برنامه میکاپ و آرایش صورت فتوشاپ عکس دانلود کافه بازار-میکاپیسم


آموزش آرایش صورت (میکاپ و گریم) حرفه ای است كه نحوه استفاده صحیح از محصولات آرايشی و بهداشتی پوست را به منظور آرايش در جهت زيبايی، مراقبت، حفظ شادابی و سلامت پوست صورت آموزش می بینیم. تصاویر و مدل های زیر مربوط به آرایش صورت های گرد می باشد که می توانید از آنها به عنوان الگو استفاده نمایید. با استفاده از پرایمر و بالم لب باید لب‌های خود را نرم و یکدست کنید.

اما در فرم صورت گرد شما هیچ زاویه ای در صورتتان ندارید و چهره تان درست مانند شکل دایره بدون گوشه است. اگر جلوی آینه بایستید و دور تا دور صورت خود را ماژیک بکشید می توانید شکل هندسی دقیق آن را در بیاورید. خیلی مهم است که بعد از استفاده از هر پاک کننده‌‌ی آرایش، از مرطوب کننده استفاده کنید. قبل از استفاده از مرطوب کننده منتظر خشک شدن کامل پوست خود نباشید. بهتر است زمانی که پوست مرطوب است، مرطوب کننده را مستقیم روی پوست خود بمالید.

  • مراقب باشید که رژ لب از خط‌هایی که قبلا با خط لب کشیده‌اید، بیرون نزند.
  • برای کشیدن خط چشم، هم از مداد می‌توانید استفاده کنید و هم از خط چشم‌های مایع.
  • مالیدن سایه را در حدود مرکز پلک خود متوقف کنید، زیرا نمی‌خواهید گوشه‌های داخلی را تیره کنید.
  • اگر زیر چشمان شما سیاه و گود افتاده است، تنها کانسیلر است که به داد شما می‌رسد.
  • خط چشم باعث زیبایی دو چندان چشمان می شود اما باید برای کشیدن آن دقت به خرج دهید تا خطی صاف و تمیز بکشید زیرا خطوط کج و دارای بیرون زدگی از زیبایی آرایش می کاهد.

با وصل کردن خطوط کانتور به نوک ابرو می توان بینی را کشیده تر نشان داد که در نتیجه از گردی صورتتان کم می شود. یکی از این نکات نحوه استفاده از کانتور زیر استخوان گونه است. خط کانتور را باید طوری زیر استخوان گونه بکشید که به صورت اریب رو به بالا و چشم ها باشد. فرم صورت در انواع مختلفی قرار داد که صورت گرد هم جزو یکی از آن هاست. صورت گرد و مربعی در یک خانواده قرار می گیرند و گاها افراد در تشخیص آن اشتباه می کنند. در فرم صورت مربعی فک فرد زاویه فک دارد و در دو طرف صورت گوشه های فک مشخص هستند.

برای آرایشی طبیعی‌تر هنگام خرید کانسیلر نیز همانند کرم پودر می‌بایست پایه رنگ پوست فرد در نظر گرفته شود. کانتورینگ تکنیکی است که اولین استفادۀ آن در گریم تئاتر است، اما امروزه در میان آرایشگران هم طرفداران ویژه‌ای دارد و جلوۀ فوق‌‌العاده‌ای به چهرۀ شما می‌بخشد. شاید این فرآیند به نظر شما پیچیده بیاید، اما کافی است چند بار امتحان کنید و تمرین. خواهید دید که برونزر سایۀ فوق‌العاده زیبایی در صورت شما ایجاد می‌کند و هایلایتر نواحی که می‌خواهید بدرخشد را برای شما شفاف می‌کند. چنانچه تصمیم دارید به پوست حساس کنار پلک‌ها پرایمر بزنید و آرایش چشمتان را در طول روز حفظ کنید، محصولات تخصصی برای این قسمت از صورتتان را استفاده کنید.

