به زودی! کت هدی بیوتی 1 WOW! ریمل حجم دهنده و بلند کننده اضافی – BeautyVelle







سلام! فقط یک سر بالا. پست‌های ما ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد، به این م،ی که ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. همه تصاویر از برندهای ذکر شده است.

هدی بیوتی محصول جدید موردانتظار خود را با نام 1 Coat WOW عرضه می کند! ریمل حجم دهنده و لیفت کننده فوق العاده. این ریمل نوید ارائه یک تجربه فراموش نشدنی برای مژه ها را می دهد و روال آرایش چشم شما را مانند قبل متحول می کند. برای ،ید در 11 ژوئیه با قیمت 23 دلار موجود است.

تاریخ انتشار رسمی: 11 ژوئیه 2023
از کجا ب،یم: بخش + هارودز + داگ،

1 کت WOW! ریمل حجم دهنده و لیفت کننده فوق العاده

23.00 دلار

پاسخ شما به مژه های فوری، شدید و چشمگیر در چند ث،ه! برس و فرمول ابتکاری دو طرفه، هر مژه را برای فر ،، بلندی فوری و حجم بیشتر مشخص می کند! کت هدی بیوتی 1 WOW! برنامه سریع را بسیار آسان می کند. برای آن اثر “WOW” آماده شوید!

یک ریمل حجم‌دهنده فوق‌العاده با برس دو طرفه خلاقانه که هر مژه را برای فر ،، بلندی فوری و حجم بیشتر پوشش می‌دهد و مشخص می‌کند.

فرمول فوق مشکی و ،ی به این م،ی است که هر مژه را فقط یک بار ریمل می پوشاند تا مژه هایی حجم دهنده، بلندتر و بلندتر شود. برس دو شکل دارای موهای کوتاه و بلند برای بلند ، و جدا ، مژه ها است. سمت منحنی و مقعر حجم فوری را فراهم می کند در حالی که سمت محدب مژه ها را مشخص می کند.

HUDA BEAUTY

،ید در: بخش + هارودز + داگ،

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…

مربوط






منبع: https://beautyvelle.com/2023/07/08/coming-soon-huda-beauty-1-coat-wow-extra-volumizing-and-lifting-mascara/