ترفندهای آرایش صورت زیباتیک-میکاپیسم


از جمله ابزار های دیگر که در آرایش زیبا مهم می‌ باشد، درمارولر است. درمارولر برای احیای پوست مورد استفاده قرار می گیرد و باعث درمان پوست می شود. درمارولر برای پوست فواید درمانی بسیار زیادی دارد و باعث درمان زخم در پوست می شود و همچنین موجب افزایش تولید کلاژن سازی پوست نیز می شود. جید رولر نیز از دیگر وسایل و ابزار های مهم برای پاکسازی صورت است که سنگ یشم نیز نام دارد و خواص درمانی زیادی برای پوست دارد. کرم پودر مناسب برای پوست‌های خشک دارای خاصیت رطوبت رسانی و مرطوب‌کنندگی است و کمک می‌کند تا کرم پودر روی پوست صورت شما تکه تکه نباشد و حالت ماسیدگی پیدا نکند. البته فراموش نکنید که بهترین نتیجه از کرم پودر را زمانی می‌گیرید که دو مرحله قبل زیر سازی پوست یعنی استفاده از کرم مرطوب‌کننده و پرایمر را به درستی رعایت کرده باشید.

  • به هیچ عنوان خط لب یا رژلب را بالاتر و پایین‌تر از حد طبیعی لب‌های خود نزنید و اغراق نکنید تا آرایش ما یک ظاهر طبیعی داشته باشد.
  • قلم‌ها و اسفنج‌ها نقش کلیدی در آرایش شما بازی می‌کنند، از خرید قلم و اسفنج مرغوب دریغ نکنید.
  • اگر شما از سایه‌های تیره استفاده می‌کنید بهتر است از خط چشم مشکی استفاده کنید.
  • اگر لباس پر زرق و برقی انتخاب کرده‌اید آرایش ملایمی در نظر داشته باشید.
  • اگر قبلا آرایش نکرده باشید، وجود محصولات متعدد آرایشی، ممکن است باعث سردرگمی شما شود.

برای بهتر انجام دادن آرایش خود ما برای شما چند ویدیوی آموزشی نیز در اینجا قرار می‌دهیم تا هر چه بهتر بتوانید آرایش ملایم خود را انجام دهید. بعد ازپایان یافتن هایلایتر روی نقاط مناسب پوست، آن را با استفاده از نوک انگشتان یا اسفنج بمالید. برای به حداکثر رساندن تأثیر هایلایتر، لایه‌ای با پودر یا مایع هایلایتر را بر روی مناطقی که می‌خواهید تاکید بیشتری کنید، بمالید. هایلایت مناسب کمی از لعاب و درخشش به هر نوع آرایش می‌افزاید.

رژ گونه کمی تیره را از روی استخوان گونه تا نزدیک چشم بکشید. اسپری و پودر تثبیت کننده می‌تواند مرحله آخر برای آرایش شما باشد. چنانچه می‌خواهید آرایش شما در همه طول روز باقی بماند، بدون اینکه چرب یا چروک و خراب شوند، مهم است که از یک اسپری و پودر تثبیت کننده استفاده کنید. از سایه ابرو استفاده کنید ؛ سایه انتخابی شما باید دو درجه روشن تر از موها باشند. پرایمر را پایه‌ای برای آرایش خود فرض کنید که کمک می‌کند سطح آرایش شما صاف‌تر باشد و دوام بیشتری داشته باشد.

خط رویش موی سر را فراموش نکنید.

امید است که بتوانیم با کمک خدا و همراهی شما عزیزان بستری آموزنده و سرگرم کننده فراهم آوریم. پیشنهاد ما اما کرم پودر مات کننده قوی با spf15 نوت است. این کرم پودر، سبک و زود جذب است و نمای نهایی مات به میکاپ شما می‌بخشد.

