آیا بیسان برای کاهش وزن خوب است؟







آیا آشپزخانه هندی وجود دارد که نتو،د در قفسه‌ها آن را پیدا کنید؟ آرد بیسان یا گرمی یکی از مواد اصلی در تمام مناطق این کشور پهناور است و بنابراین همیشه در انبار است، درست مانند آتا، برنج، و چینی. یکی از دلایل آن این است که می‌تو،د از بسان غذاهای خوشمزه درست کنید – از پاکوراس تا گته کی سبزی، آن را به هر کاری اضافه کنید تا طعم‌دار شود، گزینه‌ها بی‌پایان هستند! نه تنها این، بلکه یک ،صر جادویی برای مراقبت از پوست است. مهم نیست که چه نوع پوستی دارید، می تو،د بسته های خانگی موثر صورت را با آرد گرم تهیه کنید یا آن را در ،یب با مواد دیگر استفاده کنید تا از شر بسیاری از نگر، های مراقبت از پوست خلاص شوید، خواه آکنه یا پرپیگمانتاسیون. همه چیز گفته شد و انجام شد، آیا دوست ندارید بد،د که آیا بیسان در رژیم کاهش وزن جای می گیرد یا خیر؟ بیایید دریابیم:

آیا بیسان برای کاهش وزن خوب است

آرد گرمی یک گزینه بدون گلوتن است و دارای کربوهیدرات، پروتئین، ویتامین B6 و بسیاری از مواد معدنی ضروری مانند آهن، پتاسیم، منیزیم، فولات، مس، روی و غیره است. علاوه بر این مواد مغذی، آرد گرمی فیبر نیز دارد عالی برای سلامت روده شما همچنین قابل توجه است که محتوای چربی موجود در حبوبات بسیار کم است. پروتئین (22 گرم در 100 گرم) و فیبر موجود در آن شما را برای مدت طول، تری سیر نگه می دارد. مواد معدنی ضروری مانند منیزیم، مس و روی باعث افزایش متابولیسم و ​​افزایش مصرف انرژی می شود. همچنین بخو،د: “در اینجا چگونه بادام زمینی می تواند به کاهش وزن شما کمک کند.”

بزان دارای شاخص گلیسمی پایین 10 است که باعث می شود قند خون به شدت بالا نرود. غذاهای با گلیسمی پایین مانند حبوبات سطح قند خون را ثابت نگه می دارند که به کنترل اشتها کمک می کند.

دوکلا، چیلا، داهی کادی، گته کی سبزی، خندوی، املت بیسان، بیسان دوسا، بیسان ادلی، بیسان روتی، کاری پیتلا ماهاراشتری، چاتنی بمبئی، بسان پاپدی پخته شده، موکل بسان ماهاراشتریایی همه نمونه هایی از این هستند که چگونه می تو،د سالم و خوشمزه درست کنید. ظروف با حبوبات به ،وان ماده اصلی. جالب اینجاست که می تو،د آرد گرمی را به سبزیجات “بی مزه” کارلا، فلفل دلمه ای و غیره اضافه کنید و طعم زیادی به آنها اضافه کنید. در اینجا چند نمونه آورده شده است – بیسان سابجی فلفل دلمه ای، بیسان سابجی کدو سبز، کارلا بسان سبزی، کاری بیسان بروکلی، کاری بیسان بهندی، کاری بیسان پیاز، این لیست ادامه دارد.

اما به یاد داشته باشید که وقتی می خواهید وزن کم کنید، از غذاهای سرخ شده مانند پاکورا و خوراکی های پر شکر مانند لادو و حلوا خودداری کنید.

با در نظر گرفتن کا،ی، 356 کا،ی در هر 100 گرم، این مقدار کمی زیاد است، بنابراین باید مراقب بخش آن باشید تا در کمبود کا،ی باقی بم،د، زیرا در آن زمان است که چربی سوزی اتفاق می افتد.

در مجموع، هیچ مناقشه‌ای وجود ندارد که حبوبات یک ماده سالم است، اما از هم زدن مواد و شیرینی‌های سرخ شده با آن اجتناب کنید و کنترل وعده‌ها را تمرین کنید، و فقط به کاهش وزن شما کمک می‌کند. همچنین، اگر کاهش وزن در ذهن شماست، برنامه های رژیم غذایی کاهش وزن را بررسی کنید برنامه زیبایی Rati.

در اینجا آمده است که چگونه بادام زمینی می تواند به کاهش وزن شما کمک کند
چگونه رژیم پر پروتئین می تواند به کاهش وزن کمک کند؟








منبع: https://makeupandbeauty.com/besan-good-weight-loss/