بررسی: درخشش مومیایی کننده آرایش انقلابی



<،on cl،="simplesocial-fb-share" rel="nofollow" target="_blank" data-href="https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=https://slashedbeauty.com/new-makeup-mul،asker-makeup-revolution-balm-glow-review/" onclick="javascript:window.open(this.dataset.href, '', 'menubar=no,toolbar=no,resizable=yes,scrollbars=yes,height=600,width=600');return false;">فیس بوک
<،on cl،="simplesocial-twt-share" rel="nofollow" target="_blank" data-href="https://twitter.com/share?text=New+Makeup+Mul،asker%3A+Makeup+Revolution+Balm+Glow+Review&url=https://slashedbeauty.com/new-makeup-mul،asker-makeup-revolution-balm-glow-review/" onclick="javascript:window.open(this.dataset.href, '', 'menubar=no,toolbar=no,resizable=yes,scrollbars=yes,height=600,width=600');return false;">توییتر
<،on cl،="simplesocial-pinterest-share" rel="nofollow" target="_blank" onclick="var e=do،ent.createElement('script');e.setAttribute('type','text/javascript');e.setAttribute('ch،t','UTF-8');e.setAttribute('src','//،ets.pinterest.com/js/pinmarklet.js?r=" false="">پینترست
<،on onclick="javascript:window.location.href = this.dataset.href;return false;" cl،="simplesocial-email-share" rel="nofollow" target="_blank" data-href="mailto:?subject=New Makeup Mul،asker%3A Makeup Revolution Balm Glow Review&،y=https://slashedbeauty.com/new-makeup-mul،asker-makeup-revolution-balm-glow-review/">پست الکترونیک

اگر دو چیز در مورد روند آرایش در سال 2023 می د،م، این است که 1) ظاهر شبنم دار وجود دارد و 2) همه به دنبال ساده ، روال خود هستند. جدید درخشش بالم آرایش انقلابی ادعا می کند که شما را در هر دو جبهه تحت پوشش قرار داده است، و شما… من در واقع وسواس دارم. و من نکن به آرامی از آن کلمه استفاده کنید

Tins of Makeup Revolution Balm Glow باز روی سطح مرمری |  نقد و بررسی میکاپ Revolution Balm Glow |  زیبایی بریده بریده

این درخشش بالم آرایش انقلابی آرایش چند کاره رویاهای من است. با قیمت 8 دلار، این همه کاره را می توان روی پلک ها، گونه ها و لب ها برای درخشش شاداب با رنگ قابل ساخت استفاده کرد. روی پوست ، یا روی آرایش خیره کننده به نظر می رسد تا ظاهری مانند پوست شیشه ای داشته باشد.

شش رنگ مختلف از رنگ‌های خنثی تا صورتی پررنگ و آلویی موجود است.

نمونه های براق کننده بالم آرایش انقلابی |  زیبایی بریده بریده
سایه ها با قدرت کامل به نمایش درآمدند و از بین رفتند

در بالا، من هر سایه را با قدرت کامل بررسی کردم، سپس برای ظاهری ملایم‌تر بیرون آمدم. اگر می‌خواهید بازده رنگ قوی‌تری داشته باشید، به‌ویژه ردیف اول صورتی، این‌ها به خوبی ایجاد می‌شوند. همانطور که می بینید، ظاهری کاملاً براق دارند که به پوست و لب ها برجسته می کند. وقتی از این ها به ،وان رژگونه استفاده می کنم، نیازی به هایلایت روی گونه هایم نمی بینم زیرا درخشش تمام هایلایت مورد نیاز من را تامین می کند.

آیا ،ی متوجه شده است که بسیاری از محصولات دوتایی لب و گونه درست روی لب ها نمی نشینند؟ این یکی از اولین محصولات آرایشی چند منظوره که در واقع روی لب ها احساس و ظاهر خوبی دارد. احساس نرمی می کند، براق به نظر می رسد، و رنگدانه یکنواخت باقی می ماند، مانند بالم لب رنگی معمولی شما.

پوشیدن درخشش مومیایی گری انقلابی در هلو و برهنه طبیعی |  نقد و بررسی میکاپ Revolution Balm Glow |  زیبایی بریده بریده
پوشیدن برهنه طبیعی در خط مو و شقیقه های من، و هلو بلیس روی پلک ها، گونه ها و لب هایم

نحوه استفاده از میکاپ Revolution Balm Glow

در حالی که این محصول برای آسان‌تر ، کارهای روزمره شما است، اگر با این نوع سازگاری آشنا نباشید، ممکن است یک منحنی یادگیری وجود داشته باشد. در اینجا نکات من در مورد نحوه استفاده از Balm Glow برای بهترین نتیجه وجود دارد:

