برنامه میکاپ و آرایش صورت فتوشاپ عکس دانلود کافه بازار-میکاپیسم


روش کلاسیک سایه زدن این است که یک رنگ را روی تمام پلک می‌زنند. مثلا می‌توانید اطراف بینی، زیر گونه‌ها و زیر خط فک و… را کانتور کنید. اگر پیشانی بزرگی دارید می‌توانید با کانتور کردن آن یعنی افزودن رنگ تیره‌تر به زیر موها و اطراف پیشانی، آن را کوچک‌تر نشان دهید. کانتورینگ در واقع بر خلاف هایلایت کردن، تیره‌تر کردن بخش‌هایی از پوست است. برای قسمت هایی که می‌خواهید عمیق‌تر به نظر برسند می‌توانید از روش کانتورینگ استفاده کنید.

با استفاده از یک قلم پهن یا پد کرم پودر را به خوبی همه جای صورت پخش کنید. قبل از انجام آرایش توصیه میکنیم با مواد شوینده مناسب پوستتان، صورتتان را به خوبی بشویید و پس از خشک کردن آن از یک کرم مرطوب کننده متناسب با نوع پوست خود استفاده کنید. استفاده از کرم پودر تیره روی استخوان بینی به هیچ عنوان توصیه نمیشود. بهترین انتخاب، کرم پودر روشن برای روی استخوان و پودرهای تیره برای دو طرف بینی می باشد. قبل از آن که چشم هایتان را سایه بزنید، مقدار کمی پرایمر به پلک هایتان بزنید. پرایمر باعث ماندگاری و دوام آرایش شما می شود و آن را درخشان و زیبا جلوه می دهد.

چنانچه تا به حال آرایش نکرده اید و تصمیم دارید که این کار را بکنید، پس از انجام مراحل زیر عالی به چشم می آیید. چیزی که لازم است انجام دهید این است که آرایش طبیعی داشته باشید و آرایش روی صورتتان مصنوعی نشان ندهد. برای اینکار ، باید آرایشی را انتخاب کنید که هم برای روز و هم برای شب بتوانید استفاده کنید و بتوانید چهره شما را اصلاح کرده و زیبایی آن را افزایش دهد. آرایش کردن به راحتی که تصور می کنید نیست باید با توجه به شکل صورت و همینگونه رنگ پوست روی چهره خود کار کنید و از تکینک های جدید آرایشی استفاده کنید تا زیبا و جذاب به چشم بیایید. آرایش کردن به آن آسانی نیست که فکرمی کنید، شما باید با توجه به رنگ پوست وشکل صورت خود کار کنید و برای اینکه جذاب و زیبا به نظر برسید باید از تکنیک های جدید آرایشی استفاده کنید.

خط لب را با تراش مخصوص تیز کنید تا خط‌هایی باریک‌تر و دقیق‌تر بکشید. با خط لب تیز، می‌توانید محدوده طبیعی لب را بهتر مشخص کنید. با مشخص کردن محدوده لب، به راحتی می‌توانید از رژ لب استفاده کنید. در نهایت، رژ لب با کمک خط لب، صاف‌تر و دقیق‌تر به نظر می‌رسد. برای سایه زدن می توانید از براش های مخصوص سایه چشم استفاده کنید. از محل رویش مژه‌ها شروع کنید و رنگ را به سمت اطراف پخش کنید.

  • سپس همین کار را از روی بینی خود شروع کنید و به سمت گونه ها مرطوب کننده را پخش کنید.
  • تفاوت دوره خصوصی و عمومی در تعداد شرکت کننده ها می باشد.کلاس های خصوصی دوره آموزش گریم و میکاپبا یک تا سه نفر، و کلاس های عمومی برای سه تا پنج نفر تشکیل میشود.
  • سایه را با کمک براش محو کنید تا حاشیه‌ی آن خط نیافتد و کاملا اطراف آن محو و یکدست شود.
  • قدم اول برای آموزش یک آرایش طبیعی و ملایم روزانه صورت زیرسازی پوست است.

