آرایش و صورت، همه چیز در مورد تکنیک های آرایش صورت فارسی بیوتی-میکاپیسم


اسپری تثبیت کننده آرایش شما را ثابت خود نگه می‌دارد، به شما کمک می‌کند نیاز به بازسازی دوباره آرایش را کاهش داده و آرایش خود را ساعت‌ها به صورت بی‌عیب و نقص نگاه داشته باشید. از گوشه لب خط لب کشیدن را شروع کنید و این کار را ادامه دهید تا خط لبتان کامل شود. برای کاهش نقاط تیره زیر چشم به منظور به وجود آوردن یک ظاهر شفاف و روشن ،کانسیلر را زیر چشم ها با یک اسفنج مرطوب یا برس آرایشی انجام دهید. چنانچه از کانسیلر برای به کمترین رساندن عیب ها و لک‌ها استفاده می‌کنید آن را مستقیماً روی همان نقاط انجام دهید. راز یک آرایش زیبا این می باشد که شما بدانید که بخش های مختلف صورت تان را چگونه آرایش کنید و ایراد های احتمالی را چگونه برطرف کنید.

هر اندازه رنگ های روشن تری استفاده کنید، صورت تپل تر جلوه می کند. اکنون نوبت رژگونه است؛ رنگ های ملایم را برای رژ گونه انتخاب کنید و با براش بالای استخوان گونه را رژ گونه بزنید و با براش بزرگتر و تمیز اضافه رژ گونه را بتکانید. البته توجه داشته باشید سایه ابرو باید رنگ طبیعی داشته باشند و در زدن آن ها اغراق نکنید. در صورتی که کشیدن خط چشم برای شما سخت است می توانید یک تکه چسب نواری را گوشه چشم خود بزنید و سپس بالای آن را خط چشم بکشید تا کارتان تمیز از آب دربیاید. چنانچه رنگ رژگونه مناسب انتخاب نشود نه تنها این آرایش اثر جالبی روی چهره نخواهد داشت بلکه سبب بدتر شدن ظاهر شما هم خواهد شد. لازم است بدانید که انتخاب رنگ رژگونه در کنار استفاده درست از آن اهمیت بسیار زیادی دارد و به روش زیر می باشد.

مطمئن شوید که مرطوب کننده را به صورت صاف و هموار به پوست خود بمالید تا از بسته شدن منافذ پوست جلوگیری شود. وقتی به میزان مناسب مرطوب کننده را روی سطح پوست پخش کردید به آرامی آن را با حرکات دایره وار مالش دهید و قبل از شروع مرحله بعد چند دقیقه صبر کنید تا مرطوب کننده خشک شود. اگر که کرم پودر شما باعث شده است پوست شما برق بزند می‌توانید از پودر جامد و یا پنکیکی که چربی صورت شما را جذب می‌کند استفاده کنید تا آرایش صورت ملایم شما زیباتر دیده شود. از آرایش همزمان زیاد و افراطی لب و چشم‌هایتان پرهیز کنید. مثلا اگر رژ پررنگ و غلیظی زده‌اید برای چشم‌هایتان به یک خط چشم نازک و ریمل کم اکتفا کنید. حتی اگر یک سایه خیلی ملایم هم استفاده می‌کنید اگر روش درستِ محو کردن را بلد نباشید غیرطبیعی به نظر می‌رسد.

همچنین وسایل مورد نیاز پاکسازی شامل ماسک صورت، روغن آراگان، خاویار، اسکراپ، پنبه و… می باشد. ابتدا از پالت رنگی نزدیک به رنگ پوست خود انتخاب کنید (رنگی در طیف کرم و قوه‌ای) سپس کل سطح پلک خود را تا زیر ابروها با این رنگ پر کنید. سپس با یک رنگ تیره از گوشه‌های پلک به سمت داخل حرکت کنید. براش خود را عوض کنید و با یک رنگ روشن بالای چشم‌ها را سایه بزنید. در نهایت با یک براش تمیز مرز رنگ‌ها را با هم ترکیب کنید که سایه شما یکدست و طبیعی به نظر برسد. یادتان باشد با آرایش چشم غلیظ، از رژلب مات و کم‌رنگ و با آرایش چشم ملیح، رژ قرمز و پررنگ استفاده کنید.

