آموزش تصویری و قدم به قدم آرایش ساده صورت در منزل و ارایش چشم رزبان-میکاپیسم


همه‌ی کاری که باید بکنید این است که یک پد پنبه‌ای را به میسلار واتر آغشته کنید. این محصول برای مرطوب کردن یا شستن پوست به آب نیازی ندارد. این متد پاک کردن آرایش فقط پوست را تمیز نمی‌کند و می‌تواند آن را آبرسانی کند. برای اینکه رژ لب، دندان‌هایتان را کثیف نکند، قسمت داخلی لب‌ها را رژ لب نزنید. حتی با انگشت می‌توانید رژ اضافه را از روی لب‌هایتان پاک کنید.

  • ابروهای زاویه دار یا مدل هایی که رو به بالا انحنا داشته باشند صورت را باز و کشیده تر نشان می دهند.
  • حالا که پوستتان را به خوبی مرطوب کرده‌اید، صورت خود را با پرایمر آماده کنید.
  • تیم محتوای آموزشگاه آرایشگری دترلند متشکل از نویسنده های متعدد می باشد.

لیفت مژه باعث مشکی تر شدن مژه ها میشود و برای کسانی که مژهای بور دارند هم مناسب است. رنگ هایی که میان سلبریتی ها استقبال بیشتری دارد، رنگ ابرو دودی است.. هاشور ابرو یا میکروبلدینگ یک روش جایگزین برای تاتو میباشد، خانم ها می توانند برای داشتن ظاهری زیبا این تاتو را انجام دهند.

دوره آموزش گریم و میکاپ در هنرآموزان

برای آرایش صورت به ویژه آرایش دخترانه لازم است کمی رژگونه بزنید. گونه های همه افراد کمی رنگ دارد، اما این رنگ برای هر فرد متفاوت است. رژگونه خود را با یک برس بزرگ روی برجستگی گونه خود بمالید (قسمت گردی که هنگام لبخند زدن تشکیل می شود).

اما اگر سایه چشم غلیظ و تیره به کار بردید بهتر است از رژ لب روشن و مات استفاده کنید. اگر هم سایه چشمتان تیره است از رژ لب های جیغ و غلیظ استفاده کنید تا توجه روی لب هایتان باشد. بهتر است لب های خود را خیلی کشیده نشان ندهید و سعی کنید از قسمت بالا و پایین به آن حجم دهید تا قلوه ای تر شود. می‌توانید از رژ لب با رنگ مورد نظر یا از لیپ گلاس با کمک قلموی مخصوص استفاده کنید. برای اینکه لب‌های شما ظاهری طبیعی‌تر داشته باشد، رنگ‌های طبیعی و مشابه رنگ طبیعی لب را انتخاب کنید. اگر دوست دارید رژلب در صورت‌تان به وضوح دیده شود، رنگ‌های روشن‌تر یا تیره‌تر را با توجه به رنگ پوست انتخاب کنید.

آرایشگاه عروس گل سرخ تهران

برای کشیده تر شدن چشم ها از خط چشم های گربه ای و بالدار در کنار مژه های حالت دار و ریمل زده غافل نشوید. هایلایتر با برق کمی که دارد میتواند جلوه متفاوتی به آرایش تان ببخشد؛ هایلایتر را روی قسمت های بالای لب، بالای گونه، زیر ابرو و روی بینی بزنید. ساده رژ گونه را روی برجستگی گونه بزنید و به خوبی آن را محو کنید. کانسیلر را به صورت مثلثی یا نقطه ای زیر چشم بزنید و آن را به کمک براش مناسب به خوبی محو کنید. استفاده از پرایمر است؛ پرایمر منافذ شما را می بندد و با پر کردن خط و خطوط و چین های صورت کمک می کند که پوست شما یک دست به نظر برسد. قبل از انجام هر نوع آرایش روی صورت ابتدا لازم است پوست خود را آماده کنید، این کار کمک می کند که آرایش زیباتری داشته باشید.

برای جلوگیری از رنگ شدن دندان ها توسط رژ لب، انگشت اشاره خود را مستقیم به دهان خود ببرید و سریع آن را بیرون بیاورید. هرگونه رنگ اضافی به انگشت شما می چسبد و این کار از رنگ شدن دندان جلوگیری می کند. در صورت تمایل می توانید ریمل را به مژه های پایین خود نیز بزنید. برس ریمل خود را داخل و خارج ریمل پمپ نکنید، زیرا این امر باعث خشک شدن ریمل می شود.