بهترین کرم های مرطوب کننده روز برای تابستان 2023: Wendy Rowe



اعتبار تصویر @ Marcus Ohlsson برای مجله Porter

در ماه های تابستان باید روتین مراقبت از پوست خود را اصلاح کنید تا اطمینان حاصل کنید که پوست شما در هر شرایط آب و هوایی هیدراته و درخشان باقی می ماند. به ،وان استاد برهنگی، ظاهر من همیشه با پوستی عالی شروع می شود و در تابستان این به م،ای شروع با یکی از بهترین ، های روز آبرسان به ،وان پایه ای برای آرایش شما است. مطمئن نیستم از کجا شروع کنم؟ در اینجا، من ، های روز آبرسان مورد علاقه خود را برای تابستان، از سارا چاپمن گرفته تا آگوستینوس بادر، توصیه کرده ام تا به شما کمک کند در تمام فصول پوستی بی عیب و نقص و درخشان داشته باشید.

این پست شامل پیوندهای مربوط است

سارا چپمن | ، ضد پیری Skinesis Dynamic Defense SPF15

این ، روز چندوظیفه سارا چاپمن یکی از ضروریات تابست، است. فرمول سبک وزن آن هیدراتاسیون ضروری را فراهم می کند و در عین حال محافظت گسترده ای با SPF 15 در برابر اشعه UV ارائه می دهد. ،یبی قوی از آنتی ا،یدان ها و پپتیدها به تغذیه و محافظت از پوست کمک می کند و آن را صاف، صاف و آماده برای آرایش بی عیب و نقص می کند.

آگوستینوس بادر | ،

، آگوستینوس بادر که به‌خاطر خواص متحول‌کننده‌اش مشهور است، در میان افراد مشهور و علاقه‌مندان به مراقبت از پوست (و با من!) مورد علاقه است. این ، روز مجلل عمیقاً پوست را مرطوب می کند و از روند طبیعی جوانسازی آن پشتیب، می کند و آن را به یکی از بهترین ، های روز آبرسان موجود در بازار تبدیل می کند.

شارلوت تیلبری | ، مرطوب کننده لایت مجیک

، جادویی شارلوت تیلبری در مورد آبرس، به پوست واقعا جادویی است. غنی شده با ،یبی قوی از ،یبات آبرسان و مغذی، فوراً پوست کدر و خسته را به چهره ای درخشان و درخشان تبدیل می کند.

LA MER | ، مرطوب کننده نرم

این ، روز سبک با افزایش آبرس، به پوست، به بهبود بافت، بازگرداندن درخشندگی و کاهش ظاهر خطوط ریز کمک می کند. فرمول سبک وزن آن آن را برای تابستان ایده آل می کند و پوست شما را نرم و آماده آرایش می کند.

تاچا | ، آب

به دنبال یک مرطوب کننده سبک و بدون چربی هستید؟ این ، با فرمو،یون گل رز وحشی ژاپنی و ،یبی از مواد گیاهی، پوست را آبرس، می کند بدون اینکه اثری از چربی باقی بگذارد. به سرعت جذب می شود، حس طراوت ایجاد می کند و پوستی صاف و چاق را ایجاد می کند.

دکتر. باربارا استورم | ، صورت

این سلبریتی با ،یبات قدرتمندی که مورد علاقه افراد مشهور است، پوست را عمیقا مرطوب و تغذیه می کند و آن را انعطاف پذیر و درخشان می کند. بافت سبک وزن آن به سرعت جذب می شود و آن را به یک انتخاب عالی برای ، روز آبرسان برای ایجاد یک بوم عالی برای آرایش بی عیب و نقص در تمام تابستان تبدیل می کند.

بعدی را بخو،د: چگونه لب های خود را هیدراته نگه دارید | بهترین ، های ژل

© وندی رو. تمامی حقوق محفوظ است.


منبع: https://wendyrowe.com/beauty/hydrating-day-creams