آیا می توانید در حین تلاش برای کاهش وزن انبه بخورید؟







تابستان اینجاست! و این فصل میوه های تازه و خوشمزه ترین آنها ی،ی انبه را به وفور به ارمغان می آورد! تنها در هند بیش از 1500 نوع موجود است که همگی با طعم و مزه متفاوت هستند و به همین دلیل است که انبه به ،وان میوه ملی هند دست یافته است. صرف نظر از نوع رژیم غذایی که دنبال می کنید، مقاومت در برابر وسوسه گاز گرفتن یک انبه آبدار و رسیده غیرممکن است. اما وقتی به طور پیوسته در حال کاهش وزن هستید، نمی‌خواهید با داشتن چیزهایی که می‌توانند به ،وان سد راه عمل کنند، مانع پیشرفت شوید، حتی اگر میوه مورد علاقه شما «انبه» باشد. در مورد اینکه چگونه انبه ممکن است واقعاً در رژیم کاهش وزن قرار نگیرد، سر و صدای زیادی وجود دارد، اما وقتی تمام سال منتظر رسیدن فصل انبه هستید، نمی‌خواهید بد،د که آیا می‌تو،د انبه بخورید در حالی که سعی در کاهش وزن دارید. وزن؟ بیایید دریابیم:

آیا می تو،د در حین تلاش برای کاهش وزن، انبه بخورید؟

خوردن یا نخوردن – آیا انبه مانع از کاهش وزن شما می شود؟

میوه ها بهترین راه برای تقویت تغذیه هستند. همانطور که همه ما می د،م، در تابستان، میوه ها به وفور در دسترس هستند و انواع محلی تولید شده حاوی مواد مغذی زیادی هستند. بهترین چیز در مورد میوه های تازه این است که میل شیرینی شما را برآورده می کنند و می توانند جایگزین دسرهای شیرین پر کا،ی شوند. جایگزینی دسرها با چنین میوه هایی یک راه عالی برای کاهش کا،ی های خالی و در عوض تامین ویتامین ها و مواد مغذی ضروری بدن است.

در مورد پادشاه میوه ها، انبه، می تو،د آن را به صورت کامل مصرف کنید یا به سالاد میوه، اسموتی، بلغور جو دوسر ساده و حتی ماست اضافه کنید تا همه آنها خوش طعم شود. اما به یاد داشته باشید، تمرین کنترل وعده غذایی با میوه ها نیز ضروری است، درست مانند سایر غذاهای سالم، و مصرف بیش از حد آنها می تواند منجر به افزایش شمارش کا،ی و در نهایت افزایش وزن شود.

انبه سرشار از ویتامین های A، C، E و همچنین ویتامین های گروه B است و منبع خوبی از مواد معدنی ضروری مانند مس، فولات، پتاسیم، منیزیم، منگنز است. منبع قند موجود در انبه فروکتوز است. انبه همچنین دارای آنتی ا،یدان ها، پلی فنول ها از جمله فلاونوئیدها، زانتون ها و اسیدهای فنولیک است که به مبارزه با رادیکال های آزاد و کاهش التهاب کمک می کند. همچنین بخو،د: “برای کاهش وزن میوه بخورید یا آب میوه بنوشید.”

شاخص گلیسمی انبه 51 است، بنابراین به ،وان یک غذای با GI پایین در نظر گرفته می شود، به این م،ی که قند خون را فوراً افزایش نمی دهد، به آرامی تجزیه نمی شود و باعث ترشح شدید انسولین نمی شود. یکی از راهکارهای اصلی کاهش وزن، کنترل سطح انسولین و جلوگیری از افزایش مکرر انسولین است، زیرا این هورمون نه تنها سطح قند خون را تنظیم می کند، بلکه ذخیره کا،ی اضافی به ،وان چربی در بدن را نیز تسهیل می کند.

به طور خلاصه، یک رژیم لاغری خوب (به ،وان مثال، برنامه های رژیم غذایی راتی بیوتیهرگز از شما نمی خواهد که از میوه ها دوری کنید زیرا آنها جزء مهم یک رژیم غذایی سالم هستند، اما نکته کلیدی این است که حتی با میوه های غنی از مواد مغذی مانند انبه اعتدال را رعایت کنید، به همان روشی که با هر غذای سالم دیگری انجام می دهید. شما می تو،د یک تا دو انبه در روز مصرف کنید، فقط با حذف کا،ی های خالی از مواد غذایی فرآوری شده و شکر، برای آن فضا ایجاد کنید. همچنین، به جای آب گیری انبه، آنها را ،د کرده و به سالاد میوه، جو دوسر در طول شب و حتی برای خوش طعم ، ماست یون، اضافه کنید.

8 اشتباه با بلغور جو دوسر که شما را چاق می کند
برای کاهش وزن میوه بخورید یا آب میوه بنوشید








منبع: https://makeupandbeauty.com/mangoes-while-lose-weight/