بررسی کانسیلر نجات کمرنگ bareMinerals



[unpaid/sample/affiliate/ad] من مدت‌هاست که از طرفدار Complexion Rescue بوده‌ام – برای پوشش‌های سبک وزن و بدون عرق ، که فوراً با پوست سازگار است و رنگ کافی برای یکپارچه‌سازی چهره را می‌دهد، استفاده روزانه من از آن بود. من احساس می کنم جلوتر از زمان خود بود – از زم، که در سال 2015 راه اندازی شد، هیچ روزی را بدون آن در کیف آرایشم نداشتم. رقبا غلیظ و سریع آمده اند، اما من هنوز هم چند بار در هفته بدون ش،ت از آن استفاده می کنم – اگر ریمل شانل و بالم لب تاچا نبود، به راحتی می تواند محصول جزیره بیاب، من باشد.

کانسی، نجات کمرنگ bareMinerals

Complexion Rescue برای صورت روان، نرم و قابل ،یب است – دارای SPF30 است، اگرچه از آنجایی که برای رسیدن به آن ضخامت عمومی لازم نیست و یا چندین بار در روز استفاده نمی‌کنید، استفاده از کمربند و بریس خوب است. مال خودت وقتی صحبت از کانسی،ها می‌شود، این امکان وجود ندارد که آنها با همان سبکی فرمول کار کنند – کانسی،ها به طور طبیعی به رنگدانه و پودر بیشتری نیاز دارند تا کمتر بتوانند سایه‌های زیر را نشان دهند. من تقریباً هرگز کانسی، نمی پوشم – صورت من صورت من است و اگر خسته به نظر برسد، احتمالاً همینطور است. من از نحوه ،بیدن پودرها به چین‌های بسیار ظریف زیر چشم خوشم نمی‌آید و چون معمولاً ضخیم‌تر از پایه هستند، باید آنها را در ناحیه‌ای که کمتر است بیشتر کار کنید.

کانسی، نجات کمرنگ bareMinerals

با این حال، اگر شما یک پوشنده متعهد کانسی، هستید، احتمالاً کانسی،های جدید شرکت bareMinerals در خانواده Complexion Rescue را کاملاً دلپذیر خواهید یافت. آنها “روشن کننده” هستند و در درجه اول برای حلقه های تیره هدف قرار می گیرند – به مرور زمان می توانند پف کردگی را کاهش دهند (آزمایش های بالینی) بنابراین با استفاده از پپتیدها و کافئین بیش از یک نقش را انجام دهند. بنابراین، بله، آنها ضخیم‌تر از CR برای صورت هستند، فرمول به ،یب من، نیاز دارد تا یکپارچه به نظر برسد، اما من متوجه شدم که به خوبی دوام می‌آورد. سایه خود را با احتیاط انتخاب کنید – فکر نمی‌کنم هیچ‌کدام از این سایه‌ها مال من باشد (به احتمال زیاد Wheat که سایه اصلی CR صورت من است، اگرچه می‌تواند فصلی تغییر کند) و اگر آن را داشتم می‌توانستم ماجراجوتر باشم. نقطه روی توصیه من این است که اگر قبلاً از طرفداران CR هستید، نزدیک‌ترین سایه را به رنگی که روی صورت خود می‌پوشید، انتخاب کنید.

کانسی، نجات کمرنگ bareMinerals

در نمونه از پایین به بالا: و،ل زیبا، توس زیبا و اوپال زیبا. این اولین کانسی، bareMinerals نیست – نسخه اصلی با پای ،وس عرضه شد در حالی که این یک لوله است – این یک ارتقاء با مزایای مراقبت از پوست است. شما می تو،د انتخاب خوبی از سایه ها را در انبار پیدا کنید اینجا.

وابسته نیست اینجا

افشای شفافیت

تمامی محصولات به ،وان نمونه از برندها و نمایندگی ها برای من ارسال می شود مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. ممکن است از پیوندهای وابسته استفاده شود. پست ها وابسته نیستند.


منبع: https://britishbeautyblogger.com/makeup/bareminerals-complexion-rescue-concealer-review/