آیا موسلی برای کاهش وزن مفید است؟







غذاهای زیادی در راهروهای سوپرمارکت‌ها وجود دارند که به‌،وان «سالم» به بازار عرضه می‌شوند و در بسته‌بندی‌هایی عرضه می‌شوند که برای جمع‌آوری آنها حداقل تلاش لازم است. کورن فل، و موسلی دو گزینه از این قبیل هستند که به ،وان یک گزینه من، برای صبحانه برای زنبورهای پرمشغله ای هستند که همیشه در فشار هستند اما می خواهند چیزی “سالم” داشته باشند. موسلی بسته بندی شده عمدتاً شامل غلات چند دانه، جو دوسر است، اما ممکن است برنج، ذرت، سبوس گندم، میوه های شیرین، آجیل مانند بادام، گردو، کشمش، شکر و غیره نیز داشته باشد. همراه با طعم های اضافه شده برای جذب ذائقه مصرف کنندگان. موسلی را می توان به سرعت با شیر، ماست، آب میوه هایی مانند آب پرتقال، شیر نارگیل، شیر بادام و غیره تهیه کرد. موسلی گزینه بسیار سالم تری نسبت به گرانولا در نظر گرفته می شود، اما آیا موسلی برای کاهش وزن مفید است؟ قبل از اینکه بسته بعدی موسلی را به سبد ،ید خود اضافه کنید، برای یافتن حقیقت ادامه مطلب را بخو،د:

آیا موسلی برای کاهش وزن خوب است

آیا موسلی در رژیم غذایی کاهش وزن شما قرار می گیرد؟

اگر موسلی که به تازگی انتخاب کردید حاوی مقادیر زیادی شکر به شکل چاه باشد، “شکر، شربت مع،، عصاره مالت، میوه های شیرین، عسل، انگور و غیره” – تمام آن شکر باعث افزایش گلوکز خون و متعاقب آن می شود. رکود به زودی شما را گرسنه خواهد کرد. هر چیزی که مقدار قند بالایی داشته باشد برای اه، کاهش وزن شما خوب نیست. زم، که می‌خواهید وزن اضافی خود را از دست بدهید، به یاد داشته باشید که غذاهایی را انتخاب کنید که سیرتان را سیر کنند و بدنتان را با تغذیه من،، بدون افزایش قند خون یا ایجاد واکنش شدید انسولین، انتخاب کنید، و موسلی با شکر زیاد خوب نیست. اصلا انتخاب

اگرچه موسلی سالم در نظر گرفته می شود، اما نوع مواد اضافه شده تاثیر زیادی بر وزن شما دارد. موسلی سنتی از جو، میوه و آجیل، کشمش، دانه کتان، تخمه کدو تنبل، تخمه آفتابگردان، دانه چیا، مواد مغذی بالایی مانند پروتئین، کربوهیدرات‌های پیچیده، چربی‌های سالم، مواد معدنی ضروری و غیره درست می‌شود که نه تنها برای سلامت کلی مفید هستند. سلامتی، متابولیسم را افزایش می دهند و به سوزاندن کا،ی اضافی نیز کمک می کنند. همچنین بخو،د: چگونه بادام را برای کاهش وزن بخوریم؟

موسلی روی شکم سبک است و برای هضم غذا نیز مفید است (با محتوای فیبر بالا). وقتی موسلی خانگی است، می تو،د با افزودن جو دوسر، میوه های تازه، آجیل مانند بادام، گردو، منابع چربی سالم مانند دانه چیا، دانه کتان و غیره آن را غنی از پروتئین، فیبر، ویتامین ها، چربی های سالم و مواد معدنی کنید. بهترین چیز. در مورد موسلی این است که حداقل به پختن آن نیاز دارد. همچنین می تو،د میوه هایی مانند سیب، موز، انار، توت فرنگی، زغال اخته، آناناس و غیره اضافه کنید.

برخی از مارک های موسلی که در انواع و طعم های مختلف موجود است، چندین منبع قند مانند عسل، شربت، عصاره مالت را برای شیرینی بیشتر اضافه می کنند. نگاهی گذرا به لیست مواد تشکیل دهنده نشان می دهد که چرا آنها برای افرادی که سعی در کاهش وزن دارند عالی نیستند.

به لیست مواد تشکیل دهنده برخی از گزینه های پرفروش موسلی نگاهی بیندازید:

1. موسلی با میوه ها: پاپایای شیرین و زغال اخته، شکر، عصاره مالت، طعم دهنده های مصنوعی. آنها همچنین اشاره می کنند که میوه های شیرین و خشک ممکن است حاوی سولفیت برای حفظ رنگ میوه ها باشند (سولفیت ها مواد نگهدارنده مواد غذایی هستند که می توانند باعث خس خس سینه و مشکلات تنفسی شوند.

2. یکی دیگر با 0٪ شکر: عسل، شکر، عصاره مالت، شربت قند مع،، عسل.

3. یکی دیگر با شکلات تلخ با بر،ب “سالم” که روی بسته بندی آن ذکر شده است: کره، شکر، شربت ،ما، انگور با طعم های مصنوعی.

به طور خلاصه، موسلی تنها در صورتی می تواند برای کاهش وزن مفید باشد که کاملاً بدون قند باشد و مواد پرکا،ی کمتری داشته باشد. می تو،د سعی کنید آن را در رژیم غذایی خود بگنج،د اما فراموش نکنید که بر،ب ها را با دقت بخو،د. به دنبال مواردی باشید که به طور خاص به محتوای شکر صفر اشاره می کنند و این بدان م،است که شکر تصفیه شده یا عسل یا شیرین کننده اضافه نشده است. مهمتر از همه، به یاد داشته باشید، اگر خانگی باشد، خوب است! اگر به صورت بسته بندی شده است، حتما لیست مواد تشکیل دهنده را بررسی کنید زیرا با شکر اضافه شده، هر چیزی ناسالم می شود و در رژیم کاهش وزن قرار نمی گیرد. مهمتر از همه، اگر رژیم کاهش وزن در ذهن شماست، آن را بررسی کنید برنامه های رژیم غذایی راتی بیوتی در برنامه زیبایی Rati.

نحوه خوردن بادام برای کاهش وزن
10 آجیل که می تواند به کاهش وزن کمک کند








منبع: https://makeupandbeauty.com/muesli-good-weight-loss/