آموزش گام به گام کاشت ناخن انواع کاشت ناخن + عکس-میکاپیسم


در آموزش کاشت ناخن با مدارک بین المللی نیز دو دسته از این مدارک موجود است. بازار کاشت ناخن بسیار جذاب و پر از مشتریان متنوع می باشد اما تنها ناخن کارانی در این بازار سهم قابل توجه خواهند داشت که آموزش ها و تمرین های حرفه ای را زیرنظر مربیان کارکشته گذرانده باشند. در غیر این صورت به جای ورود به این بازار و بهره مند شدن از درآمدی چند برابر حقوق های کارمندی، صرفا برای خود هزینه تراشیده اند و آن را در جیب افراد سودجو وارد کرده اند. این روش مانند طراحی فرنچ فرانسوی میباشد ولی در بیبی بومر سر سفید ناخن هایتان با بستر ناخن که به رنگ های صورتی یا گلبهی است، ترکیب می شود. از آن جایی که در این نوع خاص از کاشت ناخن، انتهای آن به رنگ خود ناخن تبدیل میشود و باعث میشود با شد ناخن ها، طراحی بیبی بومر ناخن زیبایی خود را از دست نداده و بسیار طبیعی تر به نظر می رسد. نتیجه ای که به دست می آید، از هر نوع کاشت ناخن دیگری قطعا زیباتر است.

  • لطفا از راه‌های ارتباطی ذیل تنها برای مباحث بازرگانی استفاده نمایید.
  • از طرفی جذابیت زیادی در ناخن‌ها ایجاد می‌کند و برای کارهای روزمره بسیار مناسب است.
  • در آموزش کاشت ناخن نکته حائز اهمیت این است که بدانید، برای همه ناخن ها نمی توان از یک روش کاشت ناخن استفاده کرد و انتخاب روش مناسب کاشت برای ناخن مشتری نیازمند آموزش صحیح می باشد.
  • راحتی ناخن کار برای کار با قلم (تخت یا اشکی) و سایز ناخن می تواند در این انتخاب تاثیر گذار باشد.
  • کاشت ماربل به دلیل اینکه در آن از چند رنگ پودر استفاده می‌شود، زیرمجموعه کاشت گریم می‌دانند.

همانطور که در بالا گفته شد در کاشت ناخن چند مرحله وجود دارد که در تمامی کاشت ها مشترک است. پس از تکمیل این فرم، پیش ثبت نام شما در آموزشگاه آرایشگری دترلند انجام خواهد شد. دترلند آموزش ها رو در زمان های متفاوت و به صورت فشرده و نیمه فشرده برگزار می کند تا هنرجویان بتوانند در زمان های متفاوتی در دوره ها شرکت کنند و همچنین در صورت نیاز از خوابگاه نیز استفاده کنند. در ابتدای کلاس کاشت ناخن با انواع ابزارهای کاشت ناخن آشنا می شوید. به کسانی که بیماری عفونی و قارچی دارند توصیه می‌شود که کاشت انجام ندهند، چون این کار باعث می‌شود فرد پیشرفت بیماری خود را از چشم دور کند. کسانی هم هستند که مستعد عفونت هستند و سیستم دفاعی بدن ضعیفی دارند با این کار بیماری را تسریع می‌کنند.

بافر زدن ناخن‌ها:

درمان در مراحل اولیه، سبب رشد مجدد ناخن می شود اما اگر زمان زیادی گذشته باشد و درمان صورت نگرفته باشد زیر ناخن پوسته هایی تشکیل می شود که دیگر مانع از چسبیده شدن ناخن به پوست می شود. پزشکان معتقدند خانم های باردار نباید در بارداری کاشت ناخن انجام دهند زیرا در دوران بارداری حساسیت بدن و جنین به مواد شیمیایی افزایش یافته و این مواد از طریق ناخن وارد بدن مادر شده و به جنین انتقال می یابد و خطراتی برای او دارد. اگر از مواد کمی در کاشت پودری استفاده شود امکان ترک خوردن وجود دارد. ناخن ها ی پا به دلیل اینکه در طول روز در کفش و فضای بسته هستند، آسیب پذیرترند. رعایت بهداشت ناخن پا نیز دشوار است بنابراین کاشت ناخن در پا می تواند خطرناک تر باشد.

کاشت ناخن بیبی بومر

دقت داشته باشید که در این مرحله باید رد سرسوهان دورگیر را از روی مواد از بین ببرید. شناخت غلظت مناسب مواد و چگونگی رسیدن به این غلظت در مواد گذاری کاشت با پودر بسیار تاثیرگذار است و می تواند در نتیجه مراحل بعدی و حتی نتیجه نهایی کار تاثیر گذار باشد. با شناخت کامل قلم ها شما می توانید قلم مناسب را برای انجام کاشت ناخن استفاده کنید. راحتی ناخن کار برای کار با قلم (تخت یا اشکی) و سایز ناخن می تواند در این انتخاب تاثیر گذار باشد. شناخت ساختمان ناخن یکی از ابتدایی ترین مراحل کاشت ناخن است که باید در هر دوره آموزشی گنجانده شود.

رو کاشت ژله ای دوام کمتری نسبت به کاشت پودری دارد اما از روش قالبی بیشتر می باشد. یکی از مزایای این روش کاشت این است که ناخن شما دچار آسیب جدی نمی شود. در این روش مراحل کاشت پودری را انجام داده سپس ناخن را با یک لایه ژل زیباتر می کنند.

در این روش حالت طبیعی ناخن ها حفظ شده و لایه ای از جنس ابریشم (یا فایبر گلاس) بر روی ناخن طبیعی می چسبانند. سپس از چسب مخصوص برای محکم نمودن صدف ناخن ها استفاده کرده و از اسپری فیکس کننده استفاده می کنند. کاشت ناخن قالبی برای افرادی که ناخن های پراکنده و یک شکل ندارند ، مناسب نیست زیرا در این نوع کاشت ناخن باید تمام ناخن های دو دست یک شکل باشند . اگه فردی نسبت به پودر و لیکوئید آلرژی داره خب ژل گزینه مناسب تریه، سوهان کشی زیادی نداره، آسیب کمتری به ناخن وارد میشه. ترمیم این کاشت به زمان بیشتری نیاز دارد زیرا حجم زیادی از مواد باید برداشته شود.

در مرحله آخر کمی از پودر کروم را روی سطح ناخن زده و پخش کنید و به خوبی فشار دهید تا پودرها جذب شوند؛ سپس پودرهای اضافی را کنار بزنید و از یک لایه تاپ کات استفاده کنید. حال می‌بیند که به طور شگفت انگیزی ناخن‌هایتان حالت آیینه ای به خود گرفته اند. یکی دیگر از روش‌های کاشت ناخن در منزل بدون وسیله، کاشت پلی ژل با استفاده از تیپ یا قالب است. در این روش کاشت، مواد گذاری در قالب انجام می‌شود و شما باید از هارد ژل استفاده کنید. استفاده از پلی ژل نمونه‌ای از آموزش کاشت ناخن در خانه بدون دستگاه است که در این دوران کرونا میتوانید با کمی دقت و تمرین به راحتی آن را انجام دهید.