باربیکیو ارزان فروشگاه اینترنتی به شی


باربیکیو ارزان فروشگاه اینترنتی به شی

البته باربیکیو های رومیزی صرفاً بر روی میز قرار نمی گیرند ، و بیشتر اوقات آنها را بر روی زمین قرار میدهند راهنمای خرید باربیکیو . این نوع از باربیکیو ها را می‌توان در دو دسته باربیکیو های ثابت ، همچنین باربیکیو های متحرک دسته بندی کرد . طبق عقیده بسیاری از افراد ، کبابی که بر روی زغال آماده می‌شود ، دارای عطر و طعم بسیار مطبوع تری میباشد .

  • گروه تولیدی صنعتی آذرافروز مرکز فروش باربیکیو گازی ایرانی خارجی است و شما می‌توانید بهترین باربیکیوها را از این سایت تهیه کنید.
  • اگر قیمت باربیکیو برای تان مهم است باید به گازی یا ذغالی بودن آن توجه کنید.
  • ما در اینجا تمامی جوانب و مزایا و معایب هر باربیکیو را بررسی کردیم.

هنگام استفاده از کباب پز زغالی، بهتر است 30 دقیقه تا یک ساعت قبل از پختن ذغال‌ها را روشن کنید. باربیکیو دهنه 60 سانتی متر گازی و ذغالی در ابعاد تقریبی 60x45x120 سانتی متر و وزن تقریبی 28 کیلوگرم ساخته شده . جنس بدنه ایتن دستگاه از از استیل گالوانیزه با رنگ کوره ای ثابت و با مقاومت بسیار بالا در برابر حرارت و و ضربه دارد . و حتی استفاده در منازل برای طبخ بهتر غذا ها بسیار کم مصرف و استفاده بهینه از حداکثر حرارت . کباب پز ایستاده تابشی دارای علامت استاندارد و گواهینامه کیفیت از کشور مالزی است. با این کباب پز به راحتی می‌توانید در منزل بدون اینکه دود و بو شما را اذیت کند اقدام به پخت کباب، جوجه، جیگر، قارچ، سوسیس، گوشت و … نمایید.

در برخی موارد دیگر ممکن است یک نوع گازی را انتخاب کرده باشید که دارای یک قسمت کوچک برای قسمت ذغالی باشد. برخی از مشتریان در هنگام خرید باربیکیو ارزان نیاز خود را مطرح می کنند. به طور مثال به فروشنده می گویند که قصد دارند دستگاه را در مسافرت ها و پیک نیک ها با خود همراه کنند. به همین دلیل باید مدلی را انتخاب کنند که امکان جابجایی و حمل داشته باشند. این باربیکیوها اغلب از نوع ذغالی هستند و تجهیزات زیادی ندارند. ابعاد استاندارد آن برای مهمانی های 3 الی 4 نفره مناسب می باشد.

۳.باربیکیو شوانگچی مدل SC03200-GA1

به همین دلیل به طور دقیق نمی توان گفت کدام نوع از باربیکیو بهترین نوع میباشد . به همین دلیل باید بتوانید میزان حرارت را برای پخت مطلوب کباب کنترل کنید . اگر حرارت بیش از اندازه زیاد باشد موجب خواهد شد ، قسمت بیرونی بیش از حد پخته شود در حالیکه قسمت داخلی خام باقی می ماند . باربیکیو ها به لحاظ ارتفاع به دو دسته تقسیم می شوند ، که شامل باربیکیو های ایستاده و رومیزی می باشند . به همین دلیل باید دقت داشته باشید که باربیکیو خود را متناسب با نوع نیاز خود انتخاب کنید .

حتما نیاز نیست که پروفیل های آهنی دست اول خریداری نمایید ، می توانید از قطعات آهنی مختلفی که تقریباً در تمام خانه ها یافت می شود و بلا استفاده است ، برای ساخت یک کباب پز استفاده کنید . اما باید به این نکته دقت داشته باشید که استفاده از فن تنها برای باربیکیو و کباب پز های ذغالی امکان پذیر می باشد . در مورد کباب پز های زغالی باید دقت داشته باشید ، که قبل از شروع پخت کباب باید میزان حرارت را تنظیم کنید . استفاده از کباب پز های خانگی برای مصارف صنعتی یا برعکس ، موجب می شود تا شما نتوانید استفاده مناسب از آنها داشته باشید . • روش استفاده از کباب‌ پزهای ذغالی برای پخت کباب مدتی طول می کشد، اما استفاده از انواع دیگر کباب پز، بسیار راحت است.

