ترتیب صحیح آرایش صورت به طور حرفه ای و ساده مجله سین دخت


برای اینکه ابروهای طبیعی و خوش حالتی داشته باشید، می توانید از سایه ابرو استفاده کنید و قسمت هایی را که خالی و کم مو هستند را با استفاده از سایه ابرو پر کنید. برای اینکه ابروهای شما حالت و فرم خود را حفظ کنند می توانید از ریمل ابرو استفاده کنید و با استفاده از برس آن، ابروها را به سمت بالا شانه کنید تا فیکس شوند. قبل از آن که بخواهیم انتخابی داشته باشیم برای رژ گونه بایستی به فرم صورت و همچنین رنگ پوستمان به خوبی توجه کنیم و بر اساس شرایطی که داریم اقدام به خرید نمایم. اما همانطور که گفته شد جدای از فرم صورت، رنگ پوست نیز در انتخاب تاثیر گذار می باشد.پاکسازی صورتدر آرایش بسیار مهم است. یک مداد مشکی را زیر چشم میزنند و با قلم مو پخش میکنند. همینطور، آن را در قسمت داخلی و بالای مژه ها زده تا چشم ها بیشتر مشخص شوند.

  • همانطور که میدانید جوش های پوستی و لکه های آن شامل حال همه ما می شود، شما می توانید با آرایش جلوه بد این جوش ها را محو کنید و زیبایی چهره تان را حفظ کنید.
  • توجه کنید که بهتر است این کرم با رنگ روشن تر نیز ترکیب شود تا رنگی تیره تر و یا روشن تر از گردن تان ایجاد نشود.
  • در مقابل، در آرایش سبک شرقی از رنگ‌های شاد، مانند سبز و صورتی و آبی برای آرایش چشم استفاده می‌شود.
  • برای ترمیم لب ها روی آن ها برق لب یا کرم بزنید و پس از 15 الی 20 دقیقه ، لب ها را پاک کنید سپس با یک خط لب همرنگ رژتان یک خط کج از کمان سمت راست بالای لب تا وسط آن بکشید.
  • دو رنگ را با هم ترکیب نمایید به طوری که روی قسمت وسط لبتان هاله ای از سفیدی دیده شود.

برای تاسیس آرایشگاه باید مدرک دوره آرایش و پیرایش را نیز دریافت کنید. افراد دارای پوستهای چرب از کرمها و فونداسیونهای مات استفاده کنند. به صورتی که در پایان کار اسپری را در فاصله ۲۰ سانتی با حرکت X و T روی صورت خود اسپری کنید و تا زمان خشک شدن آن به صورت خود دست نزنید. که آریشی غلیظ است و باید مهارتها و مواد خاصی را نیز برای اعمال آن به کار گرفت.

این سبک از جدیدترین انواع سبک و مدل آرایش و میکاپ میتواند برای عروس خانم ها در شب عروسی استفاده شود. حال، مقداری ریمل روی پلک ها بزنید تا کاملا مشخص و سیاه شود. برای این کار، نوک انگشت اشاره را با سایه سیاه فشرده و انگشت وسط را با رنگ قرمز آجری بپوشانید. این رنگ را بین استخوان گونه و چشم ها به صورت افقی پخش کنید تا دو نوار رنگی ایجاد گردد.

زمانی که نوبت به آرایش کردن می‌رسد مهم نیست چه سبکی و چه میزان مهارتی دارید، باید دستور کلی آماده سازی و زیر سازی صورت را برای همه به طور یکسان انجام دهید. در زیر ساریسا شما را با یک روش کامل آرایش به صورت گام به گام آشنا می‌کند. ، عروس عربی، با آرایشهای غلیظ و ساده نیز وجود دارند که بنابر سلیقه و حالت چهره خود می‌توانید آنها را انتخاب کنید.

میکاپ و آرایش صورت فتوشاپ عکس

اما انجام اینکار در حد یکی دوبار در هفته به پوست شما کمک زیادی می‌کند، منافذ آن را باز می‌کند و خود همین باعث شادابی و شفافیت پوست می‌شود. هنگام آرایش کردن باید نکاتی را رعایت کنید که علاوه بر زیبایی چهره شما را طبیعی نشان دهد چرا که اگر آرایش به طور صحیحی صورت نگیرد، صورت و آرایش مصنوعی به نظر می رسد. آموزش آرایش صورت تصویریبا اینکه آرایش کردن امر خیلی ضروری نیست، اما بسیاری از افراد ترجیح می دهند صورت شان آرایش داشته باشد تا اعتماد به نفس شان بالاتر برود. یکی از روش‌ها برای اینکه ریمل و مژه را پرحجم تر نشان دهید، بین دو لایه ریمل، مقداری پودر بچه به مژه‌ها بزنید. چون باعث می‌شود که مژه‌های شما بسیار غیرطبیعی، ضخیم و تیره به نظر برسند. این مرحله باعث می‌شود که صورت‌تان بشاش‌تر و روشن‌تر از قبل به نظر برسد.

استفاده نادرست از کانسیلر concealer

ابروهای نازک باعث کشیده شدن چشم‌ها نمی‌شود و به طور کامل ظاهر شما را تغییر می‌دهد. بهتر است برای اینکه مطمئن شوید چه مدل ابرویی به صورت و چشم‌هایتان می‌آید به متخصص این حرفه مراجعه کنید. اگر شما در آرایش یک مبتدی هستید، به شما توصیه میکنیم از خط چشم ساده استفاده نکنید چون اگر نا وارد باشید ظاهر شما زشت و نا مرتب به نظر خواهد رسید.

استفاده از زرق و برق زیاد در آرایش صورت

از این رو مشاهده میکنید که اخیرا، انواع مدل ها و سبک های میکاپ فراگیر شده است. ما در این مطلب هر آن چه که نیاز بود درباره مدل ها و سبک های آرایش دنیا گفتیم. 15 مورد از سبک های جهان از جمله میکاپ هندی، عربی، شرقی، مینیمال، نچرال، آرایش شب و غیره که همگی بخش کوچکی از زیبایی را در جهان تشکیل داده اند. مژه های مصنوعی، سورمه و خط چشم، اقلام ضروری چشم ها در این سبک هستند. با توجه به مناسبت، آرایشگر میتواند لب ها را بدون رنگ بگذارد تا چشم ها برجسته تر شوند و یا آنها را پررنگ کند.

اگر تناژ پوست شما متوسط است، می توانید بیشتر از رنگ های صورتی و هلویی استفاده کنید. پس از انجام این مرحله چند دقیقه‌ای صبر کنید تا مرطوب کننده به طور کامل جذب پوست شما بشود و رطوبت آن به خورد پوست برود. کرم های سبُک ژلی، برای پوست های چرب بسیار مناسب هستند.

در مرحله بعد، از خط لب برای ترسیم طرح مورد نظر خود استفاده کنید. شما می‌توانید با کشیدن یک خط کمرنگ اطراف لب‌هایتان، این ناحیه را کانتور کنید. سپس، داخل طرحی که ترسیم کرده‌اید را پر کنید و رژ لب خود را بزنید. پس از آنکه کرمپودر را اعمال کردید، باید کانسیلر را اعمال کنید. البته بسیاری از افراد، کرم پودر را در ابتدا و کانسیلر را پس از آن اعمال می‌کنند. اما در موارد خاص، می‌توانید ابتدا از کانسیلر استفاده کنید.