آیا پوها برای کاهش وزن خوب است؟







از آنجایی که تاکید زیادی بر “کا،ی کمتر بخورید و کا،ی بیشتری بسوز،د” وجود دارد، هر چیزی که با ،وان “کم کا،ی” نامیده می شود، به طور خودکار “دوستانه کاهش وزن” و غلات صبحانه “کم کا،ی”، موسلی، گرانولا و غیره در نظر گرفته می شود که معمولا مقدار زیادی قند داشته باشید، قند خون را به سرعت بالا ببرید و پاسخ انسولین شدیدی را برانگیزد، به این م،ی که خیلی زود احساس گرسنگی خواهید کرد، زم، که انسولین باعث کاهش قند خون شود. برای ا،ر مردم، صبحانه هیجان‌انگیزترین وعده غذایی روز است و به درستی باید یک وعده غذایی غنی از مواد مغذی باشد. اولین وعده غذایی در روز باید به شما کمک کند روز را با یک یادداشت سالم شروع کنید. تنها به این دلیل که ادعا می کند کا،ی کمی دارد، نمی توان آن را که به شدت فرآوری شده است، سالم در نظر گرفت. لطفاً آن را با گزینه های صبحانه سنتی مانند idli، dosa، paratha، d،kla، poha و غیره عوض نکنید. در این میان، پوها برای زنبورهای پرمشغله عالی است زیرا درست ، آن آسان است و برای هر سلیقه و کامی جذاب است. بهترین چیز این است که می تو،د پوها را برای صبحانه، ناهار، شام و همچنین به ،وان میان وعده میل کنید. همه گفته‌ها و انجام‌ها، اگر می‌خواهید وزن کم کنید، بیایید دریابیم که آیا پوها برای از دست دادن پوندهای اضافی خوب است یا نه؟

آیا پوها برای کاهش وزن خوب است

چرا باید پوها را به جای غلات صبحانه فرآوری شده انتخاب کنید؟

شکی نیست که وقتی صبح به سختی وقت کافی برای تهیه صبحانه دارید، ریختن غلات در یک کاسه از جعبه بسته بندی شده به نظر صرفه جویی در وقت و راحت می رسد. اما آیا سالم و برای کاهش وزن مفید است؟ غلات صبحانه کا،ی خالی دارند و دارای مواد مغذی بسیار کم هستند. برخی از این غلات سرشار از قند، طعم، رنگ مصنوعی، GMO و محصولات مصنوعی هستند. هنگام انتخاب مواد مغذی از گزینه‌های سنتی صبحانه مانند پوها، دوکلا، ادلی، دوسا، مواد مغذی را به خطر می‌اندازید. همانطور که در بالا ذکر کردیم پوها یک دستور غذای ساده برای صبحانه است که می تواند هیجان انگیزترین وعده غذایی روز و راهی عالی برای شروع صبحانه شما باشد.

فهرست ، راه‌هایی که می‌توان پوها را برای کاهش وزن من، کرد:

1. پوها از برنج کوبیده یا صاف شده تهیه می شود و نکته شگفت انگیز این است که می تو،د نوع برنج قرمز را با فیبر، ویتامین B، آهن، روی، منیزیم، کلسیم و سایر مواد مغذی نیز دریافت کنید. نوع قرمز همچنین دارای آنتوسی،ن است، گروهی از آنتی ا،یدان ها با خواص ضد التهابی و ضد چاقی!

2. صبر کنید، چیزهای بیشتری وجود دارد – می تو،د با افزودن بادام زمینی (برای پروتئین) و ادویه جات، سطح مواد مغذی پوها را چندین درجه افزایش دهید. از کاندا پوها تا پوها گوجه فرنگی – لیست تغییراتی که می تو،د با این ماده به راحتی در دسترس و ارزان تهیه کنید بی پایان است. با برگ گشنیز، برگ کاری تزئین کنید. با کمی لیمو، اجازه دهید ذائقه شما با لذت برقصد.

3. همچنین می تو،د انواع سبزیجات را به پوها اضافه کنید – نخود سبز، هویج، لوبیا، فلفل دلمه ای، گل کلم، سیب زمینی، ذرت، پیاز، کلم بروکلی و حتی گوجه فرنگی، و پوها را به یک وعده غذایی سالم تبدیل کنید. فلفل سبز، زنجبیل، نارگیل رنده شده – پوها می تواند این مواد تقویت کننده متابولیسم را نیز در خود جای دهد.

4. پوها با داهی/ماست ،یبی عالی برای افزایش کاهش وزن است. داهی/ماست منبع خوبی از کلسیم و باکتری های سالم است، به هضم غذا کمک می کند، متابولیسم را افزایش می دهد و باکتری های روده را شاد نگه می دارد.

5. این یک گزینه صبحانه، ناهار، شام سبک است – به راحتی قابل هضم است.

6. این یک گزینه بدون گلوتن است.

7. در یک فنجان پوهای آماده کمتر از 200 کا،ی وجود دارد.

با فواید بسیار زیاد پوها و بدون نیاز به برنامه ریزی دقیق برای وعده های غذایی، پوها به طور ایده آل باید یک وعده غذایی اصلی حتی در رژیم کاهش وزن شما باشد. مهمتر از همه، اگر کاهش وزن در ذهن شماست، باید برنامه رژیم غذایی شگفت انگیز را بررسی کنید برنامه زیبایی Rati.
8 غذای کم کا،ی اما سالم نیستند
12 ترفند برای کاهش وزن پایدار








منبع: https://makeupandbeauty.com/poha-good-weight-loss/