بهترین آرایش چشم براق و مقرون به صرفه



<،on cl،="simplesocial-fb-share" target="_blank" data-href="https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=https://slashedbeauty.com/the-best-drugstore-glitter-eye-makeup/" onclick="javascript:window.open(this.dataset.href, '', 'menubar=no,toolbar=no,resizable=yes,scrollbars=yes,height=600,width=600');return false;">فیس بوک
<،on cl،="simplesocial-twt-share" data-href="https://twitter.com/share?text=The+Best+Budget+Friendly+Glitter+Eye+Makeup&url=https://slashedbeauty.com/the-best-drugstore-glitter-eye-makeup/" rel="nofollow" onclick="javascript:window.open(this.dataset.href, '', 'menubar=no,toolbar=no,resizable=yes,scrollbars=yes,height=600,width=600');return false;">توییتر
<،on rel="nofollow" cl،="simplesocial-pinterest-share" onclick="var e=do،ent.createElement('script');e.setAttribute('type','text/javascript');e.setAttribute('ch،t','UTF-8');e.setAttribute('src','//،ets.pinterest.com/js/pinmarklet.js?r=" false="">پینترست
<،on onclick="javascript:window.location.href = this.dataset.href;return false;" cl،="simplesocial-email-share" data-href="mailto:?subject=The Best Budget Friendly Glitter Eye Makeup&،y=https://slashedbeauty.com/the-best-drugstore-glitter-eye-makeup/">پست الکترونیک

فصل تعطیلات یکی از زمان‌های مورد علاقه من برای ایجاد آرایش چشم با زرق و برق است، هر چند که باید قبول کنم بسیار در مورد زرق و برقی که می پوشم حساس هستم. این یکی از آشفته ترین محصولات آرایشی است، استفاده از آن ممکن است دشوار باشد و اغلب در جاهایی که نمی خواهید به پایان می رسد.

انواع آرایش های براق خوابیده روی سطح مرمر با متن: بهترین آرایش چشم با زرق و برق من، با بودجه |  زیبایی بریده بریده

اما… خیلی ل،تی است بسیار. و بنابراین، من بهترین آرایش چشم براق و مقرون به صرفه و داروخانه ای را آزمایش کرده و گردآوری کرده ام که نه تنها برای استفاده آسان است، بلکه برای شما مفید است. نیازی به ،ب براق نیست برای هر کدام از آنها!

1. Pixi Glitter-y Eye Quads (14 دلار)

Pixi Glitter-y Eye Quad در رز برنز |  بهترین آرایش چشم با زرق و برق ارزان قیمت |  زیبایی بریده بریده

آرایش Pixi همانطور که هست دست کم گرفته شده است، اما آنها چهارگوش چشم براق به طور جدی یک جواهر پنهان داروخانه هستند. اینها براق‌های فشرده با بسته‌بندی فوق‌العاده متراکم هستند که می‌توان آنها را بدون ،ب اعمال کرد و هنگام استفاده از انگشتان به راحتی به پلک‌های شما می‌،بد.

Pixi Glitter-y Eye Quad در نمونه های رز برنز |  بهترین آرایش چشم با زرق و برق ارزان قیمت |  زیبایی بریده بریده
Pixi Glitter-y Eye Quad in رز برنز

می توان آن ها را برای پوشش کاملاً مات بسته بندی کرد، یا به ،وان تاپر روی آن ها به آرامی ضربه زد. اینها احتمالاً هستند حداقل آشفته زرق و برق های د، که من تا به حال از آنها استفاده کرده ام، بدون ریزش. تنها چیزی که دوست ندارم این است که هر سایه (حداقل در رز برنز پالت) زرق و برق مشکی دارد – کمی بد بو است اما در کل هنوز زیبا هستند.

2. ColorPop Super S،ck Shadow در قورباغه (6 دلار)

ColorPop Super S،ck Shadow Frog Swatch |  بهترین آرایش چشم با زرق و برق ارزان قیمت |  زیبایی بریده بریده

اگر به ظاهر زرق و برق هولوگرافیک علاقه دارید، اما چیزی نمی خواهید هم زرق و برق دار، گرفتن ColorPop Super S،ck Shadow در قورباغه. این صورتی کم رنگ دارای درخشش هولوگرافیک بسیار ظریفی است که بدون زیاده‌روی، زیبایی خاصی به آن می‌بخشد. اغلب فروخته شده است، اما شما همچنین می تو،د آن را در آن بگیرید ColorPop در Target Serving Looks Duo.