کرم پودر مناسب برای پوست چرب:

پس از انجام این مرحله چند دقیقه‌ای صبر کنید تا مرطوب کننده به طور کامل جذب پوست شما بشود و رطوبت آن به خورد پوست برود. چراکه در غیر این صورت آرایش شما خوب روی چهره نمی‌نشیند و چسبندگی کرم مرطوب‌کننده اذیتتان خواهد کرد. مدل چشم های خود را بشناسید و آرایش چشم را متناسب با فرم چشم تان انجام دهید.

مدت زمان آموزش گریم و میکاپ در آموزشگاه آرایشگری هنرآموزان در دوره عمومی یک ماه و نیم است. البته برای هنرجویان ساکن شهرستان و شاغل، دوره های آموزش گریم به صورت کوتاه مدت و فشرده نیز برگزار خواهد شد. هزینه شرکت در دوره آموزش گریم و میکاپ در اواسط همین صفحه ذکر شده است.

این کار باعث می‌شود که رژلب روی لب‌های شما مدت بیشتری دوام داشته باشد و زنده‌تر به نظر برسد. علاوه بر این، پرایمر و بالم لب باعث می‌شود که لب‌هایتان نرم‌تر باشند. اگر می‌خواهید از خشک شدن و پوسته شدن لب‌هایتان در ساعت آتی روز جلوگیری کنید، حتما از بالم لب استفاده کنید. برای اینکه آرایش چشم را تکمیل کنید، مژه‌های خود را با ریمل، پرتر جلوه دهید. با توجه به ظاهری که مد نظر دارید، می‌توانید از انواع مختلف ریمل استفاده کنید.

درست کردن ابرو یا خراب کردن ابرو؟

ریمل از پرطرفدارترین وسایل های آرایش می باشد که باعث درشت شدن چشم ها و بلند تر شدن مژه ها می شود. مژه ها را پرپشت و تیره تر می کند اما اگر رنگ چشم شما روشن است و موهایتان کم رنگ می باشد می توانید از ریمل‌ های قهوه ای برای زیباتر کردن چشم خود استفاده کنید. برای داشتن آرایش زیبا باید با تکنیک های لازم آشنایی داشته باشید. از تکنیک های مهم برای آرایش زیبا، تمیز کردن پوست می باشد.

این کرم‌پودر دارای عملکرد لیفت فوری نیز می‌باشد و با آبرسانی عمیقی که انجام می‌دهد، باعث احیا و صاف شدن پوست نیز می‌شود. ژل پرایمر مات کننده اکسپرت ایج آردن مناسب برای انواع پوست است و به دلیل فرمولاسیون سبک و ابریشمین ژلی، سریع جذب پوست می‌شود. با حرکات نرم و دایره‌ای کرم‌پودر را در تمام صورت خود پخش کنید. این باعث می‌شود که شما یک آرایش ساده و در عین حال طبیعی و بسیار ماندگار داشته باشید که در تمام روز روی صورت شما باقی بماند. دقت کنید که به هیچ عنوان نباید در این کار افراط کنید، چون افراط در لایه برداری به پوست شما آسیب زیادی می‌رساند.

پیشنهاد ویژه خرید اول!

برای داشتن یک آرایش زیبا از رژگونه غافل نشوید؛ رژ گونه کمک می کند که چهره ای شاداب تر داشته باشید اما این نکته را فراموش نکنید که رژگونه متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنید. شما می توانید از رژ لب کرمی خود به عنوان سایه چشم استفاده کنید و به این طریق آرایشی همرنگ و هماهنگ داشته باشید. در صورتی که رنگ رژ لب شما ملایم است می توانید به عنوان رژگونه نیز از آن استفاده نمایید. برای این که ماندگاری آرایش لب خود را بالا ببرید از بالم لب استفاده کنید علاوه بر ماندگاری، بالم لب از لب شما لایه برداری می کند و لایه ها اضافی و سلول ها مرده لب را از بین می برد. اگر می‌خواهید سایه چشم با ظاهری جذاب‌تر داشته باشید، باید حداقل از دو رنگ تیره و روشن استفاده کنید. مثلا نواحی گود چشم را با رنگ تیره‌تر بپوشانید و پشت پلک و زیر ابرو را سایه روشن‌تر بزنید.