بررسی کدهای CHANEL Couleur | بلاگر زیبایی بریتانیایی



[unpaid/sample] باشه، آماده ایم؟ دیروز دو اتفاق افتاد (من سفر به دامپزشک اورژانس را حذف می‌کنم زیرا نمی‌خواهم حوصله سگ داشته باشم – همه چیز خوب است) که مربوط به CHANEL است. ابتدا، آقای BBB یک گردنبند زیبای شنل را به من داد که من در یک سایت حراج به آن نگاه می‌کردم – او برای دریافت آن به Chiswick رفته بود – و سپس CHANEL Couleur Codes با پیک رسید. راستش را بخواهید، من از داشتن هر دو بسیار خوشحالم – این روز بی سابقه ای بود از دو شنل و در حالی که معمولاً بسیار بر این عقیده هستم که نمونه ها ابزار کار من هستند و نه “هدیه”، من از این برس خوشحالم. تنظیم.

کدهای رنگ CHANEL

هنگامی که اقلام در 1 جولای عرضه می شوند، این کار را در 9 رنگ انجام می دهند. من اینجا Incendiire دارم، اما فکر می‌کنم ،ی که بچه‌هایت را به آن بفروشی روژ نوآر باشد. ست برس شامل یک برس رژگونه، یک برس زیرسازی (یا پودر – همانطور که دوست دارید) و یک برس سایه چشم دو انتها و جمع شونده است.

کدهای رنگ CHANEL

هر برس دارای یک جیب داخلی مخصوص به خود است، بنابراین از الیاف مصنوعی ساخته شده است. راستش این فقط خوشمزه است.



کدهای رنگ CHANEL

با در نظر گرفتن اینکه ما در قلمرو لو، هستیم، انتظار داشتم این مجموعه بیشتر از 144 پوند باشد. یک تولد یا من،ت خاص و ممکن است از نظر قیمت من، باشد.

کدهای رنگ CHANEL

بعد، آینه فشرده و فایل ناخن شیشه ای. من قبلاً یکی از این فایل های شیشه ای را دارم و فقط باید آن را روی ناخن خود زمزمه کنید تا همه چیز به شکل کشتی باشد. این فقط چیزی شبیه اره کاری نیست که در نهایت با آن تخته سنباده قدیمی انجام می دهید که مدت هاست قدرت خود را از دست داده است.

کدهای رنگ CHANEL

هر دو در کیسه‌های مخملی عرضه می‌شوند که، اگر بخواهم حساس باشم، برای محصولاتی که در آنها وجود دارد، به اندازه کافی مجلل نیستند. تئوری در مورد کدهای CHANEL Couleur این است که رنگ آمیزی بسیار بیشتر از آن چیزی است که ما روزانه تصور می کنیم. یک راه خوب برای توضیح این موضوع، تفسیر آنها از رنگ بژ به این صورت است که "بژ یک "برهنه" نیست، نه یک غیبت بلکه یک تأیید است، طبیعی یک سبک است. این به من می آید زیرا من بژ را دوست دارم!

کدهای رنگ CHANEL

رنگها؟ در ادامه بخو،د. Immortelle (یاسی)، با،ین (صورتی روشن)، Ovni (زرد نئونی)، Incendiare (نارنجی قرمز)، Premier (همچنین نارنجی قرمز اما تا حدی روشن تر)، Diva (صورتی روشن)، Rouge Noir (نیاز دارد بدون توضیح)، Cavalier Seul (سبز مریم گلی) و Fugueuse (آبی عمیق).

کدهای رنگ CHANEL

ع، غرور مطلق در اینجا (گرفته شده در حالت پرتره بسیار مهربان!) که گردنبند و آینه را نشان می دهد. وقتی همه چیز راه‌اندازی شد دوباره پرچم‌گذاری می‌کنم - فکر می‌کنم در یک لحظه شروع به کار خواهند کرد. آه یادم رفت بگم سوهان ناخن 30 پوند و آینه 40 پوند. 3 جولای روز راه اندازی این افراد است.

افشای شفافیت

تمامی محصولات به صورت نمونه از برندها و نمایندگی ها برای من ارسال می شود مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. ممکن است از پیوندهای وابسته استفاده شود. پست ها وابسته نیستند.


[ad_2]
منبع: https://britishbeautyblogger.com/makeup/chanel-couleur-codes-review/