آموزش میکاپ عروس آرایش عروس با مدرک فنی حرفه ای گل گیس


آموزش میکاپ عروس آرایش عروس با مدرک فنی حرفه ای گل گیس

پودر فیکس را روی کانسیلر یا کرم پودر بزنید و کمی صبر کنید تا تاثیر بگذارد. در مرحله بعد طراحی لب ها را با استفاده از خط لب همرنگ با رژلب مورد نظر انجام می دهیم. برای افزایش دوام میکاپ عروس باید از اسپری فیکساتور استفاده کرد. چند دقیقه بعد از فیکس کردن زیرساز آرایش، آرایش چشم را شروع می کنیم. برای افزایش ماندگاری آرایش چشم می توان از پرایمر مخصوص چشم استفاده کرد. سایه چشم را با یک رنگ نود و طبیعی آغاز کرده و آن را به ترتیب روشن به تیره از گوشه داخلی تا گوشه خارجی پیش میبریم.

  • یک گریمور حرفه‌ای تمام تلاشش را می‌کند تا با استفاده از ابزارها و هنر خودش، عیوب صورت شما را بپوشاند.
  • اگر روی صورت هر گونه مشکلات پوستی مثل جوش یا جای آکنه و زخم مشاهده می شود، می توان با استفاده از کانسیلر نسبت به برطرف کردن آن اقدام کرد.
  • کانسیلر می‌تواند لکه‌ها، تیرگی‌ها و قرمزی‌های پوست صورت را به خوبی پوشش دهد.
  • سایه چشم را با یک رنگ نود و طبیعی آغاز کرده و آن را به ترتیب روشن به تیره از گوشه داخلی تا گوشه خارجی پیش میبریم.
  • دوره مبانی، مکمل دوره جامع است و پیش‌نیاز دوره جامع می‌باشد.

همه ما واژه میکاپ را بارها شنیده ایم و حتی در طول روز از آن استفاده می کنیم. با گذشت زمان نیز همه ما شاهد افزایش تنوع در سبک های مختلف انواع میکاپ هستیم. برای این منظور بهترین میکاپ آرتیست های محل زندگی خود شناسایی کنید و در صورت امکان به عنوان کارآموز برای او کار کنید. از این طریق می توانید تجربه واقعی کار در صنعت میکاپ را کسب کنید. این دوره نباید لزوما طولانی باشد؛ زیرا گاهی بودن در کنار یک شخص حرفه ای حتی برای چند ساعت می تواند اطلاعات ارزشمندی در اختیار شما قرار دهد. با توجه به امکانات موجود در تهران، میکاپ آرتیست‌های حاضر در این شهر قدر خدمات رسانی بیشتری به مشتریان دارند به همین دلیل در آمد یک میکاپ آرتیست حرفه‌ای در تهران با شهرهای دیگر متفاوت است.

میکاپ چیست ؟

در سبک کلاسیک به طور کلی قاعده بر این است که اگر آرایش در ناحیه چشم ها تند و غلیظ باشد باید حتما از رنگ های لایت و ملایم در ناحیه لب ها استفاده نمود و بر عکس. یعنی هر چه رژ لب تیره تر و غلیظ تر باشد، باید حتما در ناحیه چشم ها از مواد و رنگ های لایت تر و نا محسوس تری استفاده نمود. در سبک کلاسیک از رژ لب هایی با رنگ های کلاسیک همانند قرمز، زرشکی و… استفاده شده و در ناحیه چشم از خط چشم هایی مشکی و متناسب و سایه هایی با رنگ های ملایم استفاده می شود.

آموزش میکاپ دخترانه

علاوه بر این، نقاشی های فانتزی در اطراف چشم یا چسباندن نگین نیز بسیار رواج دارد. معمولا از رنگ های شاد و جیغ مانند صورتی تیره، قرمز و زرشکی برای رژلب و رژگونه به شکلی وسیع بسیار استفاده می شود. فون آرایشی مورد استفاده در زیرساز پوست، تیره بوده و سایه روشن های شدید در آن استفاده می شود. زیرسازی صورت را میتوان با استفاده از یک کرم مرطوب کننده و کمی پنکک انجام داد.

لینک مستقیم، رایگان و سریع، تست شده و امن با ترافیک نیم‌بها و نصب خودکار دیتا‍. توصیه می کنیم نکات آرایشی مهم برای جوان تر نشان دادن چهره را نیز در ستاره بخوانید. از دیگر اقداماتی که قبل از آرایش میکاپ مهم است پاکسازی صورت است؛ پاکسازی یعنی پاک کردن کامل صورت از جوش های سر سیاه، گرفتن چربی های اضافی پوست، آلودگی های پوستی، و‌ حذف سلول های مرده از روی پوست صورت. به همین دلیل گریم افراد باید در برابر عرق، گرما و نور مستقیم خورشید بسیار مقاوم باشد.