آموزش قدم به قدم “آرایش صورت ملایم لایت” مجله اکالا-میکاپیسم


از جمله ابزار های دیگر که در آرایش زیبا مهم می‌ باشد، درمارولر است. درمارولر برای احیای پوست مورد استفاده قرار می گیرد و باعث درمان پوست می شود. درمارولر برای پوست فواید درمانی بسیار زیادی دارد و باعث درمان زخم در پوست می شود و همچنین موجب افزایش تولید کلاژن سازی پوست نیز می شود. جید رولر نیز از دیگر وسایل و ابزار های مهم برای پاکسازی صورت است که سنگ یشم نیز نام دارد و خواص درمانی زیادی برای پوست دارد. کرم پودر مناسب برای پوست‌های خشک دارای خاصیت رطوبت رسانی و مرطوب‌کنندگی است و کمک می‌کند تا کرم پودر روی پوست صورت شما تکه تکه نباشد و حالت ماسیدگی پیدا نکند. البته فراموش نکنید که بهترین نتیجه از کرم پودر را زمانی می‌گیرید که دو مرحله قبل زیر سازی پوست یعنی استفاده از کرم مرطوب‌کننده و پرایمر را به درستی رعایت کرده باشید.

  • زمانی که پرایمر شما تمام شد می توانید از کانسیلر استفاده کنید.
  • می‌توانید از کانسیلری استفاده کنید که از رنگ طبیعی پوست‌تان کمی روشن تر باشد.
  • اگر می‌خواهید پوست و چشمان شما عالی و بی‌نقص برسد، استفاده از کانسیلر گزینۀ بسیار مناسبی است.
  • برس ریمل را به آرامی روی ریشه‌های مژه های خود به صورت چرخشی حرکت دهید.
  • برای کانتور صورت گرد ابتدا باید با رنگ تیره خطوطی را روی فک، زیر استخوان گونه، بالای پیشانی، چانه و روی بینی کشید.

مقدار کمی را روی انگشت خود بریزید تقریباً به اندازه یک سکه کوچک. با پخش کردن مرطوب کننده روی پیشانی شروع کنید و از وسط صورت به کناره ها پخش کنید. سپس همین کار را از روی بینی خود شروع کنید و به سمت گونه ها مرطوب کننده را پخش کنید.

سالن آرایش و عروس مینل تهران

اما عجله نکنید، اموزش ارایش سادهصورت در منزل را ما شامل سه بخش است. استفاده از رژ لب تیره باعث میشود صورت گرد و تپل جلوه کند و بهتر است تا حد امکان رنگ های روشن و حتی برق لب را انتخاب کنید. تفاوتی ندارد که صورت لاغر استخوانی یا گرد و تپل داشته باشید، در هر صورت در اولین مرحله از پرایمر متناسب با جنس پوست استفاده کنید. پرامیر تاثیری بر فرم صورت ندارد و تنها باعث پر شدن منافذ پوست و افزایش ماندگاری کرم پودر میشود. حتما تجربه داشته اید که در هنگام ریمل زدن، اشتباهی پلک های خود را نیز سیاه کرده اید و ظاهری نازیبا برای چشم های شما ایجاد شده است. برای جلوگیری از این اتفاق می توانید کاغذی را تا کنید و پشت پلک خود و یا زیر پلک پایینی خود قرار دهید و سپس ریمل بزنید تا مواد آن به اطراف چشم شما پخش نشوند.

رژ گونه کمی تیره را از روی استخوان گونه تا نزدیک چشم بکشید. اسپری و پودر تثبیت کننده می‌تواند مرحله آخر برای آرایش شما باشد. چنانچه می‌خواهید آرایش شما در همه طول روز باقی بماند، بدون اینکه چرب یا چروک و خراب شوند، مهم است که از یک اسپری و پودر تثبیت کننده استفاده کنید. از سایه ابرو استفاده کنید ؛ سایه انتخابی شما باید دو درجه روشن تر از موها باشند. پرایمر را پایه‌ای برای آرایش خود فرض کنید که کمک می‌کند سطح آرایش شما صاف‌تر باشد و دوام بیشتری داشته باشد.

چگونه آرایش دخترانه کنیم؟

هدف از استفاده از پرایمر صورت افزایش زیبایی آرایش و افزایش ماندگاری آرایش می باشد. شما می توانید پرایمر را حتی با انگشتان خود به کل صورت پخش کنید و تمام صورت خود را با مقدار کمی پرایمر بپوشانید. در آرایش صورت گرد و چاق کانتور پیشانی به طور کامل انجام نمی گیرد. بلکه رنگ تیره را فقط دو طرف پیشانی روی شقیقه ها می کشیم تا با جمع نشان دادن پیشانی آن را لاغر تر و صورت را کشیده تر کنیم.

کرم پودر از دیگر محصولاتی می‌باشد که هنگام خرید آن باید دقت زیادی به خرج داد. استفاده از رنگ‌های روشن در پوست باعث برجسته شدن خطوط و جایِ لکه‌ها می‌شود. محوکردن درست کرم پودر را فراموش نکنید و دقت کنید که از کرم پودر روی گردن و گوش‌های خود نیز بزنید تا تفاوت رنگ بین گوش، گردن و صورتتان وجود نداشته باشد.

سایه ای نسبتا سبک در مرکز لب پایینی و لب بالایی بزنید و به خوبی پخش کنید یا می توانید با برق لبتان یک نقطه درست در وسط لبتان به وجود آورید، آنگاه برق لب را از این نقطه پخش کنید. چنانچه شما می خواهید از خط چشم استفاده کنید می توانید در این مرحله از یک مدل خط چشم که به فرم چشم های شما می آید استفاده کنید. کرم را به صورت چند نقطه بر روی پوست خود بزنید و آنگاه با کمک پد آرایشی کرم را به صورت یکنواخت بر روی همه سطح پوست خود پخش کنید. استفاده از هایلایتر به صورت درست باعث می شود آرایش صورت بر زیبایی صورت بیفزاید و طبیعی تر به نظر برسد. برای استفاده از هایلایتر می توانید از انگشتان خود یا یک برس برجسته استفاده کنید. این کار به پوست صورت کمک می کند تا منافذ پوست بسته نشوند زیرا در صورتی که منافذ پوست بسته شوند امکان ظهور جوش ها جدید در صورت فراهم می شود.

مجله کوروش محتواهای جامع و به روزی از آموزش های آشپزی، سبک زندگی، سلامت، فیلم و سریال و علم و تکنولوژی به شما ارائه می دهد. خانواده ایرانی روزانه می تواند به جدیدترین محتواها از معتبرترین منابع دنیا دسترسی داشته باشد. خوابیدن با آرایش باعث ایجاد آکنه و عفونت پوست شما می‌شود. برای اینکه بدانید چه شامپویی برای موهای شما مناسب است بهتر است به دکتر مراجعه کنید تا متناسب با ویژگی‌های موی شما، شامپو مناسبی برایتان تجویز کند.