با پنگوئن ها در آرژانتین قدم بزنید



آیا تا به حال رویای پیاده روی با پنگوئن ها در آرژانتین را دیده اید؟ آیا ایده پوشیدن یک بلیزر راه راه و یک پاپیون برای انجام یک رقص رقص کوچک با آنها، مانند مری پاپینز، با روح شما صحبت می کند؟ سپس این پست برای شماست. حداقل برای پیاده روی با پنگوئن ها در بخش آرژانتین. من واقعاً نمی توانم در مورد ،مت دوم به شما کمک کنم، زیرا معلوم شد که پنگوئن ها در چرت زدن زیر خورشید و فریاد زدن در آسمان بهتر از رقصیدن هستند. به خواندن ادامه دهید تا ببینید چگونه می تو،د در میان پنگوئن ها در آرژانتین، با یک سفر سریع به Ushuaia زیبا راه بروید.

چگونه با پنگوئن ها در آرژانتین در اوشوآیا پیراتور راه برویم
چگونه با پنگوئن ها در آرژانتین در اوشوآیا پیراتور راه برویم
آرژانتین پنگوئن‌ها: چرت‌،ن متخصص، در طراحی رقص خوب نیستند.
پنگوئن آرژانتینی، پنگوئن جنتو که در آسمان جیغ می کشد
پنگوئن جنتو در آرژانتین که به آسمان ها نفرین می کند.
پنگوئن جنتو در اوشوآیا آرژانتین
“به چه چیزی نگاه میکنی؟”

در این پست به موارد زیر می پردازم:

کجا می توانم در آرژانتین با پنگوئن ها قدم بزنم؟

چگونه با پنگوئن ها در آرژانتین در اوشوآیا پیراتور راه برویم
چگونه با پنگوئن ها در آرژانتین در اوشوآیا پیراتور راه برویم

Ushuaia، واقع در ج،ی ترین نقطه آرژانتین، مقصدی عالی برای تجربه ای فراموش نشدنی با این پنگوئن های شایان ستایش است. در این پست، نکاتی را در مورد نحوه پیاده روی با پنگوئن ها در Ushuaia و استفاده بهینه از سفر به شما ارائه می کنم.

زمان من، سال را برای بازدید از Ushuaia، آرژانتین انتخاب کنید

بهترین زمان برای بازدید از Ushuaia برای تجربه تماشای پنگوئن بین نوامبر و فوریه است، زم، که جمعیت آنها بالاترین میزان است. من اکتبر تا آوریل را نیز خوانده ام، اما از آنجایی که به نظر می رسید اولی اوج است، ما آن را هدف گرفتیم! در این ماه ها پنگوئن ها برای تولید مثل و پرورش جوجه های خود به ساحل می آیند.

نیازی به گفتن نیست که اگر راه رفتن با پنگوئن ها هدف نهایی شماست، برنامه ریزی سفر خود در این مدت ضروری است تا مطمئن شوید بهترین شانس را برای دیدن پنگوئن ها از نزدیک خواهید داشت. ما در اواسط فوریه رفتیم و هوا کاملاً زیبا بود، در دهه 50 و با آفتاب فراوان. به یاد داشته باشید که فصول آرژانتین برخلاف فصل ما در ایالات متحده است و تابستان زمان زیبایی برای حضور در Ushuaia است. سرد است اما خفیف سرد است، و می خواهید تا حد امکان در فضای باز باشید.

زوج پنگوئن ماژل، در آرژانتین
یک زوج پنگوئن ماژل، قبل از اینکه به مدت شش ماه به راه خود بروند، مدت زمان نوازش با کیفیتی دارند.

پنگوئن‌های ماژل، برای زندگی تک‌همسر هستند و سال به سال همدیگر را پیدا می‌کنند تا دوباره به هم متصل شوند و با هم لانه کنند. ما در جزیره مارتیلو با چند پنگوئن ماژل، روبرو شدیم که انگار تنها دو پنگوئن دنیا را در آغوش گرفته بودند. راهنمای ما گفت: «این یک لحظه حساس است. آنها با هم وقت می گذرانند زیرا تا فصل تولید مثل بعدی همدیگر را نخواهند دید.” پرسیدیم چرا این همه مدت از هم جدا می شوند و او گفت: «تجارت پنگوئن. من نمی پرسم.» من راهنمای ما را دوست داشتم! او نسبت به پنگوئن ها بسیار آگاه و علاقه مند بود و همچنین حس شوخ طبعی زیادی داشت. و راهنمای تور کاملاً ضروری است، زیرا شما نمی تو،د بال آن را هنگام راه رفتن با پنگوئن ها در آرژانتین. بعد از توضیح دادن، خودم را برای آن شوخی می بینم.

