این اکتشافات جدید مراقبت از مو درخشان هستند



مراقبت از مو مقوله‌ای است که از نظر زیبایی به احتمال زیاد من را ناامید می‌کند. این به من ابزارهای گرم شده ای می دهد که نمی توانم آنها را کار کنم، شامپوهای “مرطوب کننده” که موهایم را شبیه سیم می کنند، فوم های حالت دهنده و مه و موس هایی که باید توسط شخصی که واقعاً می تواند سشوار بکشد، سشوار شود. مو، که قطعاً من نیستم…

بنابراین وقتی محصولات مویی را پیدا می‌کنم که برای من خوب کار می‌کنند، تقریباً در مورد آن احساس خوشحالی می‌کنم و همچنین احساس می‌کنم که باید نام محصولات را از پشت بام فریاد بزنم. خوشبختانه من یک وبلاگ دارم، بنابراین نیازی به رفتن به پشت بام نیست، فقط می توانم در مورد محصولات اینجا فریاد بزنم.

اطلاعات آگهی: بدون محتوای پولی یا حمایت شده، حاوی نمونه های مطبوعاتی و پیوندهای وابسته با علامت * است.

(اگر از پشت بام ها شروع به فریاد زدن کنم، روستای من کاملاً از من متنفر خواهد شد. ما قبلاً جغدهای فوق العاده پر سر و صدایی در اینجا داریم و یک حیوان عجیب و غریب که صدایی شبیه اژدهایی دارد که در طول شب در سراسر دره نفس های خشن و عظیم می دهد – من متقاعد شده ام. این نوعی پروژه نظامی فوق سری است – و بنابراین ما نیازی به اضافه ، من به موسیقی متن شبانه وحشی نداریم.)

به هر حال!

اولین مورد از این اکتشافات شگفت انگیز محصول مو، Kerastase Blond Absolu Masque Cicaextreme است. این در واقع یک است دوبارهکشف و به خدا چه شانسی که دوباره در آن فرو رفتم. روی موهای دک،ه شده و سرخ شده کاملاً عالی است. من از همان لحظه ای که شروع به شستشو کردم متوجه شدم که این خاص است. موهای من حتی شبیه مو نبود هم بی وزن بود و هم لغزنده، احساس می‌کردم ممکن است از روی سرم سر بخورد و از چاله آب پایین بیاید.

من بارها و بارها از آن استفاده کردم – و دوباره فقط برای بررسی – که واقعاً این ماسک روی سر من معجزه می کند و بله. این تعجب یکباره نبود. موهای من آن احساس سنگین و گران قیمتی را داشت که همیشه سعی کرده ام در آرایشگاه ها توضیح دهم، اما مردم به من نگاه می کنند که من دیوانه هستم. من موهای نرم نمی خواهم، موهای چرب نمی خواهم، می خواهم وزن و نرمی ابریشم را داشته باشد. می‌خواهم آن را بپوشاند و مانند یک تبلیغ مو روی پشت دستم بلغزد.

و من فقط حرف خودم را قبول نکردم. من چندین کار و رویداد انجام دادم که در آن آرایشگر مربوطه در مورد وضعیت موهای من نظر داد – می خواهم بگویم که آنها چنین بودند. شگفت زده شد، اما آنها فقط نظر دادند. بیایید پودینگ را در اینجا زیاده روی نکنیم.

،ید کراستاز بلوند Absolu Mask Cicaextreme*

من حتی این را به ،وان یک ماسک نمی گذارم. شرم آور آن را صاف می کنم، ماساژ می دهم و ظرف چند دقیقه همه را آبکشی می کنم. اگر من آن را رها می کردم، بدون شک موهایم برنده نوعی جایزه می شدند یا برای تحقیقات علمی معرفی می شدند.

می تو،د Kerastase Blond Absolu Masque CicaExtreme را در آمازون پیدا کنید اینجا* (در حال حاضر تقریباً به پایان رسیده است) و LookFantastic اینجا*. این یک لقمه گران قیمت است، بنابراین توصیه من این است: بعد از شامپو ،، تا جایی که می تو،د آب را از موهای خود فشار دهید. تقریباً کمی آن را با حوله خشک کنید. سپس این محصول نه تنها از بین نمی‌رود، بلکه به موهای شما می‌،بد و می‌تو،د کمتر از آن استفاده کنید و آن را بیشتر ماساژ دهید. تا جایی که می تو،د بگذارید بماند، حتی یک شب – یا اگر من هستید، دو دقیقه، سپس آبکشی کنید.


بعدی در لیست افتخارات؛ سرم ریکاوری فوری JVN. اکنون می دانم که در مورد ، Air Dry بسیار گفته شده است، اما به نظرم این ، روی موهای بسیار ظریف من کمی بیش از حد قوی است. این سرم فقط روی انتها کمی سنگین است و هرگز به نظر نمی رسد که در داخل ناپدید شود. سرم مانند یک نسخه سبک تر و ترمیم کننده تر است – به نظر می رسد (و است) یک درمان است تا یک محصول یک ظاهر طراحی شده. شما خیلی در مسیر “بافت” قرار نمی گیرید، اما یک روکش صاف و بدون چربی یا باقی مانده به دست می آورید.

بسته بندی شیشه برای استفاده از آن برای من ایده آل نیست زیرا به ندرت می خواهم انگشتانم را به چیزی ،یف ب،بانم وقتی در آ،ین مراحل زرق و برق خود هستم، اما آن را می بخشم.

شما می تو،د این را در دو سایز در فضای NK* – بزرگتر ارزش بسیار بهتری دارد و با 25 پوند، چندان بد نیست با توجه به اینکه در یک سال به سختی از پس آن بر خواهید آمد.

،ید سرم ریکاوری فوری JVN*


و به پایان و ،ید ستاره برای بچه ها: گارنیه Apricot No Tears Easy Detangling Solid Shampoo Bar. بدون بسته بندی به جز یک جعبه مقوایی ساده، میله به شکل پنجه شیر است (با تم شیر شاه است، آنها به همه چیز فکر کرده اند!) و شما فقط آن را در دستان خود (یا مستقیماً روی موهای آنها) کف می کنید و فورا تولید می کند. یک توده شامپو

من فکر می کردم که این یک نمایش ترسناک خواهد بود. تقریباً می خواستم آن را پنهان کنم زیرا من می دانست بچه‌ها می‌خواهند از آن استفاده کنند اگر به شکل پنجه باشد و من نمی‌توانستم این ایده را تحمل کنم که لانه پرنده‌ای از موهای سیم‌دار و خشک شده را شانه کنم. اما – هورا! بدون خشکی این همان کاری را که گفته بود انجام داد. گره خورده و شامپو شده نمی‌دانم در مورد آن چه بگویم، فقط به طرز خوشایندی شگفت‌زده شدم.

شامپوی جامد گارنیر برای کودکان را ب،ید*

اگر می‌خواهید بسته‌بندی‌های غیرضروری را کاهش دهید و می‌خواهید با روتین شستشوی موی کودکان همه چیز را ساده نگه دارید، این عالی است.

می تو،د آن را در Boots پیدا کنید اینجا* – قیمت آن 7.99 پوند است و تاکنون چندین بار استفاده از آن حتی از راه دور به اندازه پنجه آن فرورفتگی ایجاد نکرده است، بنابراین من انتظار دارم که دوام آن از یک بطری بیشتر باشد. آیا شما فکر می کنید؟ من همین الان نوشتم بدون اینکه بدانم. من شما را به روز می کنم. شاید گردن و گردن باشد.


منبع: https://www.ruthcrilly.co.uk/these-new-haircare-discoveries-are-brilliant/