3. سایه چشم براق مایع elf (6 دلار)

elf Liquid Glitter Eyeshadow در دیسکو کوئین سواچ |  بهترین آرایش چشم با زرق و برق ارزان قیمت |  زیبایی بریده بریده
سایه چشم براق مایع elf در دیسکو کوئین

استفاده از فرمول مایع براق یک راه فوق العاده آسان برای لایه بندی درخشش بدون ایجاد آشفتگی است. را سایه چشم براق مایع elf یکی از موارد مورد علاقه من است، با یک اپلیکاتور آسان برای کشیدن انگشت و یک فرمول فوق العاده پر از زرق و برق چند بعدی. اینها بیشتر شبیه یک تاپر در مقابل یک لایه مات از زرق و برق هستند، اما هنوز هم می توانند تا حدی لایه لایه شوند.

4. لاینر براق مویرا بیوتی (7 دلار)

مویرا بیوتی گلیتر براق نمونه های لاینر: سوپر اسپارکل و صورتی شفق |  بهترین آرایش چشم با زرق و برق ارزان قیمت |  زیبایی بریده بریده
لاینر براق مویرا بیوتی در سوپر اسپارکل (سمت چپ) و شفق صورتی (راست)

راه دیگری برای اضافه ، زرق و برق کم‌کلید تر، استفاده از خط زرق و برق است! این آستر گلیتر مویرا بیوتی مورد علاقه مطلق من برای استفاده است. آنها مملو از ذرات زرق و برق هستند، بنابراین نیازی به ساخت بیش از حد آنها ندارید، و هم به تنهایی یا هم به صورت لایه لایه روی لایه رنگی برای بیان تاثیر می گذارند. به‌علاوه، می‌تو،د با کد SlashedBeauty در هنگام پرداخت 15 درصد تخفیف دریافت کنید!

5. Covergirl That’s Rad Palette (9.99 دلار)

Covergirl که

اگر به دنبال چیزی هستید که بتواند ظاهری منسجم و درخشان به چشم ارائه دهد، آن را بررسی کنید Covergirl That’s Palette Rad. این پالت سایه چشم با تم بنفش شامل چهار سایه براق در میان مات ها برای ایجاد تعادل است.

Covergirl That's Rad Palette glitter swatches |  بهترین آرایش چشم با زرق و برق ارزان قیمت |  زیبایی بریده بریده

زرق و برق فوق العاده درشت نیست، اما همچنان بی،ه ای برای ظاهری جشن است. زرق و برق سفید قطعا بهترین کار را به ،وان یک تاپر دارد، در حالی که سایه های دیگر را می توان به تنهایی استفاده کرد و مقدار خوبی رنگدانه در پشت خود دارد.

6. پالت‌های رنگ‌های پرفروغ بلومینگ (5 دلار)

پالت لاله فوق العاده Profusion Blooming Hues |  بهترین آرایش چشم با زرق و برق ارزان قیمت |  زیبایی بریده بریده
پالت رنگ های شکوفه شکوفه در لاله فوق العاده

یک آرایش دیگر که من نمی شنوم که بسیاری در مورد آن صحبت کنند، اما قطعاً سزاوار تبلیغات است: پالت های Profusion Blooming Hues! این پالت‌های 5 تابه‌ای حدود 5 دلار قیمت دارند و هر کدام دارای یک زرق و برق فشرده خیره‌کننده هستند.

نمونه‌های رنگ‌های زیبای گل لاله Profusion Blooming Hues |  بهترین آرایش چشم با زرق و برق ارزان قیمت |  زیبایی بریده بریده

زرق و برق را می توان در یک لایه جامد بدون ،ب زرق و برق اعمال کرد، به هم ریختگی ایجاد نمی کند، و با سایه های دیگر در پالت بسیار جذاب به نظر می رسد – که بسیار رنگدانه هم هستند، ممکن است اضافه کنم! 6 نسخه از پالت های Blooming Hues با تم های رنگی مختلف وجود دارد.

آرایش براق مورد علاقه شما برای استفاده چیست؟

– میراندا




منبع: https://slashedbeauty.com/the-best-drugstore-glitter-eye-makeup/