آنتی اکسیدان های مراقبت از پوست چیست؟ بهترین کرم ها و سرم های محافظ



اعتبار تصویر @ Chris Colls برای Elle France

از آنجایی که من رویکرد اول پوست را برای آرایش در نظر می‌گیرم، همیشه به دنبال راه‌هایی هستم که نه تنها رژیم مراقبت از پوست خود را بهبود بخشم، بلکه به دنبال نکاتی برای کمک به مشتریان و دوستانم نیز هستم. البته، اتخاذ یک رویکرد درون به بیرون برای مراقبت از پوست حیاتی است، به همین دلیل است که خوردن یک رژیم غذایی غنی از انواع میوه ها و سبزیجات که شامل مقدار زیادی مواد تازه و فصلی است، مانند نوشیدن آب فراوان، حیاتی است. (اگر به دنبال ایده‌های دستور العمل من، پوست فصلی هستید، باید کتاب «زیبا بخورید» را بررسی کنید. در طول سال‌ها، به نظر می‌رسد که رژیم مراقبت از پوست سه مرحله‌ای برای پاک‌سازی، رنگ‌آمیزی و مرطوب‌کننده تکامل یافته و شامل فهرستی بی‌پایان از موارد ضروری، از لایه‌بردارها و سرم‌ها گرفته تا رتینول‌ها و ماسک‌ها می‌شود. اما تمرکز پست امروز یک موضوع بزرگ است. همه ما می د،م که استفاده از SPF روزانه برای محافظت از پوست ما حیاتی است، اما بسیاری از افراد یک مرحله حیاتی دیگر را در رژیم محافظت روزانه خود از دست می دهند. آنتی ا،یدان های مراقبت از پوست در جلوگیری از آسیب های پوستی کاملاً کلیدی هستند، اما دقیقاً چه هستند؟ (و چگونه باید از آنها استفاده کرد؟)

اعتبار تصویر @ Chris Colls برای Elle France

آنتی ا،یدان های مراقبت از پوست چیست؟

همانطور که SPF ها از پوست ما در برابر آسیب اشعه ماوراء بنفش محافظت می کنند، آنتی ا،یدان ها نیز از آسیب ا،یداتیو محافظت می کنند و تولید رادیکال های آزاد را محدود می کنند. بنابراین استفاده از آنها در کنار SPF برای محدود ، آسیب های ناشی از عوامل محیطی از جمله آلودگی و قرار گرفتن در معرض نور خورشید حیاتی است. در محدود ، تولید رادیکال های آزاد، آنتی ا،یدان های مراقبت از پوست به جلوگیری از پیری زودرس ناشی از کاهش سطح کلاژن و ایجاد خطوط ظریف و چین و چروک کمک می کنند و همچنین به جلوگیری از التهاب پوست کمک می کنند.

دنبال چه چیزی میگردی

هنگامی که به دنبال افزایش محافظت از پوست خود هستید، چند ماده آنتی ا،ید، کلیدی وجود دارد که باید در رادار خود نگه دارید. شایان ذکر است که برخی از آنتی ا،یدان ها به سختی فرموله می شوند به گونه ای که پایداری خود را حفظ کنند و اگر محصول شما در بطری تیره است به این م،ی است که برای محافظت از آن و حفظ اثربخشی آن باید دور از نور خورشید نگهداری شود. موادی که باید به آنها توجه کرد ویتامین C، ویتامین E، ویتامین A (/رتینول) و رسوراترول است. رتینول ها را باید در شب استفاده کرد، در حالی که بسیاری از آنتی ا،یدان های مراقبت از پوست بهتر است صبح ها به ،وان اولین گام در رژیم مراقبت از پوست روزانه استفاده شوند. آنها دارای خواص مختلفی هستند که شامل محافظت در برابر رنگدانه، رنگ پوست شبانه و جلوگیری از پیری نور می شود.

این پست شامل پیوندهای مربوط است

ویرایش آنتی ا،یدان مراقبت از پوست

  1. SKINCEUTICALS | CE Ferulic
  2. کیمیاگر رشد یافته | سرم دتا، آنتی ا،یدان +3 کمپل،
  3. انتخاب پائولا | در برابر کنسانتره فوق سبک آنتی ا،ید، مقاومت کنید
  4. معمولی | رسوراترول 3% + اسید فرولیک 3%
  5. MEDIK8 | سرم آنتی ا،یدان C-Tetra Lipid Vitamin C
  6. فیل مست | روغن صورت لو، ویرجین مارولا

نکته برتر
SPF را کم نکنید: آنتی ا،یدان های مراقبت از پوست بهتر است همراه با یک محصول SPF با ارزش بالا برای افزایش محافظت از پوست استفاده شوند.

بعدی را بخو،د: مراقبت از پوست برای شیب ها | تقویت کننده رطوبت در زمستان

© وندی رو. تمامی حقوق محفوظ است.


منبع: https://wendyrowe.com/skin/skincare-antioxidants