آموزش کاشت ناخن در ۴ گام : معرفی تمامی ابزارها، روش ها و مراحل کاشت ناخن تابستان۹۹-میکاپیسم


در کاشت ناخن گریم شما می‌توانید در زمان مواد گذاری سلیقه خود را به کار ببرید و طرح دلخواه تان را ایجاد کنید. در این کاشت نیز همانند دیگر کاشت‌ها باید ابتدا مانیکور خشک را انجام داده و سپس به وسیله سوهان براقیت ناخن را از بین ببرید پس از آن ضد قارچ زده و از تیپ برای بلند کردن قد ناخن استفاده کرده و بچسبانید. پس از انتخاب اندازه دلخواه تیپ با سوهان فرم مد نظر را ایجاد کنید. بعد از آن پرایمر را زده و مواد رنگی را روی قسمت پایین ناخن و قسمت بالای تیپ پخش کنید و بین این دو را با مواد بی رنگ پر کنید. پس از خشک شدن مواد، توسط سوهان دورگیری کرده و فرم نهایی را ایجاد کنید و در نهایت تاپ کات زده و در دستگاه UV قرار دهید تا خشک شود. کاشت ناخن ژله ای از میان انواع کاشت ناخن همانند کاشت پودری است.

  • تیپ به عنوان یکی از کاربردی ترین ابزارهای کاشت ناخن در رنگ های سفید، شیری و کلییر در بازار موجود است که با توجه به نوع کاشت ناخن می توانید رنگ مناسب را انتخاب کنید.
  • در نهایت با کمک مربی، ترمیم و ریمو کاشت ناخن را روی مدل انجام می دهید.
  • اگر شما طرفدار طراحی ناخن ها رنگی هستید می توانید رنگ های مورد علاقه خود را با یک دیگر ترکیب کرده و به شکل ستاره ناخن ها را طراحی نمایید.
  • لامپ این دستگاه ها عمر کوتاهی دارند و این یک عیب بزرگ برای این دستگاه ها شناخته میشود و زمان خشک شدن ژل در این دستگاه بسیار طولانی بوده است.

اگر قصد ریمو کردن کاشت را به طور کامل دارید، بهتر است که به ناخن کار خود مراجعه کنید تا با انجام روش اصولی آن، برای ناخن شما عمل ریمو انجام شود. مواد این کاشت به صورت ژله آماده بوده و با استفاده از قلم مویی روی ناخن اعمال می شود. این نوع از کاشت دارای دوام پایین تری نسبت به کاشت پودری بوده و برای اشخاصی که طرفدار کاشت طبیعی هستند، پیشنهاد می شود. امروزه کاشت ناخن از رایج ترین امور زیبایی است که اکثر بانوان آن را انجام می دهند.

بهترین ترفندها برای زیبایی ناخن در تابستان

آموزش ژلیش ناخن یکی از پر طرفدارترین موارد در آموزش کاشت ناخن می باشد. شما به کمک ژلیش ناخن می توانید زیبایی صدچندانی به ناخن های خود دهید. اگر خواهان یادگیری آموزش ژلیش ناخن هستید و یا می خواهید به عنوان فردی که می خواهد ژلیش ناخن انجام دهد، اطلاعات کامل و جامعی در زمینه ژلیش ناخن و لاک ژل داشته باشد، مطالعه مقاله زیر را به شما پیشنهاد می کنیم. کاشت پلی ژل با قالب همانطور که از اسمش پیداست کاشت ناخنی است که با مواد پلی ژل انجام می شود اما برای موادگذاری از قالب استفاده شده و مواد را در قالب می گذارید. از ویژگی های بسیار محبوب این نوع کاشت سریع انجام شدن آن است که به لطف استفاده از قالب مرحله سوهان کشی را تقریبا حذف می کند.

آموزش کاشت ناخن با پودر

آچاره این امکان را به شما می‌دهد تا هر خدمتی که مورد نیازتان است، از طریق وبسایت و اپلیکیشن به سهولت و در هر ساعتی از شبانه روز درخواست کنید. در نزدیکی میز خود یک هواکش یا هود بگذارید تا بو و مواد مضر را از شما دور کند. هیچ تفاوتی در نوع کاشت وجود ندارد تنها ممکن است اندازه حساسیت‌ها به مواد در افراد متفاوت باشد که در این‌ صورت آن مواردی که کمتر حساسیت‌ زاست ارجحیت دارند. ناخن را زیرسازی کنید و صدف را بافر بکشید تا چربی‌ها و آلودگی‌ها از بین برود. ابتدا پیش از هر کاری، تک‌تک تیپ‌ها را تست کنید تا سایز مناسب هر انگشت را بیابید. اما اگر این قضیه ادامه پیدا کرد و دور انگشت‌هایتان خارش داشت، احتمالاً به لیکوئید یا پرایمر حساسیت دارید.

جامعه سلامت با هدف ارتقا دانش عمومی و با تمرکز بر مواردی که به سلامت جسم و روح افراد مرتبط است می‌کوشد تا به سهم خود و به عنوان یک رسانه در مسیر ارتقا جامعه حرکت نماید. افزایش آگاهی، راهنمایی و سنجش چرخه‌ایست که با کمک شما مخاطبین تکمیل خواهد شد. فراموش نکنید در پایان از تقویت کننده برای ناخنهایتان استفاده کنید. خانم ها علاقه مند به ناخن های بلند هستند در حالی خیلی از آنها این شانس را برای داشتن ناخن های سالم و قوی ندارند. علاقه اگر داری شروع کنی یکم پشت کار بذار براش و بدون که هیچ اتفاق بدی نمیفته. حتما بسیاری از شما از اقوام و آشنایان خود که در خارج از کشور زندگی می کنند شنیده اید که خدمات آرایشگری در خارج از ایران به شدت گران می باشند.

تکنینک هابر اساس متریال(مواد اولیه) و اینکه چطور بر روی ناخن های شما قرار بگیرند متفاوتند،در واقع این مورد دوم به انتخاب خود شما بستگی دارد. ما در اینجا به طور مختصر در مورد مزایا و معایب آن صحبت میکنیم تا بتوانیم با ایجاد اگاهی شما را به انتخاب درست تری سوق بدهیم. یک ناخن‌کار حرفه‌ای، از محصولات باکیفیت و وسایل استریلیزه استفاده می‌کند و دانش به روزی دارد. ژل های تری دی مخصوص طراحی برجسته و سه بعدی روی ناخن می باشد که در رنگبندی متنوعی تولید شده است و این امکان را برای…

خیر، برای تاسیس سالن باید یک دوره آرایش و پیرایش را بگذرانید و یا دوره های هفت مهارت جداگانه را بگذرانید. در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد. از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید. جهت مشاهده نمونه‌کارهای بیشتر از صفحه اینستاگرام بازدید نمایید.

بعد از انجام مراحل بالا، اصلی ترین مرحله کاشت ناخن آغاز می‌شود. در این مرحله شما باید تیپ یا ناخن مصنوعی متناسب با ناخن طبیعی خود را انتخاب کنید. اگر ناخن مصنوعی، هم اندازه و متناسب با ناخن شما نبود از سوهان ناخن استفاده کنید تا به اندازه ناخن شما در بیاید. سپس چسب ناخن را بر روی قسمت داخلی ناخن مصنوعی بزنید و به آرامی بر روی ناخنهای خود فشار دهید و بگذارید 5 الی 10 ثانیه بماند و بعد از آن، نوک ناخنها را با استفاده از قیچی ناخن به اندازه مورد نظر خود برش زده و شکل دهید.