برای زدن برق لب از وسط لب خود شروع کنید و برق لب را به سمت خارج لب ببرید. بخاطر داشته باشید که زیر ساز پوست شما باید همرنگ پوست طبیعی شما باشد، و نباید خیلی تیره تر و یا روشن تر از رنگ طبیعی پوست باشد. این نکته کمک می کند تا رنگ صورت شما با بقیه بدن یکدست باشد. در غیر این صورت یک تفاوت رنگ واضح بین مناطقی که زیر ساز استفاده شده و استفاده نشده مشهود می شود. نکته مهم دیگری که برای آرایش صورت ضروری می باشد و می تواند به زیبایی صورت حتی در یک آرایش ساده کمک کند استفاده از پرایمر صورت می باشد. قبل از افزودن هرگونه آرایش به صورت، باید از پرایمر برای صورت خود استفاده کنید.

از رژ گونه در چه قسمت‌هایی از صورت استفاده می‌شود؟

به هنرجویان دوره آرایش صورت ، مدرک تخصصی فنی حرفه ای ترجمه شده و بین المللی اعطا خواهد شد. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه ساون۲۰ بوده و هرگونه کپی برداری و انتشار بدون ذکر منبع موجب پیگیری قضایی خواهد بود. برای استفاده از هایلایتر می‌توانید از نوک انگشت یا براش‌های کوچک مخصوص هایلایتر استفاده کنید. برای داشتن آرایش صورت کامل و بی‌نقص، این مراحل آرایش صورت با تصویر را به ترتیب دنبال کنید. تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است. به نرمی آن را به پوست اطراف این مناطق بمالید و همیشه اطمینان حاصل کنید که با لایه ی اولیه پوشیده می‌شود.

سایه زدن زیر چشم؛ نکات، آموزش و پاسخ پرسش‌های پرتکرار

این سبک آرایشها اغلب به چهره کمرنگ و ملایم انجام می گیرد و در عین سادگی، زیبایی و جذابیت خاصی به چهره می بخشد. اگر زیر چشمان شما کمی تیره یا گود رفته است بهتر است قبل از زدن کرم‌پودر از یک کانسیلر مناسب استفاده کنید. برای استفاده از کانسیلر از رنگی استفاده کنید که یک یا دو درجه از پوست شما روشن‌تر باشد. سه نقطه از کانسیلر را در داخلی ترین قسمت گوشه زیرچشم، زیر مردمک چشم و قسمت خارجی زیر چشم قرار داده، سپس به آهستگی و بدون فشار، نقاط را ماساژ داده و کانسیلر را با اسفنج تخم‌مرغی پخش کنید. بعد از مرطوب کردن پوست با کرم مرطوب کننده باید زیرسازی کنید.

برای کشیدن خط چشم، هم از مداد می‌توانید استفاده کنید و هم از خط چشم‌های مایع. برای محیط های کاری و عمومی، با توجه به فرهنگ ایران استفاده از آرایش های هندی و عربی گزینه مناسبی به شمار نمی روند و بهترین گزینه، آرایش های ساده و ملایم است. یک لایه کرم پودر متناسب با رنگ پوست استفاده کنید و تمام سطح صورت را بپوشانید. برای پوست های سبزه تیره باید به آن توجه داشت، استفاده از رژ گونه های نارنجی و مسی می باشد.

اگر می خواهید بدون تزریق ژل و جراحی پلاستیک فرم چهره خود را تغییر دهید این کار را به مجموعه حرفه ای هماناز بسپارید. متخصصین هماناز می توانند با توجه به فرم صورت شما آرایش و میکاپ بی نظیری را برایتان انجام دهند. آرایش صورت کشیده، آرایش صورت دخترانه، آرایش صورت نود و هر نوع میکاپ دیگر را از آرایشگران ما دریافت کنید. مدل ابرو در آرایش برای صورت گرد باید طوری باشد که صورت شما را باریک تر و کشیده تر نشان دهد. برای این کار بهتر است از مدل ابروی پهن استفاده کنید؛ چرا که ابروی باریک صورت شما را بازتر و پر تر نشان می دهد. مدل ابروهای صاف و کشیده یا ابروهای کمانی هم برای این فرم صورت مناسب تر هستند.