یک شرکت تور معتبر را انتخاب کنید

همه تورهای پنگوئن آرژانتین برابر نیستند. مهم است که یک شرکت تور معتبر را انتخاب کنید که در تورهای تماشای پنگوئن تخصص دارد، و من انتخاب را برای شما آسان تر می کنم! فقط وجود دارد یکی شرکت توریستی که اجازه دارد شما را به جزیره مارتیلو بیاورد تا با پنگوئن ها در آرژانتین قدم بزنید: دزد دریایی. در حالی که تورهای زیادی در Ushuaia وجود دارد که به شما امکان می‌دهد پنگوئن‌ها را از دور و با قایق ببینید، Piratour تنها توری است که اجازه دارد گروه کوچک و بسیار محدودی از مردم را برای پیاده‌روی در میان پنگوئن‌ها در جزیره Martillo بیاورد. راهنمایان آنها در مورد پنگوئن های جنتو و ماژل، آرژانتین بسیار ماهر و آگاه هستند و رفاه آنها را بالاتر از هر چیز دیگری قرار می دهند.

با بهترین قیمت مستقیما رزرو کنید

من می توانم در یک پست دیگر با جزئیات بیشتر توضیح دهم، اما سعی کنید مستقیما از طریق رزرو کنید دزد دریایی (به پزوی آرژانتین) برای بهترین نرخ. اگر آن را به ویزا یا مس،ارت خود شارژ کنید، نرخ فوق العاده ای دریافت خواهید کرد خیلی نزدیک به نرخ غیر رسمی دلار آبی. اساساً دو برابر قدرت ،ید به شما می دهد. رزرو از طریق یک شرکت شخص ثالث معمولاً با هزینه اضافی همراه است و اگر به دلار آمریکا هزینه شود، باید پرداخت کنید. بسیار بیشتر.

از قبل به خوبی رزرو کنید

مهم است که از قبل رزرو کنید، زیرا تورهای پیاده روی با پنگوئن ها در جزیره مارتیلو بسیار محدود است. اما اگر فروختند، تماس بگیرید دزد دریایی به طور مستقیم و آنها می توانند به شما کمک کنند تا در لیست انتظار قرار بگیرید. ما خوش شانس بودیم و پس از تماس مستقیم از طریق واتساپ، توانستیم به یک گروه بپیوندیم!

لباس من، بپوشید

چگونه با پنگوئن ها در آرژانتین در اوشوآیا پیراتور راه برویم

هنگام راه رفتن با پنگوئن ها، پوشیدن لباس من، با شرایط آب و هوایی ضروری است. Ushuaia می تواند سرد و باد باشد، حتی در ماه های تابستان. چند لایه لباس بپوشید و لباس های گرم بپوشید که از خیس شدن یا ،یف شدن آن بدتان نمی آید. به یاد داشته باشید که پنگوئن ها در آرژانتین حیات وحش هستند و آنها خانه خود را برای شما مرتب نمی کنند! من از شنیدن توریستی در هتلمان شوکه شدم که از مدفوع پنگوئن ها شکایت می کرد… حدس می زنم او انتظار داشت که آنها لوله کشی داخلی داشته باشند؟ یا خدمتکاران پنگوئن کوچک؟ مطمئن نیستم، اما هر روز از مدفوع پنگوئن ها عبور می کنم تا این موجودات زیبا را تحسین کنم. این چکمه ها برای همین ساخته شده اند.

قو،ن را دنبال

با پنگوئن های ماژل، در آرژانتین قدم بزنید
پیاده روی با پنگوئن های ماژل، در آرژانتین
پیاده روی با پنگوئن های ماژل، در آرژانتین

پنگوئن ها موجودات وحشی هستند و رعایت قو،ن هنگام راه رفتن با آنها بسیار مهم است. فاصله ای محترمانه را رعایت کنید و از مزاحمت پنگوئن ها یا زیستگاه آنها خودداری کنید. به پنگوئن ها دست نزنید، به آنها غذا ندهید یا نترسید. دستورالعمل های راهنمای خود را دنبال کنید و در مسیرهای تعیین شده بم،د تا از آسیب رساندن به ا،یستم شکننده جلوگیری کنید. آنها قانون سختگیرانه ای برای توقف تور در صورت وجود دارند تلاش می کند برای لمس یک پنگوئن منظورم این است که من قطعاً رویاهایی دارم که یک بچه پنگوئن را در آغوش بگیرم و لالایی های نرم پنگوئنی برای آن بخوانم، اشتباه نکنید. اما من همچنین می دانم که این کار به اندازه انجام رقص پنگوئن واقع گرایانه است. (که معلوم است واقع بینانه نیست.) پس بی احترامی نکنید! پنگوئن ها را به حال خود رها کنید.

