تزریق ژل اصفهان دکتر متخصص تزریق ژل لب در اصفهان تزریق ژل گونه در اصفهان هزینه تزریق ژل لب در اصفهان کلینیک پوست و کاشت مو دکتر مسلمی


تزریق ژل اصفهان دکتر متخصص تزریق ژل لب در اصفهان تزریق ژل گونه در اصفهان هزینه تزریق ژل لب در اصفهان کلینیک پوست و کاشت مو دکتر مسلمی

این درد برای هر بیمار یکسان نیست و با توجه به عواملی مانند آستانه تحمل درد بیمار، اندازه سوزن ونوع تزریق متفاوت است. در مدل اردکی، ابتدا به مرکز بافت لب فیلر تزریق می کنند و بعد نواحی اطراف را ترمیم خواهند کرد. در  تزریق ژل لب به این روش، لب بالایی بسیار بزرگتر از لب پایین است. فرانسوی است که به عنوان یک حجم دهنده موثر برای لب ها مورد استفاده قرار می گیرد و نتایج آن بلافاصله بعد از تزریق مشاهده می شود. تزریق ژل قلبی برای آن دسته از افرادی مناسب است که فرم صورت بیضی دارند که در این روش، فاصله ای بین قسمت بالایی دو حاشیه لب بالا ایجاد می شود و لب ها اصطلاحا ظاهر قلبی شکلی پیدا می کنند. قبل از پرداختن به ادامه بحث، نمونه کارهای تزریق ژل لب در کلینیک بهارین را ببینید.

  • با این روش شما به طور طبیعی لب‌های پرتری دارید و این پر بودن، به سفت شدن پوست اطراف لب شما کمک می‌کند.
  • با تزریق قطرات بسیار کم از فیلر به صورت عمودی به لب، لب ها کشیده و پرحجم می‌شوند و جلوه‌ای بسیار زیبا پیدا می‌کنند.
  • جالب است بدانید که حتی اگر عوارض نامطلوبی مانند سفت شدگی نداشتید و فقط از ظاهر خود پس از تزریق ژل نا راضی بودید، دکتر می تواند با تزریق این آنزیم به لب ها همه چیز را به روز اول برگرداند.
  • افرادی که یک بار از مدل‌های دیگر تزریق ژل لب استفاده کرده‌اند نمی‌توانند به یک باره مدل روسی را انجام دهند.
  • با افزایش سن، پوست حجم خود را از دست می دهد و چین و چروک ها به احتمال زیاد ظاهر می شوند.

برخی از مراجعین ما هر ۶ ماه برای ترمیم و تزریق دوباره مراجعه می‌کنند و برخی هم تا ۹ یا ۱۰ ماه نیاز به تزریق دوباره ندارند. برای پیشگیری از عفونت ضروری است که ناحیه تزریق تمیز و خشک نگه داشته شود. برای شستن ناحیه تزریق باید از شوینده‌های ملایم مخصوص پوست استفاده کرد تا التهابات و تحریکات پوستی به حداقل برسند. بعضی از شوینده‌ها امکان دارد موجب تحریک پوست و ایجاد التهاب شوند. در کلینیک دکتر تفت، پس از تزریق ژل، شوینده‌های مناسب به متقاضیان معرفی خواهد شد. از آنجا که ژل توسط پیوند به هم متصل شده است، حرکت مداوم باعث می شود این پیوند ها در نهایت شکسته شده و محصول جذب شود.

هزینه تزریق ژل در شیراز [پاییز 1402] چقدر است؟

اکثر خانم هایی که فرم لب های آنها بیضی شکل است می توانند با تزریق ژل به روش قلبی فرم زیبا و بسیار طبیعی به لب های خود بدهند. از مزایای تزریق ژل به روش قلبی می توان به فرم طبیعی و لبخندهای بسیار زیبا پس از تزریق اشاره کرد. به طور کلی تزریق ژل به لب به روش قلبی کمی حرفه ای تر و دقیق تر از سایر روش ها انجام می شود.

تفاوت بین تزریق ژل و فیلر لب چیست ؟

اگر از ژل های با برند آمریکائی نظیر ژوویدرم و رستیلن استفاده کنید، ناچار به پرداخت بالاترین هزینه تزریق ژل خواهید بود. اما برندهایی که توسط کمپانی های اروپائی ساخته و عرضه می شوند، قیمت متوسطی دارند. ژل هایی که ساخت کشورهای چین و کره هستند، پایین ترین قیمت را خواهند داشت. مدت زمانی که پزشک می تواند از بی حسی ایجاد شده برای تزریق ژل به لب استفاده نماید حدودا 45 دقیقه خواهد بود. البته مدت زمان عمل کمتر است و ممکن است بعد از عمل در حال نوشیدن مایعات و یا غذا خوردن این بی حسی باعث گاز گرفتگی ناحیه لب شود.

کدام ژل لب مناسب است؟ یا بهترین ژل لب کدام است؟ ما در ادامه انواع ژل لب را بررسی می کنیم. بصورت کلی ماندگاری ژل لب از ۶ تا ۱۲ ماه است که با توجه به نوع ژل لب متغیر است. (برخی از ژل لب ها نازک تر و روان تر هستند، برخی دیگر ضخیم تر هستند، بنابراین به طور بالقوه می توانند دوام بیشتری داشته باشند). در دکترتو می‌توانید با بهترین پزشکان متخصص پوست در شهر خود آشنا شوید، با آنها به صورت تلفنی یا آنلاین مشورت کنید و همچنین برای دریافت نوبت ویزیت حضوری اقدام کنید. مانند هر درمان دیگری فیلر لب نیز معایب خود را دارد که بهتر است از آنها آگاه باشید. همچنین برای اطلاعات دقیق‌تر می‌توانید مشاوره پوست و مو داشته باشید تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید.