پرایمر آماده کنید.

چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. ۲- یک بار در هفته فرآیند لایه برداری از پوست را انجام دهید. با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آموزش ماکیاژ و تکنیک های مهم برای آرایش صورت

چون در این صورت آرایش شما غیر طبیعی و ناهماهنگ به نظر خواهد رسید. کرم پودر یا پنکیک را با یک براش یا پد در سطح صورت خود پخش کنید. در آرایش دخترانه بهتر است از رنگ هایی مثل گلبهی، هلویی، مرجانی، قرمز روشن برای سایه، رژ گونه و رژ لب انتخاب کنید. در صورتی که می خواهید خیلی سریع چشم هایتان را آرایش کنید بهتر است از سایه کرمی استفاده کنید زیرا به راحتی با هم ترکیب می شوند و با انگشت نیز می توانید آن را به پشت پلک و زیر چشم هایتان بزنید. برای آن که سایه چشم هایتان زیبا و تمیز از آب دربیاید می توانید یک قاشق روی چشمتان قرار دهید و بالای آن را سایه بزنید. سعی کنید ابتدا چشم هایتان را آرایش کنید زیرا ممکن است ریمل و سایه و … بر روی سایر قسمت ها بریزد و تمیزی آن ها را از بین ببرد آن وقت مجبور خواهید شد بقیه آرایشتان را پاک کرده و دوباره آرایش کنید.