ما فاصله‌ای محترمانه را حفظ کردیم و هنوز هم برای گرفتن ع، و ویدیو احساس نزدیکی می‌کردیم و احساس می‌کردیم کاملاً در کلونی پنگوئن‌هایشان غوطه‌ور شده‌ایم. آنها به همان اندازه در مورد ما کنجکاو به نظر می رسیدند، اما به اندازه ای نبودند که اجازه دهیم چرت زدن یا زمان نوازش آنها را مختل کند.

چگونه با پنگوئن ها در آرژانتین در اوشوآیا پیراتور راه برویم

راهنمای ما به شوخی گفت که وقتی سوار قایق شدیم، کوله پشتی ما را برای پنگوئن چک خواهد کرد. خوشبختانه من فقط چند عدد در کوله پشتی ام داشتم و داشتم فقط زمان کافی برای بازگشت آنها به جزیره است. شوخی ، شوخی می کنم! پنگیس این کار را خواهد کرد نفرت فلوریدا. (یا آن‌ها می‌خواهند؟ کمی احساس می‌کنند که حال و هوای آنها، اگر کمی سردتر بود.)

سایر نکات مفید

تعداد زیادی ع، و فیلم بگیرید

پیاده روی با پنگوئن ها یک تجربه منحصر به فرد است و شما می خواهید تا جایی که ممکن است خاطرات بیشتری را ثبت کنید. یک دوربین خوب و مقدار زیادی کارت حافظه یا باتری به همراه داشته باشید. مثل من نباشید و شارژر باتری خود را در خانه بگذارید! من در طول سفرمان از تلفنم استفاده زیادی کردم زیرا سعی می کردم باتری خود را ذخیره کنم. این منجر به من شد که با عجله از میان ع، ها عبور کنم. برای گرفتن ع، عالی وقت بگذارید، اما به یاد داشته باشید که احترام بگذارید و در حین انجام این کار برای پنگوئن ها مزاحم نشوید. به دیگران نیز فرصتی بدهید تا بدون حضور شخصی در پس‌زمینه ع،‌های خود را بگیرند!

من فقط یک لنز آوردم، سری L Canon 28-70mm. کاش 70-200 می آوردم! اما همانطور که می بینید، من هنوز خیلی به عکاسی با لنز بازتر بدون مشکل نزدیک شدم.

پول نقد بیاورید

مزرعه هاربرتون اوشوآیا
مزرعه هاربرتون اوشوآیا

پس از بازدید از جزیره مارتیلو، با قایق به Estancia Harberton بازگشتیم. در حالی که دیگران در اطراف موزه قدم می زدند، من در Estancia پرسه زدم و محیط زیبا را تماشا کردم. پس از اقامت کوتاه، سوار اتوبوس شدیم و برای ناهار توقف کردیم. مطمئن شوید که پول نقد در دست دارید، زیرا شما اراده گرسنه باشید و قیمت در تور گنجانده نشده است! به علاوه، چه ،ی می تواند در برابر یک ،چنگ امپانادای تازه ساخته شده مقاومت کند؟

بازدید از پنگوئن ها در آرژانتین را در اولویت قرار دهید!

اگر قصد سفر به آرژانتین را دارید، Ushuaia را به سفر خود اضافه کنید تا تجربه ای فراموش نشدنی از پیاده روی با پنگوئن ها در جزیره مارتیلو داشته باشید. خوشحالم که این سفر را به سفرمان اضافه کردیم. من نمی توانم صبر کنم تا توصیه های بیشتری را برای سفر بعدی شما به آرژانتین به اشتراک بگذارم! برای پست‌های بیشتر درباره سفر اخیرم به آرژانتین دوباره بررسی کنید و پست‌های بیشتر سفر من را اینجا ببینید.


منبع: https://keikolynn.com/2023/03/walk-with-penguins-in-argentina-on-martillo-island-in-ushuaia/