آموزش تصویری کاشت ناخن-میکاپیسم


زمانی براش آغشته به مواد قابل استفاده است که در انتهای آن یک توپی از مواد ایجاد شده باشد. اینکه کدام روش بهتر است متناسب با مهارت فردی که کاشت را انجام می دهد و نیاز فرد استفاده کنند، متغیر است. حدالامکان در محیط هایی شنا کنید که از نظر بهداشتی مشکلی نداشته باشند.

  • ناخن‌های گرد که دارای طولی کوتاه با لبه‌هایی گرد هستند، برای انگشتان پهن و کوتاه بهترین گزینه‌ به حساب می‌آیند.
  • در مقایسه با روش قالبی روش کاشت پودری یکی از روش های بسیار با دوام می باشد.
  • اگر ناخن مصنوعی، هم اندازه و متناسب با ناخن شما نبود از سوهان ناخن استفاده کنید تا به اندازه ناخن شما در بیاید.
  • پودرهای کاشت ناخن که روی ناخن طبیعی قرار می گیرد (ناخن پودری).
  • کاشت ناخن مانند خیلی پدیده های دیگر زیبایی، از آن طوفان های زیباییست که بانوان کشور ما را در خود محو کرده و سیل افرادی که به گروه بزرگ ناخن کاشته ها اضافه می شوند، روز به روز در حال افزایش است.
  • در نیل آکادمی تمام تمرین ها در آموزشگاه انجام شده و تحت نظر مربی رفع اشکال می گردد تا هنرجو پس از رفتن به منزل به دغدغه های دیگر زندگی خود رسیدگی کند.

بنابراین به کمک مطلب زیر به راحتی و با روشی ساده می توانند کاشت ناخن خود را ریموو کنند. در اتمام دوره آموزش کاشت ناخن، شما جزوه آموزشی کل دوره را دریافت خواهید کرد. خانم‌ها به دلایل مختلفی کاشت ناخن انجام می‌دهند؛ برخی صرفا برای زیبایی و برخی دیگر به دلیل مشکلات ناخن‌های‌شان و برای پوشاندن ناخن‌هایی که به گفته خودشان رنگ و روی زیبایی ندارد انواع کاشت را تجربه می‌کنند.

نحوه صحیح ریمل زدن

در این روش پودر مخصوص را برروی ناخن طبیعی شما قرار می‌دهند و سپس آن را شکل می‌دهند. تیپ به عنوان یکی از کاربردی ترین ابزارهای کاشت ناخن در رنگ های سفید، شیری و کلییر در بازار موجود است که با توجه به نوع کاشت ناخن می توانید رنگ مناسب را انتخاب کنید. از یک سوهان ناخن نرم یا بافر استفاده کنید تا سطح های ناخن‌های شما کمی خشن تر شود و درخشش آن از بین برود.این کار سطح مناسب تری برای چسباندن اکریلیک بر روی ناخن‌ فراهم می کند. بعد از انجام این کار با استفاده از براش مانیکور و یا با استفاده از مقداری پنبه و استون سطح ناخن‌های خود را مجدداً تمیز کنید تا هیچ گونه مواد اضافی بر روی سطح آنها باقی نماند.

اگر چسبندگی داشتند مجدداً با استفاده از پد آغشته به کلینزر، چسبندگی سطح ناخن ها را بین ببرید. از انواع کاشت ناخن که دارای طرفداران زیادی در سراسر دنیاست می توان به روش میکس اشاره نمود که ترکیبی از کاشت ناخن پودری و استفاده از تاپ شاین در مرحله آخر است که استحکام و درخششی فوق العاده را به صورت همزمان برای شخص به ارمغان خواهد آورد. برخی خانم ها تحمل گذر این زمان را ندارند و ناخن هایشان در مقایسه با قبل بدتر شده بنابراین دوباره چرخه معیوب کاشت ناخن را انجام می دهند؛ کاری که به شدت می تواند به سلامت عمومی فرد لطمه بزند. آموزش کاشت ناخن، این روزها به یکی از پرطرفدارترین لاین های زیبایی تبدیل شده است.

خدمات ناخن، ناخن‌ها را نازک می‌کند

اگر در کاشت ناخن حد فاصل کوتیکول و مواد گذاری که حدود 1 میل است رعایت نگردد، کاشت ناخن هوا می گیرد. برای هوا نگرفتن باید بر روی ناخن ها در آخر سوهان کشی دقیقی با زاویه 45 درجه انجام شود. کاشت ناخن زیبایی زیادی را به دستان شما هدیه می کند و برای افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند مناسب است. باید بدانید کاشت ناخن در طول زمان می تواند باعث از بین رفتن ناخن های طبیعی شما گردد.

۳- کاشت ژله ای ناخن

عقب زن در ۲ نوع فلزی و چوبی (یکبار مصرف) در بازار موجود می باشد. مرحله اول یعنی زیرسازی در هر دو روش‌ کاشت ناخن در منزل یکسان است. منزل با توجه به تجهیزات و مواد قابل دسترس می توانید یکی از دو روش ذکر شده را انتخاب کنید. اگر شما در آب و هوای مرطوب و شرجی زندگی می‌کنید، ناخنی ظریف و براق می‌خواهید، از حساسیت یا ناراحتی تنفسی (آسم) رنج می‌برید و اگر بدون استفاده از دستکش شستشو زیادی در روز انجام می‌دهید، می‌توانید بدون هیچ ضرری از کاشت ژل استفاده کنید. 2- در وضو و غسل اشکال پیدا مى شود و در داخل وقت نماز، ضایع نمودن امر واجب محسوب مى شود و قبل از وقت نماز هم خلاف احتیاط است؛ ولى اگر این کار را کرد و هنگام وضو یا غسل امکان بیرون آوردنِ آن نبود، باید در مسح و غسل عمل به جبیره کند.