آموزش تصویری آرایش صورت همدلی آموزش حرفه ای آرایش صورت


از ماسک و محصولات آرایشی لایه‌بردار استفاده کنید، که خیلی راحت هفته‌ای یکبار در خانه از آنها را روی صورت خود بگذارید. با انجام چند مرحله ساده می توانید آرایش لایت و ملایمی را داشته باشید. تیم محتوای آموزشگاه آرایشگری دترلند متشکل از نویسنده های متعدد می باشد. تمام تلاش ما بهره مندی شما از مطالب مفید حوزه آرایشگری است. هر جایی از صورت که ایرادی مشاهده می‌شود، آن قسمت را با گوش پاک کن و پاک کننده آرایش پاک کنید و آرایش همان قسمت را اصلاح کنید. اگر قرار است از چند رنگ برای سایه زدن استفاده کنید، حتما رنگ‌ها و حاشیه آنها را با خوبی با هم ترکیب کنید.

  • سبک آرایش مینرال ؛ به کمک می آید تا با به کارگیری مواد معدنی که اغلب توسط متخصصین پوست توصیه میشوند، موجب بهبود و درمان پوست باشند.
  • بهترین چسب برای مژه مصنوعی چسب‌های جراحی است که از داروخانه‌ها قابل خریداری است.
  • مدل‌های مختلفی آرایش صورت وجود دارد که هرکدام ترفندهای خاص خود را دارند.
  • اگر قبلا آرایش نکرده باشید، وجود محصولات متعدد آرایشی، ممکن است باعث سردرگمی شما شود.
  • شما باید میکاپ صورت را با استفاده از محصولاتی مانند پرایمر لب، تکمیل کنید.

خط چشم پلک پایین را باریک و خیلی ظریف بکشید زیرا با خط چشم پهن، به نظر می رسد که ریمل روی پلک ریخته و پخش شده است. قسمت نزدیک به پلک را سایه روشن تر و قسمت بالای آن را می توانیم سایه ای به همان رنگ اما پر رنگ تر بزنیم. سایه خاکستری/ نقره ای می توانند آرایش چشمی زیبا با ظاهر دراماتیکی ایجاد کنند. گوشی داخلی چشم ها را تا جایی که می توانید روشن کنید و بیشتر به گوشه خارجی مژه ها ریمل بزنید. روی پلک بالا و زیر ابرو سایه روشن بزنید و ترکیب کنید.

یک رژگونه گرد که تا خط فک شما امتداد یابد و به سمت بیرون صورت محو شود، می تواند تاثیری ایجاد کند که صورت گردتر به نظر برسد. رژگونه مناسب برای پوست بژ ، صورتی ، صورتی روشن و هلویی روشن است. توجه داشته باشید که هنگام خرید کرم پودر به نوع پوستتان دقت کنید زیرا برای هر پوستی یک نوع کرم مناسب است.

بهترین درمان برای افتادگی پوست

چراکه شما به مراقبت از پوست خود احتیاج دارید تا در بلندمدت پوستتان آسیب نبیند. و ذکر نکات و باید و نباید های آرایشی را برای شما گردآوری کرده ایم. کلیه حقوق مادی معنوی محتوای ارائه شده برای آموزشگاه آرایشگری دترلند محفوظ می باشد. اگر که می‌خواهید آرایشتان ماندگاری بیشتری داشته باشد می‌توانید با کمک اسپری کردن اسپری مخصوص برای فیکس کردن آرایش، مدت زمان بیشتری آرایشتان را دست نخورده نگه دارید. شما می‌توانید برای کانتورینگ بهتر و محو بهتر از براش میکاپ برای دستگاه فیس براش خود استفاده کنید. براش میکاپ برای فیس براش‌های لرزشی و چرخشی استفاده می‌شود.

آموزش محو کردن خط چشم با مداد و براش

بهتر است اگر از سایه چشم استفاده می کنید، رنگ آن را با رنگ رژ لبتان ست کنید. نکته ای که در آرایش صورت به شدت مورد توجه قرار می گیرد این است که در هنگام زدن رژ لب توجه داشته باشید که خیلی بالاتر و یا خیلی پایین تر از خط لبتان رژ نزنید. لب های غیر طبیعی ظاهر بسیار بد فرمی در چهره شما ایجاد می کنند. یکی از جذاب ترین و خاص ترین انواع مدل های آرایش دنیا، سبک آرایش و میکاپ هندی است. در این سبک از آرایش، با استفاده از یک کرم پودر مایع که یک درجه روشن تر از رنگ پوست است را بر روی صورت پخش میکنند. پس همیشه بهتر است از محصولاتی استفاده کنید که چهره‌ی طبیعی شما را زیباتر کند.

این محصولات به شکل ژل، کرم یا اسپری هستند و می‌توانند با پر کردن خطوط ظریف و محو کردن منافذ بزرگ، یک سطح یکنواخت برای آرایش ایجاد کنند و ماندگاری آرایش را افزایش دهند. با یک پاک کننده مناسب پوست صورت خود را تمیز کنید و به آرامی خشک کنید (به گونه‌ای که مقداری رطوبت روی پوست بماند). سپس مقداری کرم مرطوب کننده یا آبرسان روی صورت خود اعمال کنید و خوب ماساژ دهید تا جذب پوست شود.

مدل آرایش اسموکی ( Smokey Makeup )

این مرحله از آموزش آرایش صورت اختیاری است و به نوع ابروهای شما بستگی دارد. به طور کلی توصیه می‌شود اگر ابروهای نازک یا کم پشتی دارید، آن‌ها را بکشید. برای کشیدن ابروها می‌توانید از مداد، سایه ابرو، پماد ابرو، ژل ابرو و ماژیک ابرو استفاده کنید.