ترتیب صحیح آرایش صورت به طور حرفه ای و ساده مجله سین دخت


مژه ها را پرپشت و تیره تر می کند اما اگر رنگ چشم شما روشن است و موهایتان کم رنگ می باشد می توانید از ریمل‌ های قهوه ای برای زیباتر کردن چشم خود استفاده کنید. برای داشتن آرایش زیبا باید با تکنیک های لازم آشنایی داشته باشید. از تکنیک های مهم برای آرایش زیبا، تمیز کردن پوست می باشد. چرا که ممکن است بر اثر آرایش چشم ، خورده های سایه ریمل بر روی پوست صورت بریزد و در این صورت مجبور به آرایش مجدد می شوید. البته اگر در کشیدن خط چشم مهارت ندارید می‌ توانید از نوار چسب برای کشیدن خط چشم استفاده کنید.

سال ها بعد، مصریان باستان از روغن ها و پمادهای معطر برای نرم کردن و تمیز کردن پوست خود و همینطور محافظت بدن در برابر آفتاب، مورد استفاده قرار میدادند. همدلی پایگاهی از مطالب مفید است که با نگاه به نیاز مخاطبین برای بالابردن آگاهی و ارتقا سلامت تولید و یا از منابع معتبر گردآوری شده‌اند. برای گرفتن برق یا رنگ اضافی روی لب‌هایتان از یک دستمال نمدار می‌توانید استفاده کنید. به جای اینکه ۱۰ رنگ رژ ارزان‌قیمت بخرید، دو رنگ بخرید، اما با جنس خوب و قابل اطمینان.

استفاده زیاد از کانسیلر بر روی گودی زیر چشم باعث می‌شود شما مسن‌تر به نظر برسید. سعی کنید یکی از این دو بخش را خیلی زیبا تر نشان دهید تا بیشتر خودشان را نشان دهند. اگر پوست شما نقصانی ندارد شما نیاز به کانسیر ندارید ولی اگر صورتتان دارای جوش و یا زیر چشم سیاه دارید از یک کانسیلر مناسب با قیمت معقول استفاده کنید. با استفاده از مداد لب سفید قسمت های وسط لب بالا و پایین را بپوشانید. با سایه بالای پلک خود را بپوشانید تا چین و چروک های پشت چشم شما دیده نشود.

  • بعد از کشیدن خط لب، داخل لب را با همان مداد لب پر نمایید.
  • میکرودرمبا جوانسازی پوست احتیاج شما به آرایش صورت تا حدود زیادی برطرف می کند و باعث می شود صورت زیبایی داشته باشید.
  • از گوشه ی داخلی پلک شروع به کشیدن یک خط باریک کنید و سپس یک سوم انتهایی پلک را پهن تر بکشید.
  • در مرحله بعد، از خط لب برای ترسیم طرح مورد نظر خود استفاده کنید.
  • لوازم ‌آرایشی منافذ را می ‌بندد و در نتیجه باعث پیدایش جوش های سر سیاه می ‌شود، بنابراین باید با استفاده از پاک کننده ‌های آرایش به ‌خوبی پاک شوند.

در این مطلب مدل هایی از آرایش چشم مجلسی با متدهای جدید را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل… آموزش کانتور بینی پهن بسیار ساده است و شما می توانید در خانه بینی خود را با چند قلم مواد آرایشی به فرم دلخواه خود برسانید. آرایش صورت اداری سبکی از میکاپ بوده که متناسب با موقعیت و مکان موردنظر انجام گرفته و نسبت به دیگر مدل های آرایش تکنیک ها و ترفندهای مخصوص به… اگر شما هم به دنبال روشی هستید که کانسیلر استفاده شده روی پوست ماندگاری بیشتری داشته باشید در این مطلب با ۵ راهکار جهت دوام بیشتر کانسیلر آشنا خواهید…

قبل از اینکه از هر ماده آرایشی استفاده کنید، با پرایمر باید پوست‌تان را برای آرایش آماده کنید. استفاده از پرایمر مزایای متعددی دارد از جمله اینکه باعث می‌شود آرایش شما مدت بیشتری دوام پیدا کند و همچنین، باعث بهبود ظاهر پوست و رفع ایرادات ظاهری آن می‌شود. علاوه بر این، برای جلوگیری از بسته شدن منافذ پوست توسط مواد آرایشی و همچنین پیشگیری از جوش و التهاب، حتما باید آرایش خود را پاک کنید.

امیدواریم از دیدن این مطلب نهایت لذت را برده باشید

هنرسرا در کنار شماست تا با بالاترین کیفیت آموزشی ، شمارا برای ورود به بازار کار آماده نماید. آرایش شما یکی از مهمترین عناصر برای رسیدن به ظاهر شماست. آرایش صورت دارای انواع بسیار مختلفی است که بر اساس ویزگیهای مختلف آن به دسته‌های زیادی تقسیم بندی می‌شوند. اگر از برنامه میکاپ و آرایش صورت راضی بودین لطفا برای حمایت از ما به برنامه رای دهید.

کدامیک از انواع سبک و مدل آرایش و میکاپ را استفاده کنیم؟!

بهترین حالت خوابیدن، خوابیدن به پشت است زیرا از چین و چروک صورت جلوگیری می‌کند. ممکن است کار سختی به نظر برسد ولی بعد از کمی تمرین حتما عادت خواهید کرد. از یک هایلایتر برای کل پلک خود استفاده نکنید بلکه از یک رنگ تیره‌تر برای استخوان ابرو و از رنگ‌های روشن‌تر در پشت پلکتان استفاده کنید که در نور خورشید جلوه بیشتری دارند. آرایش صورت خود به دوست یا کسی که در کار میکاپ حرفه‌ای نیست نسپارید.

استفاده از کرم های آبرسان و مرطوب کننده رنگی که در ترکیبات خود ضد آفتاب هم دارد، می تواند انتخابی عالی به عنوان کرم پودر باشد؛ چراکه خاصیت مراقبتی برای پوست را هم دارد. اگر حین آرایش چشم یا رژلب زدن عجله کردید و کمی از آن پخش شد، با کمی کانسیلر می توانید به آرامی آن را ترمیم نمایید تا آرایشتان مرتب تر و تمیزتر به نظر برسد. اگر به زاویه سازی صورت علاقه دارید، در این مرحله می توانید این کار را انجام دهید. کمی از کانتور تیره بردارید و از بخش استخوان فک بالا و گوشته صورت شروع نمایید. تا گوشه های صورت و گونه کمی تیره شود و رژ گونه به خوبی گونه های شما را برجسته کند.

۴. آرایش چشم را با ریمل تکمیل کنید.

تکنیک های آرایش شیمر یا درخشان را میتوان در کلیه بخش های صورت، گردن، مو و شانه ها اعمال نمود. در مورد پلک ها نیز از ریمل استفاده کنید و یا از مژه مصنوعی بهره مند شوید. در نهایت، از آنجایی که عرب ها از رنگ های تیره مانند قرمز و شرابی استفاده مینمایند، لب ها را بدون فراتر رفتن از خط لب رنگ کنید. یونانیان باستان، سرب سفید را روی صورت خود میزدند تا ظاهری رنگ پریده و خشمگین بدست بیاورند. همچنین آنها لب های خود را با خمیری از اکسید آهن و یا مخلوطی از روغن زیتون رنگ میکردند و همینطور سورمه را برای سایه چشم و پیوند ابروها به کار می بردند. برای اینکه رژ لب، دندان‌هایتان را کثیف نکند، قسمت داخلی لب‌ها را رژ لب نزنید.