بهترین روش های سرمایه گذاری در طلا خبرگزاری ایلنا | حسینی فایننس


بهترین روش های سرمایه گذاری در طلا خبرگزاری ایلنا | حسینی فایننس

حتی نکته جالب این هست که تو همین گرونی اخیر طلا، موج صعودی، زمانی شروع میشود که تنها خبر یا شایعه‌ی کاهش بهره بانکی میاد و ناگهان می‌بینیم که بازار طلا پر میشود از کسایی که برای خرید طلا آمدند. البته یک سری نکاتی هم در این مورد وجود دارد که حالا نمی‌خواهیم وارد ریز ماجرا بشویم. اما این را بدانید که بخشی از طلاهایی که شما به شکل سکه میخرید، یک بخشش مزد بانکی هست که طبیعتا در هر کشور دیگه این مزد بانکی از طلای شما کم میشود و تنها به ارزش گرم طلا، از شما طلا را خریداری می‌کنند. البته من در آخر این آموزش یک راهکاری را به شما یاد میدهم که میتوانید بیشتر از همه‌ی مردم، سودهای چندین برابری از طلا بگیرید. نفر سوم یک خانه ای با ۴۰ هزارتومان در شهرستان خریده و ۲۰ هزارتومان جهت امرار و معاش وسیله نقلیه یا مغازه ای می خرد و ۴۰ هزار تومان باقیمانده را جهت خرید طلا و سکه اختصاص می دهد و پس انداز می کند. سرمایه‌گذاری در سهام علاوه بر تغییرات قیمت سهام، می‌تواند در بخش تقسیم سود که سالیانه انجام می‌شود نیز سوددهی داشته باشد.

  • رگه‌ها و بقایای کمی ا زفلزاتی مانند طلا در طی این فرآیند در سراسر زمین بخش شدند که امروزه ما انسان‌ها آنها را در قالب ترکیبات طبیعی استخراج کرده و به طور گسترده در صنعت و اقتصاد مورد استفاده قرار می‌دهیم.
  • ما اطلاعات و تحلیل خودمان را از بازار در اختیار شما می گذاریم، تصمیم نهایی با خود شخص است.
  • اما اگر بخواهیم به یک اجماعی برسیم باید بگوییم که تکنیک‌هایی که ما در بالا به شما گفتیم و در مورد نوسانات قیمت و دلایلش صحبت کردیم، میتواند اصلی ترین عوامل برای خرید و یا فروش طلا باشد.
  • از این طریق اصطلاحا ریسک سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌‌گذاری مبتنی بر سکه تا حدودی مدیریت می‌شود.

به علت ریسک بالای این معاملات برای افراد تازه‌وارد توصیه می‌کنیم قبل از به دست آوردن مهارت در بازار، از این نوع معاملات بپرهیزید. خوب است بدانید گواهی‌های سپرده طلا از مالیات معاف هستند. البته معمولاً این مبلغ مقداری بالا یا پایین دارد، چراکه در بورس بر اساس عرضه و تقاضا قیمت‌ها جابجا می‌شود. فشار این عرضه و تقاضا ممکن است مقداری با فشار در بازار سکه تفاوت داشته باشد. الف) با استفاده ازاین‌روش شما خود کالا را می‌خرید و با خود به خانه می‌برید؛ بنابراین خیالتان راحت است که هر اتفاقی بیفتد طلای شما پیش شماست.

معاملات آتی سکه

اما رابطه این دو یعنی دلار و طلا با همدیگه رابطه‌ی کاملا برعکس هست. یعنی اگر به نمودارهای جهانی طلا و دلار نگاه کنید می‌بینید که همیشه در بحث قدم اول در سرمایه گذاری در بورسو طلا، نسبت دلار به طلا عکس همدیگه هستند و نماد بازارهای جهانی هم همیشه XAU/USD یعنی طلا به دلار هست. آخرین نکته‌ای که در باب چرایی سرمایه گذاری در طلا و سودطلا باید بدانید این هست که طلا نقد شوندگی بسیار بالایی دارد. این هم یکی از نکاتی هست که مردم به آن کم توجه میکنند و اصلا از این بحث ضریب نقد شوندگی به کلی چیزی نمیدونند.

سرمایه گذاری در طلا به صورت صندوق های سرمایه گذاری برپایه طلا

من ورود و کار در بازار بورس رو با اپ شما شروع کردم و پیش رفتم. کد بورسی یکسانه و به هر فرد مثل کد ملی فقط یک کد بورسی تعلق میگیره. در گزارشهای تحلیلی سیگنال میتونید عملکرد صندوق های طلا رو ملاحظه کنید. هر چه قیمت nav صندوق به قیمت معاملاتی نزدیک تر باشه برای خرید بهتره. متاسفانه ما هیچ گونه پیشنهادی برای سرمایه گذاری ارائه نمی کنیم. کارگزاری دیجیتال بیدارکس را بیشتر بشناسید و آگاهانه آن را برای انجام فعالیت های بورسی خود انتخاب کنید.

برای مثال یورو در مقایسه با دلار معمولا نوسان‌های بیشتری را تجربه می‌کند و در زمانی خاص ممکن است سود یا زیان بیشتری نسبت به دلار نصیب شما شود. البته کسب این سودها ممکن است گاهی نیازمند دانش و تلاش بیشتر باشد و گاهی ممکن است ریسک‌هایی به همراه بیاورد. بنابراین سعی کنید سرمایه خود را در محل‌های مختلف و با روش‌های مختلف سرمایه‌گذاری کنید تا اگر بخشی از سرمایه شما از بین رفت، زندگی شما هم با آن نابود نشود و فقط خسارتی قابل جبران https://hoseinifinance.com/blog/ را تجربه کنید. مدت زمان برگزاری دوره های آموزشی عمومی و عادی با توجه به مواردی همچون سطح دوره و مفاد آموزشی از 20 ساعت تا 40 ساعت آموزش ظرف مدت 30 الی 45 روز متغییر خواهد بود .