آموزش صفر تا صد آرایش صورت


برای پخش کردن کانسیلر روی ناحیه مورد نظر، از نوک انگشتان خود استفاده کنید. می‌توانید روی پیشانی، اطراف بینی و چانه هم از کانسیلر استفاده کنید و حتی بالای لب. کرم پودر مایع را می‌توانید با نوک انگشتان خود پخش کنید. ولی در نظر داشته باشید که این کار، پوست را در معرض باکتری‌های بیشتری قرار می‌دهد.

  • در این مطلب می توانید مدل های شیک و زیبای انواع آرایش مناسب با چهره های مختلف را مشاهده نمایید و از آنها الگو برداری نمایید.
  • همه ی ما به طور طبیعی ابروهای پرپشتی نداریم .برخی از افراد که ابروهای نازک و کم پشتی دارند ، برای پرپشت شدن آنها به دنبال راه حل می گردند.
  • اسفنج را در پودر بزنید و آن را به آرامی روی صورت زیر چشم قرار دهید.
  • دقیقا میشه بگید زرد چوبه برای کجای صورت مناسبه حس میکنم رنگ…
  • شخصیت های معروفی مانند مرلین مونرو، رنگ قرمز لب را در میان مردم محبوب کردند و به دیگران الهام می دهند تا این مد جسورانه را بازسازی کنند.

در واقع، کانسیلر در پوشش جوش‌ها، جای آکنه و موارد دیگر کاربرد دارد. شما باید بسته به ظاهر ایده‌آل خود و پوششی که مد نظر دارید، کانسیلر مناسب را انتخاب کنید. برای افزایش حجم مژه‌های خود می‌توانید ابتدا یک دست ریمل بزنید، سپس مقداری پودر فیکس صورت یا پنکیک را به کمک یک براش روی مژ‌ه‌ها بریزید و دوباره یک دست دیگر ریمل بزنید. با این کار مژه‌های شما گیراتر و مشکی تر دیده می‌شوند. برای زیباتر شدن کارتان ابتدا ابروهای خود را مرتب کنید و با ریمل یا مداد ابرو را رنگ بزنید تا قاب چشمانتان مشخص شود تا بتوانید به راحتی چشمان خود را آرایش کنید. و به سبکی هنرمندانه با ایجاد تضاد بین آرایش چشمها با لب جذابیت بی‌ نظیری به چهره می‌دهد.

اعتماد به آرایشگر غیر حرفه‌ای

رنگ رژلب را متناسب با خط لبی که زده‌اید، انتخاب کنید. اگر می‌خواهید آرایش طبیعی‌تری داشته باشید، رژ همرنگ خط لب، و برای بولدتر نشان دادن لب‌ها از رژ براق استفاده کنید. آرایش لب باریک و درشت با هم متفاوت است و هرکدام در آموزش آرایش صورت ترفندهای خاص خود را دارند. در حقیقت آرایش پوست چرب و خشک با هم متفاوت است و برای هر کدام باید از محصولات مختلفی استفاده کرد. برای تشخیص کرم پودر مناسب در گام اول نوع پوست‌تان را تشخیص دهید. اگر پوست‌تان چرب است، از پنکک مات و یا کرم پودرهای مایع فاقد چربی (oil-free) استفاده کنید.

روش های شستن براش  آرایشی

با استفاده از ژل ابرو می‌توانید ابروهای خود را بالا نگه دارید. با کانتورینگ، سایه‌هایی در صورت شما ایجاد می‌شود که با کرم‌پودر وجود ندارد. بعد از کانتورینگ می‌توانید با افزودن برنزر، کمی رنگ بیشتر به صورت خود اضافه کنید. برای ثابت نگه داشتن کرم پودر و کانسیلر از فیکساتور یا پودر فیکس استفاده کنید. این مرحله اجباری نیست ولی اگر می‌خواهید آرایش‌تان مدت بیشتری دوام بیاورد، از فیکساتور استفاده کنید.

آموزش مراحل آرایش صورت با لحاظ تمامی نکات

مطمئنن با این سبک آرایش های جسورانه می‌توانید عکس های زیبایی در سال نو بگیرید. ظاهری که به سختی می‌توان این روزها دید، ممکن است انتخاب واضحی برای انعکاس چهره خشن ببر نباشد. با این حال اعتماد به نفس شما را تراوش می کند، (این که همیشه زیبا هستید). امسال، آرایش بی آرایش، ظاهر طبیعی خود را انتخاب کنید و اگر کک و مک دارید، آن‌ها را نپوشانید – آن‌ها را در آغوش بگیرید. یکی از پرکاربرد ترین خدمات ارائه شده در سالن های زیبایی میکاپ و گریم می باشد. قبل از استفاده از سایه چشم مقداری پرایمر پلک یا پنکیک روی پلک خود بزنید.