باربیکیو گازی بخریم یا باربیکیو ذغالی؟

کباب پز یا همان باربیکیو یکی از ملزومات پخت کباب است که فرایند تهیه و پخت این غذای خوشمزه را بسیار آسان می‌کند. این وسیله حرارت کافی را برای پخت بهتر کباب فراهم می‌کند و به شما اجازه می‌دهد که در زمانی کوتاه یک وعده‌ی غذایی مغزی و عالی را تهیه و سپس نوش جان کنید. در بیشتر باربیکیوهای گران قیمت از صفحه های استیل ضد زنگ استفاده می شود. علت قیمت بالای باربیکیوهای صفحه استیل ضدرنگ این است که دارای جنس و طول عمر بسیار خوبی نیز هستند. درست است که این صفحات در هنگام خرید باربیکیو هزینه بیشتری برای شما دارد؛ اما به دلیل آنکه طول عمر و کیفیت بالایی دارند، بسیار به صرفه هستند. اگر صرفا قیمت باربیکیو تنها برای تان مهم است بهتر است باربیکیویی را بخرید که دارای روکش آلومینیومی است.

باربیکیوهای صفحه آلومینیومی ارزان تر از باربیکیوهای دیگر در بازار هستند. تمامی کبابپز هایی که امروزه در بازار مشاهده می کنید، دارای امکانات و ویژگی های مختلفی می باشند. به طور مثال برخی از آن ها دارای کابینی مخصوص به لوازم و تجهیزات کباب پز هستند. کباب پز ها و باربیکیو ها، در رده های قیمتی مختلفی تقسیم بندی می شوند و به طور کلی معیار ها و المان های متفاوتی در قیمت گذاری آن ها تاثیر دارد. به طور مثال جنس بدنه جزو یکی از موثر ترین المان ها برای تعیین قیمت کبابپز می باشد.

بسته به اندازه و نوع باربیکیویی که قصد خرید آن را دارید قیمت باربیکیو می‌تواند از چیزی دود 3 میلیون تومان شروع شود. از دیگر مزیت های فروشگاه اینترنتی رینوشاپ دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک و ساماندهی میباشد که با خرید مطمئن شما را از سایت کاملا تضمین مینماید. زیرا هرچه دیر‌تر اقدام به شستن کنید مراحل تمیز کردن باربیکیو دشوار‌تر می‌شود. باربیکیو های فلزی را می توان به چند مدل تقسیم نمود که یکی از مدل ها، باربیکیو طرح چوب می باشد که از پر طرفدارترین نوع باربیکیو فلزی است که انتخاب اکثر مشتریان است. تولیدی هانیستا بهترین و مرغوب ترین باربیکیو های صادراتی را در ایران عرضه می کند.بنابراین ما به شما پیشنهاد می کنیم که از خرید خود را با اطمینان کامل از هانیستا انجام دهید.

خرید کباب پز مدل m200

جنس پرسلان، همچنین می تواند از چسبیدن غذا به کباب پز جلوگیری کند ، اما کمی شکننده است، زیرا در ساخت آن از ترکیب شیشه ای و سرامیکی استفاده شده است. اگر لب پر شود، باعث می شود فلز زیری زنگ بزند و غذا به کباب پز بچسبد، این کار باعث می شود کباب پز، به سختی تمیز شود. کباب از جمله غذا های اصیل ما ایرانیان است و در مواقعی که قصد پختن این غذای لذیذ را داریم به کباب پز نیازمندیم تا بتوانیم به آسانی آن را آماده کنیم. در اکثر مهمانی ‌ها و دورهمی‌ ها (چه داخل خانه و چه بیرون از آن و در دل طبیعت) کباب پای ثابت ضیافت ‌های ما به شمار می‌رود.