بوئنوس آیرس Airbnb: محله Recoleta



من Airbnb بوئنوس آیرس را به هر ،ی که به دنبال اقامت در محله زیبای Recoleta است توصیه می کنم. می تو،د لیست را پیدا کنید اینجا. سفرمان به آرژانتین را کمی رزرو کردیم هم نزدیک به حرکت ما، که گزینه‌ها و معاملات کمتری را برای بهترین انتخاب‌های هتل ما باقی گذاشت. ما در ابتدا بنا به توصیه دیگران قصد ماندن در پا،مو را داشتیم. وقتی دیدم قیمت ها چقدر بالاتر از حد معمول است، به دلیل پنجره سفرمان، شروع به جستجوی جاهای دیگر کردم. ما در محله ،ت تر اما بسیار شیک Recoleta مستقر شدیم. من چند گزینه هتل ارزان قیمت پیدا کردم که خوب بودند، اما تصمیم گرفتم گزینه های Airbnb را نیز بررسی کنم. من همیشه Airbnbs را برای سفرهای بین‌المللی انتخاب نمی‌کنم – بعداً بیشتر به آن خواهم پرداخت – اما در این مورد، بهترین گزینه ما به نظر می‌رسد. و این بود!

توجه سریع: اگر عضویت Delta Skymiles دارید، airbnb خود را از طریق آن رزرو کنید دلتا x airbnb هاب من دارم به خودم لگد می زنم که این کار را انجام نمی دهم تا مایل های اضافی بگیرم!

چرا ما Airbnb بوئنوس آیرس خود را دوست داشتیم

فضای بیشتر

ما در یک گروه 3 نفره سفر می‌کردیم، و ایده فضای اضافی و حریم خصوصی برای اولین مرحله سفرمان ایده‌ای عالی به نظر می‌رسید. این یک فضای جذاب و دنج با دو اتاق، 3 تخت، یک آشپزخانه کوچک، و یک اتاق نشیمن و غذاخوری برای ما بود. بوئنوس آیرس را ببینید. فهرست Airbnb برای دیدن ع، های بیشتر

محله عالی Recoleta

ما محله Recoleta را دوست داشتیم. در نهایت بهترین مکان برای اقامت بود. دوست داشتنی و ،ت بود اما موقعیت من،ی داشت. هر چیزی که می‌خواستیم ببینیم یا قابل پیاده‌روی بود یا تا،ی‌سواری سریع. در حالی که من همیشه محتاط و هوشیار هستم هر جا من می روم، مخصوصاً در سفر، در Recoleta احساس امنیت می کردم.

رستوران ها و کافه های بزرگ

ما همچنین یکی از لذت بخش ترین وعده های غذایی سفر خود را در یک مکان گیاهی در محله به نام MARTi. رو، هم خوشمزه بود و هم خدمات بی عیب و نقصی داشت! همچنین تعداد زیادی کافه و بازار کوچک در این نزدیکی وجود دارد.

میزبان قابل اعتماد

میزبان ما یک سوپرهاست تایید شده با بررسی های خیره کننده بود. او بیش از حد سازگار بود، و به ما اجازه داد تا زودتر چک کنیم، زیرا مهمانان قبلی چک کرده بودند بیرون زود. ارتباط سریع، آسان و دوستانه بود. تا زم، که چمدان‌هایمان را گرفتیم، قهوه برداشتیم و سوار تا،ی شدیم، آپارتمان تمیز و آماده ورود بود. ما برای آن بسیار سپاسگزار بودیم!

کارایی هزینه

قیمت مقرون به صرفه بود، و هزینه تمیز ، بیش از حد منصفانه بود و تنها 30 دلار برای اقامت بود. مسافران مکرر Airbnb می دانند که هزینه های تمیز ، ممکن است گاهی عجیب و غریب باشد و با در نظر گرفتن آن، قیمت پایه به طور ناگه، افزایش یابد! تاریخ های ما در دسترس بود، بنابراین من آن را بلافاصله رزرو کردم. من خیلی خوشحالم که انجام دادم!

recoleta buenos aires airbnb

وقتی وارد شدیم، میزبانمان آنجا ما را ملاقات کرد تا فضا را به ما نشان دهد. او به ما توصیه هایی برای منطقه و نکاتی برای اقامت در Airbnb خود در بوئنوس آیرس داد. دوستانم نتوانستند در هواپیما بخوابند، بنابراین به محض رسیدن به آنجا چرت زدند. من کتابم را خواندم (من چقدر ناز است کیند کیندل آلیس در سرزمین عجایب؟!) و چند ع، از لباس من گرفت.

recoleta buenos aires airbnb

جزئیات لباس: کلاه بری،تون // ژاکت قدیمی // لباس اندام مقرون به صرفه // رومپر قدیمی // کفش پاشنه دار سام ادلمن. NARS در این راه راه بروید رژ لب مایع پاور مات با خط لب MAC Soar در لبه ها مخلوط شده است.

ما محله Recoleta را دوست داشتیم. در نهایت بهترین مکان برای اقامت بود. دوست داشتنی و ،ت بود اما موقعیت من،ی داشت. هر چیزی که می‌خواستیم ببینیم یا قابل پیاده‌روی بود یا تا،ی‌سواری سریع. در حالی که من همیشه محتاط و هوشیار هستم هر جا من می روم، مخصوصاً در سفر، در Recoleta احساس امنیت می کردم. ما همچنین یکی از لذت بخش ترین وعده های غذایی سفر خود را در یک مکان گیاهی در محله به نام MARTi. رو، هم خوشمزه بود و هم سرویس دهی بی نقصی داشت

اگر به دنبال Airbnb بوئنوس آیرس هستید، محله Recoleta را بررسی کنید!

،ید این پست





منبع: https://keikolynn.com/2023/03/buenos-aires-airbnb-recoleta-neighbor،od/