تحلیل قیمت ماتیک MATIC در سال 2022و 2023و 2024 و 2025 آداس-میکاپیسم


توکن MATIC حق رای را در پلتفرم Polygon امکان پذیر می کند، به این معنی که کاربران می توانند برای تغییرات در نظر گرفته شده در راستای بهبود شبکه رای بدهند. MATIC، توکن بومی پالی گان، یک توکن ERC-20 است که بر بستر بلاکچین اتریوم اجرا می شود. از این توکن برای خدمات پرداخت در پالی گان، به عنوان یک رمزارز تسویه حساب کار می کنند. کارمزدهای تراکنش در زنجیره های جانبی پالی گان نیز با توکن های MATIC پرداخت می شود. ساختار پلاسما که توسط پالی گان استفاده شده، توسط بنیانگذار اتریوم، ویتالیک بوترین ، ارایه شده و امکان اجرای آسان قراردادهای هوشمند مقیاس پذیر و مستقل را فراهم می کند. برای اکوسیستم موجود ساخته شده بر زنجیره اثبات سهام پلاسما، هیچ تغییری لحاظ نخواهد شد.

این مجموعه هیچ‌گونه دخالتی در امور خرید و فروش و اعلام نرخ ارزهای فیزیکی نداشته و نخواهد داشت. مجموعه “پی ام ایکس چنج” تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و تمامی فعالیت‌های آن در چهارچوب قوانین صورت خواهد گرفت. پس از دریافت اپلیکیشن میتوانید در کمتر از 1 دقیقه مراحل احراز هویت خود را طی کرده و اقدام به خرید ارز های دیجیتال نمائید . شما میتوانید از 3 روش ارز دیجیتال ماتیک را از مجموعه “پی ام ایکس چنج ” با قیمتی منصفانه و بدون کارمزد خریداری نمائید.

سرمایه‌گذاری بر روی پروژه‌هایی که چشم‌انداز روشن و مثبت ندارند، یکی از اشتباهاتی است که اکثر علاقه‌مندان به دنیای ارزهای دیجیتال، مرتکب آن می‌شوند. بنابراین در ادامه مزایا و معایب رمز ارز ماتیک را با یکدیگر مرور خواهیم کرد. وب سایت تتر ایران این امکان را برای کاربران ایجاد کرده است تا قیمت لحظه ای ارز دیجیتال ماتیک و سایر رمز ارز ها را مشاهده کرده و با بهترین قیمت به خرید و فروش ارز رمزنگاری شده ماتیک بپردازند. پالی گان به عنوان یک راهکار مقیاس گذاری لایه دوم توصیف می شود، به این معنا که این پروژه به زودی به دنبال ارتقا لایه اصلی بلاکچین خود نیست. پالی گان از یک نسخه سفارشی از ساختار پلاسما استفاده می کند که بر روی مدل های اجماع اثبات سهام ساخته شده و از طریق زنجیره اصلی اتریوم اجرایی می شود. این فناوری منحصر به فرد، به هر زنجیره جانبی پالیگان اجازه می دهد تا حداکثر 65،536 تراکنش در هر بلاک پردازش شود.

  • اطلاعات تراکنش‌ها در این لایه دوم دائما در زنجیر اصلی اتریوم منتشر می‌شوند تا درستی اعتبارسنجی تراکنش‌ها در پالیگان را تضمین کنند.
  • جینتی در پیاده سازی Web3 ، پلاسما و پروتکل WalletConnect در اتریوم نقش ویژه ای داشته است.
  • این حجم از تراکنش، نشان‌دهنده فعالیت سازمان‌های بزرگ در پلتفرم پالیگان است.
  • ارز دیجیتال ماتیک یکی از ارزهایی به شمار می‌آید که اگر بتواند در کانال صعودی به مسیر خود ادامه دهد تا حدود قیمت 1.62 دلار رشد خواهد کرد.
  • قیمت ماتیک ارز دیجیتال شبکه پالیگان، از اول انتشار تا به امروز معمولاً بالای یک دلار معامله شده است اما اخیرا در زیر این قیمت نوسان داشته است.

اما به هر حال با توجه به تمام اقداماتی که انجام شده، هم‌چنان مشکلات پلاسما پا برجا هستند و می‌توانند بر زمان خروج تاثیرگذار باشند. Polygon با استفاده از نقاط بازرسی Proof-of-Stake که بر روی زنجیره اصلی اتریوم و پلاسمای بیشتر قابل دوام آن، گونه‌ای از شبکه پلاسما، ساخته شده‌اند، به این مهم دست می‌یابد. ارز ماتیک قابلیت استیکینگ هم داشته و از این طریق کاربران می توانند در افزایش امنیت شبکه سهیم باشند.

آموزش فروش پالی گان (ماتیک نتورک) – چطور پالی گان (ماتیک نتورک) بفروشم؟

یکی از موضوعات مهمی که در راستای انتخاب ارز دیجیتال باید به آن توجه داشته باشید امنیت است. حال از آن‌جایی که پلتفرم پالیگان در ساختار خود از الگوریتم اثبات سهام یا POS استفاده می‌کند، امنیت بالایی دارد و به همین دلیل به یکی از ارزهای مطمئن تبدیل شده است. پالیگان Polygon برای رفع محدودیت‌های اتریوم از جمله توان عملیاتی، سرعت تراکنش و عدم حاکمیت جامعه توسعه داده شده است. با طراحی، Polygon پلتفرمی است که برای راه‌اندازی زنجیره‌های بلاک‌چین ساخته شده است. کاربران می توانند با استفاده از شبکه ماتیک، معاملات مبتنی بر اتریوم را در زمان کوتاهتری انجام دهند.

نمودار تکنیکال ماتیک (پالیگان)

رمز ارز ماتیک واحد پرداخت شبکه به شمار می رود که با ایجاد 4 لایه اصلی، به بهترین شکل معاملات هوشمند را در بلاک وارد می کند. این 4 لایه شامل می شوند از لایه اتریوم، لایه امنیتی، لایه شبکه های پالی گان و لایه اجرا. پلتفرم پالیگان از زنجیره های جانبی برخوردار است که هر زنجیره قابلیت پردازش تراکنش در ثانیه را دارد. به همین دلیل ساختار این شبکه به شکلی است که میلیون ها تراکنش را با سریع ترین حالت ممکن به ثبت برساند.

۵ توکن دیفای که می‌توانند شما را در سال ۲۰۲۳ پولدار کنند!

فروش و خرید سولانا بلاک چین سولانا نمونه‌ی بارز یک شبکه پرسرعت است که با احراز هویت فوری در اوکی اکسچنج قادر هستید کوین آن را با نام اختصاری SOL معامله کنید. خرید و فروش ارز ماتیک در نوبیتکس به دو صورت سفارش سریع و محدود امکان‌پذیر است. در سفارش سریع، خرید و فروش شما به‌صورت آنی با قیمت بازار صورت می‌گیرد اما در خرید و فروش محدود شما می‌توانید مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید. در این روش، معامله پس از اینکه کاربری دیگر با این قیمت حاضر به خرید یا فروش بود؛ صورت می‌گیرد. در حال حاضر ماتیک باارزش بازار ۹.۹۴ میلیارد دلار در رتبه ۱۶ بازار قرار دارد.