ارزدیجیتال ماتیکMATICچیست؟ ارزجو


این توکن از آن زمان تا حدودی ارزش خود را از دست داده است و از ۲٫۱۳ در ۲۸ اکتبر به ۱٫۵۸ دلار رسیده است. توکن ماتیک برای مشارکت در شبکه از طریق رای دادن، کمک به امنیت، استیکینگ و کارمزد شبکه استفاده می‌شود. اگرچه پلتفرم پالیگان چشم انداز ارائه شده توسط Matic Network را به طور چشمگیری گسترش داده است، اما همچنان از همان توکن ماتیک استفاده می‌کند. فروش و خرید ارز SAND شما قادر هستید ارز محبوب و متاورسی سندباکس را با نام SAND به راحتی در صرافی رمز ارز اوکی اکسچنج معامله کنید. شما می‌توانید برای خرید ماتیک در نوبیتکس از دو روش سفارش سریع و محدود در دو بازار ریالی و تتر استفاده کنید.

  • جدول زیر صرافی‌ها وکیف پول‌های دیجیتالیکه از ارز دیجیتال ماتیک Matic پشتیبانی می‌کنند، را نشان می‌دهد.
  • WalletInvestor نوسانات زیادی را در قیمت ماتیک پیش بینی می‌کند اما معتقد است که در نهایت این ارز می‌تواند تا پایان سال ۲۰۲۲ رشد نسبتا خوبی را تجربه کند.
  • شما میتوانید در صفحه اصلی در بخش خرید و فروش آسان ارز مبدا خود را بر روی ماتیک گذاشته و ارز مقصد را تومان انتخاب نمائید و وجه ریالی شما از طریق سیکل پایا و کارت به کارت واریز خواهد شد .
  • روش دوم خرید ارز دیجیتال ماتیک استفاده کنید، یعنی خرید استیبل کوین تتر یا بیت کوین در صرافی های ایرانی و سپس انتقال آن ها به صرافی های معتبر بین المللی (مانند کوینکس و کوکوین) و در نهایت تبدیل آنها به ارز ماتیک.
  • در مرحله بعد باید یک شماره‌ حساب در صرافی درج کنید تا تمام تراکنش‌ها از طریق این حساب انجام شود.

این ارز دیجیتال به کاربران شبکه پالیگان این امکان را می‌دهد تا با برنامه‌های غیرمتمرکز دیگر تعامل و همکاری داشته باشند. کاربران و سرمایه‌ گذاران با استفاده از ماتیک حق رأی در شبکه پالیگان را به دست می‌آورند؛ یعنی می‌توانند در رأی‌گیری‌ها شرکت کنند و به بهبود شبکه پالیگان کمک کنند. کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس که یک کیف پول سخت افزاری است که از ارز ماتیک پشتیبانی میکند علاوه بر پشتیبانی از ارز ماتیک از ارزهای مانند بیت کوین , اتریوم و پولکادات نیز پشتیبانی میکند. خرید متیک، بدون بررسی تمام جوانب و پیدا کردن بهترین قیمت برای خرید MATIC، منطقی نیست.

تمام این خبرها، باعث می‌شوند که ارزش ارز دیجیتال ماتیک افزایش پیدا کرده و این ارز، ثبات قیمتی خود را حتی در زمان‌های سقوط شدید بازار، حفظ نماید. بنیان‌ گذاران پالیگان اعلام کرده‌اند که این ارز روزی جزو سه ارز بزرگ دنیای ارزهای دیجیتال خواهد بود. قبل از آنکه بهخرید ماتیک بپردازید احتمالا میخواهید بدانید ماتیک یا پالیگان چیست؟ ارز ماتیک یکی از 20 ارز برتر بازار کریپتو است. آیا خرید ماتیک گزینه خوبی برای شروع سرمایه گذاری است؟ ارزهای دیجیتال همیشه در معرض نوسانات جدی هستند؛ این به ویژه در مورد ارز متیک صادق است. شما هم برای تعامل با برنامه‌های دیفای در اتریوم گَس بالایی پرداخت کرده‌اید؟ خبر خوب اینکه شما تنها نیستید.

