تفاوت رژ لب جامد و مایع در چیست؟ بررسی تفاوت رژ لب جامد و مایع


تفاوت رژ لب جامد و مایع در چیست؟ بررسی تفاوت رژ لب جامد و مایع

با استفاده از این محصول آرایشی و مراقبتی به هیچ گونه برق لب نیاز نخواهید داشت، زیرا دارای درخشندگی زیبایی است که باعث درخشش طبیعی لب‌های شما و نوجوانان می‌شود. برخی از بالم لب ها دارای رنگ ملایم و دخترانه ای هستند و می توانند به راحتی به جای رژ مورد استفاده قرار بگیرند. رژ لب یک محصول آرایشی و زیبایی است که در هر دو حالت مایع و جامد در بازار و فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی و گاها در داروخانه‌ها وجود دارد. آن‌ها از مواد مختلفی ساخته می‌شوند و اکثرا از سه ماده اساسی شامل موم، روغن و رنگدانه تشکیل شده‌اند. رژ لب مخملی در دسته بندی مات و نیمه مات قرار می‌گیرد و با توجه با بافت خود مناسب افرادی است که می‌خواهند لب‌هایشان حجیم تر به نظر برسد. رژ مخملی قرمز، سیاه، صورتی و قهوه ای جزو رژهای مخملی هستند که با انواع استایل‌ها هماهنگ می‌شوند.

  • برای اینکه رژ مدت بیشتری باقی مانده و به دندان‌ها نگیرد، یک دستمال کاغذی را در بین دو لب خود قرار داده و لب‌ها را ببندید و به دستمال فشار دهید.
  • رنگهایی چون صورتی روشن، هلویی و پرتقالی برای داشتن ظاهری جوانتر توصیه می شوند.
  • بهتر است که از یک خط لب با رنگی نزدیک به رنگ لبتان برای آرایش استفاده کنید.
  • اگر گاهی اوقات برخلاف رنگ و تناژ پوست دوست دارید رنگ‌ متفاوتی را انتخاب کنید، رنگ‌های همیشگی را کنار بگذارید و در نهایت رنگی را انتخاب کنید که با آن احساس خوبی دارید.

دارای رنگدانه هایی است که پس از تبخیر مایع آبکی بر روی لب پایدار خواهد گردید. تینت لب در طول شبانه روز در قبال هرگونه تغییر رنگ، بدون تغییر باقی خواهند ماند و نیازی به تمدید آن نمی باشد. همینطور از سمتی دیگر، نگران باقی ماندن تاثیرات آن بر روی لبای و لیوان و… نخواهید بود. به لطف فرمولاسیون بی نظیر خود به راحتی بر روی لبها پخش خواهد شد و از ماندگاری بالایی، خصوصا برای مراسمات بهره مند می باشد. بافت مایع و ژله ای تینت لب به طوری می باشد که احساس سنگینی رژ لب را به شما نخواهد داد. علاوه بر این به سرعت خشک خواهد شد و به لباس یا لبه فنجان نمی چسبد.

رژ لب مات مخملی گلدن رز (

برای تهیه بهترین رژ لب از بهترین برندهای ایرانی و خارجی هم می‌توانید سری به فروشگاه اینترنتی اردمی بزنید. این فروشگاه مرجع تخصصی محصولات آرایشی و بهداشتی است که همه محصولاتش را با ضمانت اصالت کالا و قیمت مناسب به شما عرضه می‌کند. رژ لب از دیر باز جزو محبوب ترین محصولات آرایشی به خصوص در بین بانوان بوده است به طوری که هر خانم، چندین رنگ رژ لب در مدل های مختلف دارد. این محبوبیت باعث شده است که امروز انواع رژ لب تولید گردد و رژ لب مایع به علت ویژگی های خاصی که دارد جزو انتخاب های اصلی هر بانویی می باشد. رژ لب مایع مات بعد از استفاده بلافاصله خشک می شود و ماندگاری بالایی دارد. رژلب مایع مات در بین خانم ها بسیار محبوب بوده ولی استفاده مداوم از آن باعث خشکی لب می شود.

معجزه خیار یخ زده برای پوست صورت

به همین خاطر در این بخش شیوه صحیح گریم و کانتور لب‌ها را جهت رسیدن به لبانی حجیم و خوش فرم مرور می‌کنیم . سپس، با انگشت خود کمی رژ لب نود را در مرکز لب بالایی خود درست زیر قسمت کمان کوپید بزنید. رنگ روشن‌تر باعث ایجاد خطای دید می‌شود که لب بالایی ضخیم‌تر است. محبوبیت استفاده از رژ لب تا سده شانزدهم در انگلستان ادامه پیدا کرد. با این حال استفاده عموم از رژ لب در جوامع مختلف تا حدود یک سده پیش رواج کامل پیدا نکرده بود.

اگر دهان شما خشک است، سردرد یا سرگیجه دارید، احتمال دارد دچار کم‌آبی شده باشید. اما برای استفاده از رژلب مات نکاتی هست که باید رعایتشان کنید. آبی یک رنگ متوسط (میانه، نه تیره و نه روشن) ​​قلمداد می‌شود.