ترفندهای آرایش صورت زیباتیک-میکاپیسم


این سبک آرایشها اغلب به چهره کمرنگ و ملایم انجام می گیرد و در عین سادگی، زیبایی و جذابیت خاصی به چهره می بخشد. اگر زیر چشمان شما کمی تیره یا گود رفته است بهتر است قبل از زدن کرم‌پودر از یک کانسیلر مناسب استفاده کنید. برای استفاده از کانسیلر از رنگی استفاده کنید که یک یا دو درجه از پوست شما روشن‌تر باشد. سه نقطه از کانسیلر را در داخلی ترین قسمت گوشه زیرچشم، زیر مردمک چشم و قسمت خارجی زیر چشم قرار داده، سپس به آهستگی و بدون فشار، نقاط را ماساژ داده و کانسیلر را با اسفنج تخم‌مرغی پخش کنید. بعد از مرطوب کردن پوست با کرم مرطوب کننده باید زیرسازی کنید.

  • لازم است بدانید که انتخاب رنگ رژگونه در کنار استفاده درست از آن اهمیت بسیار زیادی دارد و به روش زیر می باشد.
  • پس در ادامه همراه ما باشید تا شما را با نکات مهم آرایش برای صورت گرد آشنا کنیم.
  • خط لب را با تراش مخصوص تیز کنید تا خط‌هایی باریک‌تر و دقیق‌تر بکشید.
  • برای پیش ثبت نام سریع با موبایل اندروید یا آیفون خود بر روی دکمه مربوطه کلیک نمایید و پیامک را ارسال نمایید، تا کارشناسان با شما تماس بگیرند.
  • سعی کنید از پاک کننده‌های ملایم و ژل‌های شست و شو متناسب با پوستتان برای شست وشو استفاده کنید.

برای کشیدن خط چشم، هم از مداد می‌توانید استفاده کنید و هم از خط چشم‌های مایع. برای محیط های کاری و عمومی، با توجه به فرهنگ ایران استفاده از آرایش های هندی و عربی گزینه مناسبی به شمار نمی روند و بهترین گزینه، آرایش های ساده و ملایم است. یک لایه کرم پودر متناسب با رنگ پوست استفاده کنید و تمام سطح صورت را بپوشانید. برای پوست های سبزه تیره باید به آن توجه داشت، استفاده از رژ گونه های نارنجی و مسی می باشد.

قدم چهارم: آرایش کردن ابروها

روش کلاسیک سایه زدن این است که یک رنگ را روی تمام پلک می‌زنند. مثلا می‌توانید اطراف بینی، زیر گونه‌ها و زیر خط فک و… را کانتور کنید. اگر پیشانی بزرگی دارید می‌توانید با کانتور کردن آن یعنی افزودن رنگ تیره‌تر به زیر موها و اطراف پیشانی، آن را کوچک‌تر نشان دهید. کانتورینگ در واقع بر خلاف هایلایت کردن، تیره‌تر کردن بخش‌هایی از پوست است. برای قسمت هایی که می‌خواهید عمیق‌تر به نظر برسند می‌توانید از روش کانتورینگ استفاده کنید.

نکات کاربردی برای صورت و آرایش زیبا

خط لب را با تراش مخصوص تیز کنید تا خط‌هایی باریک‌تر و دقیق‌تر بکشید. با خط لب تیز، می‌توانید محدوده طبیعی لب را بهتر مشخص کنید. با مشخص کردن محدوده لب، به راحتی می‌توانید از رژ لب استفاده کنید. در نهایت، رژ لب با کمک خط لب، صاف‌تر و دقیق‌تر به نظر می‌رسد. برای سایه زدن می توانید از براش های مخصوص سایه چشم استفاده کنید. از محل رویش مژه‌ها شروع کنید و رنگ را به سمت اطراف پخش کنید.

اگر می خواهید بدون تزریق ژل و جراحی پلاستیک فرم چهره خود را تغییر دهید این کار را به مجموعه حرفه ای هماناز بسپارید. متخصصین هماناز می توانند با توجه به فرم صورت شما آرایش و میکاپ بی نظیری را برایتان انجام دهند. آرایش صورت کشیده، آرایش صورت دخترانه، آرایش صورت نود و هر نوع میکاپ دیگر را از آرایشگران ما دریافت کنید. مدل ابرو در آرایش برای صورت گرد باید طوری باشد که صورت شما را باریک تر و کشیده تر نشان دهد. برای این کار بهتر است از مدل ابروی پهن استفاده کنید؛ چرا که ابروی باریک صورت شما را بازتر و پر تر نشان می دهد. مدل ابروهای صاف و کشیده یا ابروهای کمانی هم برای این فرم صورت مناسب تر هستند.