همانطور که می دانیم وسایل آرایشی اورجینال و اصل در داشتن آرایش زیبا تاثیر گذار است. از مهم ترین راه ها برای تشخیص وسایل آرایش مرغوب خرید آنها از فروشگاه های معتبر و تخصصی می باشد. فروشگاه هایی که دارای تاییدیه معتبر هستند وسایل آرایشی اورجینال را عرضه می کند البته اگر از آنلاین شاپ ها یا سایت ها خریداری کرده اید به نظرات و انتقادات کاربران سایت توجه داشته باشید. دومین روش عدم اطمینان به تستر هایب می باشد که فروشنده به شما می دهد. برای این کار می‌ توانید مقداری از کرم پودر پنکیک را بر روی بازوی خود تست کنید و بعد از گذشت یک روز یا دوازده ساعت می توانید متوجه شوید که به آن محصول آرایشی آلرژی دارید یا نه . کرم پودر دارای بافت یکدست می باشد و مواد تشکیل دهنده کرم پودر کاملاً یکرنگ هستند و ذرات آن نیز یک اندازه می باشد.

سعی کنید از کشیدن هرگونه براق بالای خط طبیعی لب خودداری کنید و لب های خود را به آرامی صاف کنید تا اطمینان حاصل شود که لب شما به تمام قسمت ها و گوشه های لب شما می‌رسد. زیرا پرایمر باعث بسته شدن منافذ پوست، پایداری آرایش و همچنین مانع چرب شدن کرم پودر روی پوست شما می‌شود. شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که در هوای گرم که عرق کرده‌اید آرایش چشم شما بهم میریزد یا زیر چشم شما پخش می‌شود.

ریمل را می‌توانید در رنگ‌های مختلف پیدا کنید، اما رنگ های سیاه و قهوه ای رایج ترین هستند. پاسخی قطعی و اندازه و سایز مشخصی برای محل استفاده از رژ گونه وجود ندارد. از رنگ سرخ رژ گونه خود استفاده کنید تا به شما در تصمیم‌گیری در مورد استفاده از آن کمک کند. یکی از رایج ترین اشتباهات در انتخاب برنز کننده، انتخاب سایه اشتباه است. اگر عادت ندارید با برنزر کار کنید، حداکثر از سایه‌ای دو درجه تیره تر از پوست خود استفاده کنید.

۲-      یک بار در هفته فرآیند لایه برداری از پوست را انجام دهید.

در نتیجه، احتمال جوش زدن، ایجاد لک و چین و چروک پوست، بیشتر می‌شود. بعد از اینکه آرایش صورت را به صورت مرحله به مرحله یاد بگیرید، برای دفعات بعدی راحت‌تر و سریع‌تر می‌توانید خودتان، صورت‌تان را آرایش کنید. البته می توانید برای دیدن مدل های بیشتر آرایش و حتی مدل های کوتاهی و رنگ مو به مجله آموزش آرایشگری مراجعه کنید. اسپری تثبیت کننده برای چهره شماست همانطوری عمل می‌کند که اسپری مو برای حفظ مدل موهای شما و به روشی بسیار مشابه اعمال می‌شود. اسپری را به فاصله حداقل ۸ اینچ از صورت خود نگه دارید، سپس چند بار اسپری بزنید تا مطمئن شوید که تمام قسمت‌های صورت شما پوشانده شده است.

سپس ابرو را برای کاهش درد بی حس می کنند و رنگ مناسب و سوزن متناسب با پوست را انتخاب می کنند….. محصولات آرایشی به خصوص رژلب از لوازم ضروری هر خانمی میباشد. رژلب های موجود در بازار اغلب شیمیایی بوده و به مرور زمان باعث ایجاد حساسیت و آسیب به لب ها میشود. و چه بهتر اگر این رژلب های طبیعی را خودتان درست کرده باشید. خط چشم باعث زیبایی دو چندان چشمان می شود اما باید برای کشیدن آن دقت به خرج دهید تا خطی صاف و تمیز بکشید زیرا خطوط کج و دارای بیرون زدگی از زیبایی آرایش می کاهد. توجه کنید که با توجه به مدل چشم هر شخص نحوه سایه زدن متفاوت می باشد و حتی با استفاده درست از سایه چشم می توان عیوب چشم را پوشاند.

درنتیجه گاهی ممکن است در انتخاب رنگ رژلب دچار تردید شوید. برای این که رژ لب خط مشخص و منظمی داشته باشد و رژ از لب بیرون نزند می توانید از خط لب استفاده کنید. اما انتخاب رنگ مناسب و کشیدن درست خط لب بسیار مهم است. خط لب باید یک درجه تیره تر از رژ لب باشد تا لب ها به طور کاملا طبیعی حجیم تر به نظر برسند.