آموزش تصویری و قدم به قدم آرایش ساده صورت در منزل و ارایش چشم رزبان-میکاپیسم


بهترین حالت خوابیدن، خوابیدن به پشت است زیرا از چین و چروک صورت جلوگیری می‌کند. ممکن است کار سختی به نظر برسد ولی بعد از کمی تمرین حتما عادت خواهید کرد. بهتر است برای آرایش کردن از محیطی با نور طبیعی استفاده کنید تا در میزان استفاده از لوازم آرایشی و همچنین انتخاب رنگ آنها دچار اشتباه نشوید. مرتب و زیبا بودن در همه حالت و همه جا خیلی خوب است ولی بعضی عادت‌های غلط در آرایش صورت می‌تواند عواقب بدی برای شما به همراه داشته باشد. عادت استفاده مدوام از رژ باعث از بین رفتن خط لب شما می‌شود.

پلک‌های ما می‌تواند در طول روز چربی جمع کند و سبب می شود که سایه چشم ما چروک به نظر برسد. چنانچه پلک‌های شما چرب باشد و شما سایه چشم یا خط چشم بزنید بدون اینکه پیش از آن پرایمر زده باشید، امکان دارد آرایش شما تکه تکه و غیر یک دست شود. برای کانتور صورت گرد ابتدا باید با رنگ تیره خطوطی را روی فک، زیر استخوان گونه، بالای پیشانی، چانه و روی بینی کشید. سپس با استفاده از رنگ های روشن وسط پیشانی، وسط تیغه بینی، وسط چانه و سیب گونه را روشن کرد. در آخر با یک براش یا اسفنج تمیز همه ی رنگ ها را سر جای خود پخش می کنیم و مرز بین رنگ تیره و روشن را از بین می بریم.

در قسمت رویش مو در بالای پیشانی از کرم پودرهای تیره استفاده کنید. با این انتخاب پیشانی کشیده تر و صورت لاغرتر نشان داده خواهد شد. مرحله ی بعدی ریمل زدن است؛ با کمک ریمل مژه ها را تیره تر کنید و با کمک فرمژه، مژه ها را حالت دهید.

  • بهتر است برای پاک کردن رژ لب‌های ماندگار از پاک کننده‌های آرایشی که مخصوص این کار هستند، استفاده کنید.
  • مثلا اگر رژ پررنگ و غلیظی زده‌اید برای چشم‌هایتان به یک خط چشم نازک و ریمل کم اکتفا کنید.
  • در طول تاریخ زیبایی و آراستگی ظاهر مورد توجه بوده و در زمان‌هایی این آراستگی افراطی و برای تفاخر و جلب توجه بیشتر در بین طبقات خاصی بوده‌است.
  • با هر بار کشیدن آن روی پوست خود مقدار بیشتری برنزکننده روی آن قرار می‌دهید.
  • رنگ را در گوشه بیرونی چشم ، دقیقاً بالای خط مژه خود بکشید.

بعضی انواع خاص بورس‌های آرایشی نیز برای فشرده کردن لایه اولیه آرایش بسیار مناسبند. بعد از انتخاب محصول مناسب باید به ابزار اعمال آن روی پوست خود توجه کنید. بعضی خانوم‌ها ترجیح می‌دهند از انگشت خود استفاده کنند در حالی که بقیه ترجیح می‌دهند از ابزارهای آرایشی مانند برس و اسفنج استفاده کنند.

۱. آرایش‌های قبلی را از روی صورت پاک کنید.

بعد از انتخاب یک رژ لب مناسب ،خط لبی همرنگ رژلب تان انتخاب کنید و ابتدا خط لب بزنید ، خط لب سبب میشود بتوانید لب های خوش فرم تری داشته باشید و از بیرون زدن رژلب پیشگیری کنید. برخی بر این باورند که همیشه نیاز به صرف هزینه برای شرکت در کلاس ها آموزش آرایش صورت دارند تا بتوانند یک آرایش چهره خوب را داشته باشند. آرایش صورت یکی از مهمترین جلوه ها زیبایی هر شخص می باشد.

آرایش پاک ‌کن مناسب هر پوست

اگر حداقل 5% از مبحث آموزش گذشته باشد طبق قانون فنی حرفه ای مبلغ پرداخت شده ، عودت داده نمیشود. به دلیل شرایط ویژه جامعه و شیوع ویروس کرونا، امکان آموزش این دوره به صورت مجازی از طریق برنامه اسکایپ نیز توسط هنرسرا برای هنرجویان فراهم شده است. برای تاسیس آرایشگاه باید مدرک دوره آرایش و پیرایش را نیز دریافت کنید. شما می‌توانید بعد از میسلار واتر از پاک کننده‌های صورت هم استفاده کنید. حتماً برایتان پیش آمده که بعضی شب‌ها آن قدر خسته‌اید که نمی‌توانید برای مراقبت‌های شبانه‌‌ی پوست خود وقت کافی بگذارید. کلیه حقوق مادی معنوی محتوای ارائه شده برای آموزشگاه آرایشگری دترلند محفوظ می باشد.

در گذشته تونرها بعد از شستن پوست با صابون‌های قلیایی به کار می‌رفتند تا pH پوست را به حالت طبیعی برسانند. از آنجا که شوینده‌های ملایم و با pH مناسب ساخته شدند، تونرها قابلیت‌های بیشتری پیدا کردند. تونرها بین دو مرحله‌ی مراقبت از پوست به کار می‌روند، یعنی شستشو و مرطوب کردن پوست. میسلار واتر که به آن کلینسینگ واتر هم می‌گویند، تمیز کننده‌‌ای است که آلودگی‌ها را از پوست حذف می‌کند.

برای راحت‌تر انجام دادن این کار می‌توانید به کمک مداد ابتدا فرم ابرو را بکشید و سپس داخل آن را به صورت هاشوری پر کنید. از کرم پودرهای با رنگ خیلی روشن یا تیره که با رنگ پوست شما هماهنگی ندارد استفاده نکنید. اگر پوستی چرب و مختلط دارید نیز استفاده‌ی پودر بیک به شما پیشنهاد می‌شود. این محصول را حین و پس از آرایش می‌توانید بر روی صورتتان، به ویژه نقاطی که بیشتر تعریق دارند بزنید تا میکاپ با دوام‌تری داشته باشید.

البته زدن رژگونه بسیار مهم است؛ باید رژگونه را با حرکات رفت و برگشتی ملایم از استخوان گونه به سمت نزدیکی چشم ها ببرید. خط چشم کشیدن برای صورت های گرد بهتر است به صورت شکسته به سمت بالا باشد تا چشم هایتان را درشت تر از حالت معمول نشان دهد. انتخاب رژ لب های رنگ روشن و ملایم بهترین انتخاب برای صورت های گرد است.