آرایش و صورت، همه چیز در مورد تکنیک های آرایش صورت فارسی بیوتی-میکاپیسم


برای بقیه قسمت‌های صورت می‌توانید پودر فیکس را با براش روی صورت بزنید. این مرحله در صورتی که از کرم‌پودر مایع استفاده کنید، بسیار ضروری‌تر است. با پودر فیکس، برق صورت گرفته می‌شود و ظاهری طبیعی‌تر پیدا می‌کنید. فراموش نکنید که رنگ کرم‌پودر دقیقا باید با رنگ طبیعی پوست‌تان هم رنگ باشد نه خیلی روشن‌تر و نه خیلی تیره‌تر. کرم پودر باید با رنگ گردن و بالاتنه شما هماهنگی داشته باشد در نتیجه نباید رنگی را انتخاب کنید که با سایر بخش‌های بدن‌تان تفاوت رنگی واضح دارد.

  • در مرحله بعد از نرم کننده یا مرطوب کننده لب برای نرم کردن بیشتر لب ها استفاده کنید.
  • اما عجله نکنید، اموزش ارایش سادهصورت در منزل را ما شامل سه بخش است.
  • همانند کرم‌پودر، کانسیلر را هم هماهنگ با رنگ پوست صورت خود انتخاب کنید.
  • پاسخی قطعی و اندازه و سایز مشخصی برای محل استفاده از رژ گونه وجود ندارد.
  • به آرامی، یک پد پنبه‌ای را که به پاک کننده آرایش چشم آغشته شده است، روی چشمان بسته‌ی خود بکشید.

افراد با پوست خشک دارای حالت کشیدگی، خارش و گاهی سوزش و قرمزی پوست هستند. استفاده از انواع کرم‌های مرطوب‌کننده، پرایمر و زیر سازی آرایش برای پوست خشک بسیار ضروری است. حالت خشکی و کشیدگی ندارد و بی‌دردسرترین نوع پوست برای انجام کارهای آرایشی است و معمولاً در بیشتر مواقع برای مدت طولانی‌تر میکاپ را حفظ می‌کند. برای یک آرایش ساده و طبیعی خط چشم خیلی ضخیم برای پایین چشم خود نکشید، می‌توانید یک خط داخل چشمانتان بکشید.

امیدواریم که این نکات آرایشی برای شما مفید واقع شود و در مهمانی‌ها و مجالس بدرخشید. رنگ ریمل خود را دو یا سه درجه تیره‌تر از رنگ ابروهایتان انتخاب کنید. کانسیلر را به صورت یک مثلث به زیر چشم‌ها بزنید و برای خشک کردن آن و ماندگاری بیشتر از پودر بیک استفاده کنید. مجله گفتنی بستری جهت ارائه مطالب جدید و جذاب در زمینه های مختلفی همچون سبک زندگی،سرگرمی، مد و زیبایی، فرهنگ و هنر و سلامت می باشد.

کانسیلر دور چشم؛ آموزش مدل‌ها و روش‌های 2022

اما انجام اینکار در حد یکی دوبار در هفته به پوست شما کمک زیادی می‌کند، منافذ آن را باز می‌کند و خود همین باعث شادابی و شفافیت پوست می‌شود. دقت کنید که یک ارایش ساده برای اینکه خوب روی صورت شما بنشیند، نیاز به پوست و صورت شفاف دارد. بنابرین اگر تا به حال مراحل زیر را قبل از شروع آرایش عملی نکرده‌اید، تنبلی را کنار بگذارید و حتما مراحل زیر را انجام دهید. چراکه شما به مراقبت از پوست خود احتیاج دارید تا در بلندمدت پوستتان آسیب نبیند. کل این مراحل وقت چندانی از شما نمی‌گیرد، اما تاثیر بسیار مثبتی دارد. شبنم نظیف از سال 1387 فعالیت خود را در حوزه بهداشتی و آرایشی با مجرب ترین کادر شروع کرد و در حال حاضر دارای دو شعبه ی متخصص در امور میکاپ، شینیون و لباس عروس در سعادت آباد و ولنجک است.

نحوه‌‌ی صحیح آرایش صورت برای افراد مبتدی

یادتان نرود که بعد از پاک کردن رژ لب از یک مرطوب کننده مناسب لب استفاده کنید. به آرامی، یک پد پنبه‌ای را که به پاک کننده آرایش چشم آغشته شده است، روی چشمان بسته‌ی خود بکشید. با مصرف آنها می‌توانید مطمئن شوید که پوست‌تان تمیز شده است و تمام موادی که موجب مسدود شدن منافذ پوست می‌شوند، کاملاً از بین رفته‌اند. پبشنهاد می‌کنیم از محصولات بدون الکل برای پاکسازی پوست صورتتان استفاده کنید تا پوست‌تان خشک نشود.

جوش زیر پوستی چانه: از علت تا درمان طبیعی و پزشکی

مثلا اگر مژه‌های کوتاهی دارید می‌توانید از ریمل‌های بلندکننده مژه استفاده کنید. اگر مژه‌های باریک و کم‌پشتی دارید از ریمل‌هایی استفاده کنید که حجم‌دهنده هستند. گونه هر فرد، دارای رنگ خاصی است و این رنگ در افراد مختلف، متفاوت است.

اگر احساس می کنید میزان رژگونه ای که زده اید زیاد است با براق کننده کمی آن را محو کنید. کانتور کردن با توجه به نوع صورت متفاوت می باشد مثلا کانتورینگ برای صورت گرد و یا صورت کشیده و یا انواع دیگر صورت ها متفاوت می باشد. می توانید از کمی کانسیلر برای پوشاندن نقاط قرمز پوست (مانند قرمزی پوست دور بینی در برخی افراد) یا لکه ها جوش روی صورت استفاده کنید. هنگام انتخاب گردنبند بهتر است گردنبندهایی را انتخاب کنید که حالت کشیده و بلند داشته باشند نه گردنبندهای کوتاه و گرد. همینطور از گوشواره های آویز دار و بلند با اشکال هندسی به جای گوشواره های حلقه ای و کوچک استفاده کنید.

برای آن که رنگ کانسیلر و زیر ساز را به خوبی انتخاب کنید می توانید آن ها را زیر گردن خود امتحان کنید. همچنین برای تثبیت آرایش می توانید از یک اسپری تثبیت کننده استفاده کنید. برای پهن تر نشان دادن لب ها می توانید خط لب را مماس با خط اصلی لب و کمی رو به بیرون بکشید و سپس با نوک انگشتان کمی به آن ضربه بزنید تا پراکندگی حفظ شود. اما دقت کنید خط لب را زیاد خارج از لب نزنید زیرا این کار بسیار غیر معمول و غیر طبیعی می باشد. در انتها آرایش میزان رژگونه خود را چک کنید اگر کمرنگ به نظر می رسد می توانید کمی رژگونه در انتها آرایش چهره بزنید.