  • بهتر است برای آرایش کردن از محیطی با نور طبیعی استفاده کنید تا در میزان استفاده از لوازم آرایشی و همچنین انتخاب رنگ آنها دچار اشتباه نشوید.
  • می توانید گوشه داخلی چشم را سایه روشن بزنید این کار باعث می شود چشم کمی زاویه پیدا کند و شاداب تر به نظر برسد.
  • برای داشتن یک آرایش صورت یکنواخت که به زیبایی صورت شما می افزاید باید از کانسیلر استفاده کنید.
  • در صورت تمایل می توانید ریمل را به مژه های پایین خود نیز بزنید.

همچنین می توان از انواع مدل موی جمع هم استفاده کرد و بر زیبایی چهره افزود. در آرایش صورت همیشه یک سری نکات و ترفندهایی وجود دارند که به بهتر شدن آرایش شما کمک می کنند. مثلا یکی از ترفندهای آرایشی برای درشت نشان دادن چشم ها استفاده از مداد سفید داخل چشم است.

میکاپ و آرایش صورت فتوشاپ عکس

ماندگاری آرایش بر روی صورت کار سخت و دشواری نیست و تنها با رعایت چند روش که در این مقاله به آن پرداخته شده‌است، می‌توانید میکاپی ماندگار داشته باشید. ممکن است بپرسید در نهایت و پس از کامل کردن آرایش برای تثبیت آرایش چه کنیم ؟ پاسخ این است که استفاده از پودر بیک و اسپری باعث ثابت ماندن بیشتر آرایش بر روی پوست شما خواهند شد. فیکساتورها همانطور که از نامشان پیداست، با فیکس کردن آرایش بر روی پوست شما، باعث ماندگاری بیشتر آن می‌شوند. آرایش صورت باعث جذابیت و زیبایی بیشتر صورت خانم‌ها می‌شود و قطعا همه آن‌ها ترجیح می‌دهند آرایشی داشته باشند که احتیاج به تمدید در طی روز نداشته باشد. چرا که برای هیچ کس جالب نیست میکاپ او پس از چند ساعت از بین برود و یا در میان یک مهمانی شلوغ، مجبور به تمدید آرایش خود شود.

زیباترین مدل آرایش صورت

پرایمر کمک می‌کند که آرایش ما برای مدت بیشتری باقی بماند. اگر ممکن است عرق کنید، بدوید یا هر مشکلی دیگری پیش بیاید که آرایش‌تان را خراب کند، در این صورت حتما باید از پرایمر استفاده کنید. فراموش نکنید که همیشه در انتهای روز، باید آرایش‌تان را پاک کنید و هرگز با آرایش به خواب نروید. خوابیدن با آرایش باعث می‌شود که منافذ پوست‌تان بسته شود.

دوره آموزش گریم و میکاپ

برای روشن تر شدن رنگ پوست به هیچ عنوان نباید از کرم های سفید و بسیار روشن برای پوست برنزه استفاده شود. رنگ کرم در حالت ایده آل باید سه درجه روشن تر از رنگ پوست صورت باشد. با براش از قسمت پایین استخوان گونه به سمت بالا و شقیقه ها را هایلایت کنید. رژ گونه برای صورت های لاغر نباید خیلی تیره باشد و تاثیر منفی دارد. همچنین استفاده از پرایمر ماندگاری آرایش شما را بالاتر می برد؛ پس از زدن پرایمر غافل نشوید و همه جای صورت به خوبی آن را پخش کنید.