  • از برس استفاده کنید: اگر می خواهید رنگ گونه ای یکدست و ماندگار داشته باشید، از الف استفاده کنید برس رژگونه دو فیبر و یک حرکت stippling (نوازش) برای اعمال. این کار مومیایی ، را در یک لایه نازک و یکنواخت که می تو،د بسازید اعمال می کند و به آن کمک می کند تا جایی که ممکن است سفت شود. اگر زیر آن فونداسیون می پوشید، این بهترین تکنیک برای جلوگیری از بیرون کشیدن آن از جای خود است.
  • برای تقویت درخشش روی آن ضربه بزنید: استفاده از برس می تواند کمی درخشش کمتری به شما بدهد زیرا کاربرد بیشتر پخش می شود. اگر ظاهر خیس بیشتری می خواهید، با انگشت خود در نقاط بلند صورت خود کمی روی آن ضربه بزنید.
  • پودر نکنید: این محصول برای خشک شدن نیست. به دلیل ظاهر و احساس براق، ،بناک باقی می ماند. اگر روی آن پودر کنید، کیک می شود و تکه تکه به نظر می رسد.
  • برای پلک و لب: با انگشتان خود ضربه بزنید
  • اگر پوست چرب دارید: جلو نیا. به احتمال زیاد اینها را دوست نخواهید داشت. آنها برای پوست های معمولی تا خشک بهترین هستند، زیرا آنها احساس خشکی نمی کنند.
قلع های باز از Makeup Revolution Balm Glow |  نقد و بررسی میکاپ Revolution Balm Glow |  Slashed Beauty |  زیبایی بریده بریده

آیا این مومیایی ، معجزه جونز جاده است؟

بر ،ی پوشیده نیست که این محصول شبیه مرهم معجزه ۳۸ دلاری برند Jones Road Bobbi Brown است. در حالی که هر دو محصول آرایش چند کاره عالی هستند، چند تفاوت کلیدی وجود دارد

توصیه می شود برخی از سایه های مومیایی معجزه آسای جون رود را در تمام صورت استفاده کنید تا پوست شما را روشن کند. در طرف مقابل، Miracle Balm است نه در نظر گرفته شده برای استفاده چشم سایه های Balm Glow احتمالاً به خوبی یک محصول سراسر صورت کار نمی کنند.

هر دو مومیایی دارای روغن دانه جوجوبا برای اثر حالت دهنده آن بر روی پوست هستند. مرهم معجزه جونز رود همچنین حاوی روغن آرگان و روغن ریشه زنجبیل است و از روغن های طبیعی میوه برای رایحه آن استفاده می کند. Makeup Revolution Balm Glow جوجوبا را با روغن دانه ماکادمیا، روغن دانه Meadowfoam تطبیق می دهد، اما رایحه آن را اضافه کرده است.

همچنین مهم است که توجه داشته باشید که Balm Glow همچنین حاوی روغن معدنی است که می تواند یک پرچم قرمز برای پوست مستعد آکنه باشد. این انسداد است، به این م،ی که پتانسیل برای مسدود شدن منافذ وجود دارد. حتما قبل و بعد از استفاده از Balm Glow کاملا تمیز کنید. من شخصاً پوست حساس و مستعد آکنه دارم و هنوز مشکلی نداشته ام.

من مرهم معجزه جونز رود را امتحان نکرده ام و بنابراین نمی توانم در مورد تفاوت زمان سایش یا رنگدانه صحبت کنم.


در مورد عملکرد، نحوه پوشیدن آن تا حد زیادی به نوع پوست و آمادگی پوست شما بستگی دارد. من بیشتر آن را روی خودم تست کرده ام بنیاد پوست واقعی کاتریسکه دمی مات می شود و پایه خوبی برای محصولات شبنم دار بدون لیز خوردن آنها می سازد. با استفاده از تکنیک برس ذکر شده در بالا، می توانم این رژگونه را در طول روز با حداقل محو شدن دوام بیاورم، اما اگر صورتم را لمس کنم، لکه می شود. به اندازه رژگونه مات ضد گلوله نخواهد بود، فقط باید با دانستن این موضوع وارد آن شوید.

یکی از چیزهایی که من طرفدار آن نیستم بسته بندی است. اگر چندتایی دارید، هیچ راهی وجود ندارد که از بیرون بفهمید چه سایه ای در داخل است. بدون نشانگر رنگی و هیچ نام سایه ای روی بر،ب چاپ نشده است. چنین نظارت تصادفی اما فوق العاده آزار دهنده.

از زم، که در صندوق پستی ام قرار گرفتند، بی وقفه به دنبال آرایش های ساده بدون آرایش بودم. آنها برای ترند آرایش دخترانه تمیز، روند آرایش پوست شیشه ای، روند آرایش سرد دخترانه، روند درب براق … رک و پوست کنده، من، هستند. درخشش بالم آرایش انقلابی کلید باز ، قفل هر آرایش محبوب سال 2023 تاکنون است.

– میراندا




منبع: https://slashedbeauty.com/new-makeup-mul،asker-makeup-revolution-balm-glow-review/