جدیدترین مطالب ارز اکس

افزونه متاماسک را می‌توانید به‌راحتی در مرورگر کروم یا بریو نصب کنید. بله؛ صرافی والکس به‌صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته امکان خرید و فروش متیک را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید در صرافی والکس ارز متیک را به‌صورت ریالی (در پایه بازار تومان) به فروش رسانده و تبدیل به ارز فیات کنید. امکان کسب رایگان توکن متیک از روش‌هایی همچون Airdrop و شرکت در سایت‌هایی مثل Faucet امکان‌پذیر است.

خرید ماتیک MATIC در ایران از صرافی‌ های معتبر

علاوه بر امکان خرید Matic Network در اینانس بیش از 1000 ارز دیجیتال دیگر نیز امکان خرید دارن که با مراجعه به خرید ارز دیجیتال میتوانید لیست این ارز ها را مشاهده نمایید. با طی کردن مراحل ثبت نام و احراز هویت در صرافی ارزپایا، می‌توانید در محیطی امن و ساده از خرید و فروش ارزهای دیجیتال از جمله خرید ماتیک لذت ببرید. کافی است کیف پول اختصاصی خود را شارژ کرده و رمز ارزهای موردعلاقه خود را خریداری کنید. کارمزد فروش وخرید ارز دیجیتالدر صرافی ارزپایا در مقایسه با دیگر صرافی‌ها بسیار پایین است.

به این ترتیبخرید ارز ماتیکو سرمایه ‌گذاری در این پروژه طرفداران زیادی پیدا کرد. به واسطه استیک کردن (برای اطلاعات بیشتر به مقاله تفاوت ماینینگ ارز دیجیتال و استیکینگ مراجعه نمایید) توکن ماتیک، کاربران می توانند در افزایش امنیت شبکه نقش داشته باشند. برای خرید ارز دیجیتال MATIC می توانید به صرافی های معتبر مانند تتر ایران مراجعه کرده و با بهترین قیمت انواع رمز ارز ها را خریداری نمایید. صرافی پینگی به عنوان بازار مطمئن رمز ارزها در ایران امکان خرید و فروش تمای ارزهای دیجیتال در بستر صرافی آنلاین با کارمزد مناسب را فراهم کرده است. صرافی‌ها از نظر کیفیت خدمات و قیمت خرید و فروش می‌توانند متفاوت باشند. قبل از ثبت‌نام در یک صرافی، با بررسی سایت و جستجو مطمئن شوید که معتبر است.

نحوه فروش در والکس

چنانچه قصد معامله این ارز را دارید؛ با سرعت و آنی در اوکی اکسچنج آن را معامله کنید. فروش و خرید استلار رمز ارز استلار لومنس ارزی است که با هدف نقل و انتقالات مالی بدون مرز و سریع ایجاد شد. کارمزد معاملات در نوبیتکس به‌صورت درصدی از مبلغ کل معامله از خریدار و فروشنده دریافت می‌شود. شما می‌توانید تمامی اطلاعات دراین‌رابطه را در جدول کارمزدهای نوبیتکس پیدا کنید. البته صرافی نوبیتکس امن است؛ اما همیشه امن‌ترین مکان برای ذخیره‌سازی سرمایه شما یکی از کیف پول‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری معتبری است که کلید خصوصی حساب شما را در اختیار خودتان قرار می‌دهد.

پلتفرم پالیگان در پی رفع محدودیت ‌های اصلی اتریوم مانند ضعف در توان عملیاتی و ضعف در تجربه کاربری (تاخیر در معاملات) است. شما میتوانید در صفحه اصلی در بخش خرید و فروش آسان ارز مبدا خود را بر روی ماتیک گذاشته و ارز مقصد را تومان انتخاب نمائید و وجه ریالی شما از طریق سیکل پایا و کارت به کارت واریز خواهد شد . Ledger Nano Xاین کیف پول، نسل دوم کیف پول ‌های سخت ‌افزاری محسوب شده و از امنیت و کارایی فوق‌العاده‌ای برخوردار است. این کیف پول، ‌به کامپیوترهایی با سیستم‌عامل‌های ویندوز، لینوکس و مک با استفاده از پورت USB متصل می‌شود. همچنین متصل شدن به گوشی‌های موبایل اندروید و iOS را با استفاده از کابل OTG و بلوتوث پشتیبانی می‌کند.