آیا هنگام تلاش برای کاهش وزن می توانید کشک بخورید؟







به یاد دارید که چگونه مادرتان به زور به شما یک قاشق «داهی» داد، قبل از اینکه از در خارج شوید تا برای امتحانات هیئت مدیره تغییر دهنده زندگی ظاهر شوید؟ در هند، خوردن کشک همراه با چیزهای شیرین قبل از بیرون رفتن از خانه خوش یمن محسوب می شود. کارشناسان می گویند چنین عملی به افزایش انرژی، خنک ، بدن و کاهش استرس کمک می کند. و همچنین برای هضم غذا عالی است. در حالت ایده آل، کشک باید به ،وان یک غذای فوق العاده با فواید بسیار در نظر گرفته شود. اما سوال رایجی که افرادی که در تلاش برای کاهش وزن هستند می پرسند این است که آیا می توان در حین تلاش برای کاهش وزن کشک خورد؟ بیایید دریابیم:

آیا می تو،د در حین تلاش برای کاهش وزن کشک بخورید؟

داهی/کشک خوب قدیمی یکی از مواد اصلی در خانواده های هندی است. بهترین چیز این است که این یک غذای ،ر شده، غنی از پروبیوتیک ها و باکتری های سالم مانند لاکتوباسیلوس اسیدوفیلوس، لاکتوباسیلوس بولگاری،، لاکتوکو، لاکتیس، لاکتوکو، لاکتیس اس،وریس است که برای روده شما بسیار عالی در نظر گرفته می شود. همانطور که همه ما می د،م، روده قوی راز عملکرد صاف بدن، از جمله چربی سوزی است. مصرف منظم کشک هضم و سیستم ایمنی را بهبود می بخشد.

به فواید کاهش وزن آن می رسیم:

1. غذای ،ر شده، سرشار از پروبیوتیک: باکتری های زنده ای که در کشک/ماست مانند استرپتوکوک ترموفیلوس، لاکتوباسیلوس بولگاری، یافت می شوند، نشان داده اند که التهاب را کاهش می دهند (که دلیل مقاومت به انسولین و لپتین است). داشتن یک رژیم غذایی غنی از غذاهای ضد التهابی شانس بیشتری برای کاهش وزن می دهد.

2. محتوای کلسیم بالا: کلسیم یک ماده مغذی ضروری است که نه تنها به ساخت استخوان‌های قوی‌تر کمک می‌کند، بلکه عملکردهای کمتر شناخته‌شده‌تر و در عین حال بسیار مفیدتری دارد – این ماده، اثر هورمون استرس کورتیزول را خنثی می‌کند! استرس مزمن دلیل اصلی چربی شکم است و اگر کلسیم بتواند استرس را کاهش دهد، شگفت‌انگیز نیست! کلسیم همچنین با جلوگیری از ذخیره چربی در بدن باعث افزایش چربی سوزی می شود. در داخل سلول های بدن، اگر کلسیم کافی وجود داشته باشد، آن سلول خاص چربی بیشتری می سوزاند! کلسیم کافی در بدن تجزیه چربی در جریان خون را افزایش می دهد و گرمازایی را حفظ می کند و روند کاهش وزن را تسریع می کند. وقتی سطح کلسیم پایین باشد، بدن تمایل دارد سلول های چربی بیشتری بسازد.

3. غنی از پروتئین: این یک منبع کمتر شناخته شده پروتئین است که به کاهش اشتها و افزایش سیری کمک می کند. پروتئین همچنین باعث افزایش متابولیسم و ​​افزایش چربی سوزی می شود.

4. ویتامین های B موجود در کشک متابولیسم کلی را بهبود می بخشد و کربوهیدرات، چربی و پروتئین را متابولیسم می کند.

5. کشک سرشار از مواد معدنی ضروری مانند منیزیم و پتاسیم است. منیزیم به تنظیم قند خون و بهبود حساسیت به انسولین کمک می کند. منیزیم و پتاسیم همچنین به کاهش نفخ و احتباس آب کمک می کند.

اکنون که می‌د،د راه‌های متعددی وجود دارد که یک کاسه کشک می‌تواند به کاهش وزن کمک کند، آن را ساده میل کنید یا رایتای قدیمی درست کنید، یا بهتر است از آن برای تهیه جو دوسر یک شبه استفاده کنید – گزینه‌ها بی‌پایان هستند! همچنین، اگر کاهش وزن در ذهن شماست، حتما بررسی کنید رژیم غذایی راتی بیوتی که به شما کمک می کند تا وزن خود را بدون محرومیت از غذا یا رژیم غذایی سخت کاهش دهید. برای جزئیات بیشتر اپلیکیشن Rati Beauty را دانلود کنید.

15 راه برای از بین بردن چربی شکم از طریق غذا
چرا بروکلی برای کاهش وزن مفید است؟








منبع: https://makeupandbeauty.com/eat-curd-while-lose-weight/