خرید ارز ماتیک، نمودار و قیمت لحظه ای Polygan اوکی اکسچنج


خرید ارز ماتیک، نمودار و قیمت لحظه ای Polygan اوکی اکسچنج

این رویکرد باعث کاهش بار شبکه اتریوم می‌شود و در‌نتیجه، پالیگان سرعت تراکنش‌ها را افزایش و هزینه کارمزدها را به کمتر از یک سنت آمریکا کاهش می‌دهد. Polygon می‌تواند زمان تراکنش‌های سریع‌تر و کارمزد کمتری را با اتصال چندین بلاک چین ارائه دهد. علاوه بر استفاده توسط توسعه‌دهندگان برای ساخت برنامه‌های کاربردی قوی، کاربران همچنین می‌توانند به Polygon برای انجام تراکنش بین ارزهای مختلف با سرعتی تقریباً فوری در مقایسه با نقل و انتقالات سنتی دسترسی داشته باشند.

  • کاربران می‌توانند با استیک‌کردن توکن‌های ماتیک خود، در‌قبال تأیید تراکنش‌ها روی بلاک چین، سود سالانه کسب کنند.
  • لازم به ذکر است که در حال حاضر ارز پالیگان از محبوبیت بالایی در ایران برخوردار است و توکن ماتیک در اکثر صرافی های معتبر ایرانی ارزهای دیجیتال موجود است.
  • به عنوان یک راه حل مقیاس بندی لایه دو، پالیگان از یک سیستم اثبات سهام (PoS) از تایید کننده ها برای امنیت دارایی استفاده می کند و استیکینگ بخشی جدایی ناپذیر از این اکوسیستم است.
  • آینده به شکلی پیش خواهد رفت که بهترین راه حل برای افزایش مقیاس ‌پذیری بلاک چین‌ها انتخاب شده و راه‌حل‌های دیگر به حاشیه رانده می‌شوند.

هرچه پروژه‌های بیشتری از این شبکه برای افزایش مقیاس‌پذیری استفاده کنند، رمزارز ماتیک بیشتری مورد‌نیاز است. از توکن بومی شبکه پالیگان، یعنی MATIC، می‌توان برای استیک‌کردن و تأمین امنیت شبکه در‌کنار کسب سود از آن استفاده کرد. کاربران می‌توانند با استیک‌کردن توکن‌های ماتیک خود، در‌قبال تأیید تراکنش‌ها روی بلاک چین، سود سالانه کسب کنند. در نهایت شما می‌توانید برای خرید پالیگان یا ارز ماتیک از صرافی اریترون استفاده کنید. اریترون به این دلیل که یک صرافی معتبر و شناخته شده است، شما می‌توانید با سرعت بالایی نسبت به خرید این ارز اقدام کنید. می‌توانید با ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس، ماتیک و سایر ارزهای دیجیتال مثل بیت‌کوین، اتریوم، دوج‌کوین و… را در بازار نوبیتکس خریدوفروش کنید.

خرید ارز ماتیک

قیمتی که جهت خرید به شما ارائه می کند بالاتر از قیمت بازار نبوده و همچنین هزینه کارمزد یا فی معامله جهت خرید را حتماً بررسی نمایید. در ماه ژانویه ( دی ماه سال 1400) در آپدیتی به نام EIP-1559 مکانیزمی همچون Base Fee برای شبکه پالیگان نیز اجرا شد. طی این آپدیت توکن بومی شبکه پالیگان ( ماتیک ) در یک پروسه ی سه مرحله ای سوزانده می شود که این مسئله به سرعت بخشیدن تراکنش ها کمک شایانی می کند. سپس کاربر می تواند به این توکن ها در شبکه ی Polygon دسترسی داشته باشد و از طریق این دسترسی، می تواند با برنامه های غیرمتمرکز و امور مالی آنها در شبکه اتریوم تعامل داشته باشد. بدین صورت کاربر می تواند بدون کندی سرعت و کارمزد بالای اتریوم تون های خود را به پلتفرم پالی گان منتقل کند و به ازای آنها ماتیک دریافت کند. برای اینکه کاربر بخواهد از شبکه Polygon خارج شود باید توکن های خود را بسوزاند و بر طبق قرارداد هوشمند، توکن های اتریوم از شبکه ی پالیگان به اتریوم منتقل شده و به فرد بازگردانده می شوند.

MATIC

ارز دیجیتال ماتیک یک توکن ERC-20 است، به این معنی که با سایر ارزهای دیجیتال مبتنی بر اتریوم سازگار است. ماتیک برای اداره و ایمن‌سازی شبکه پالیگان و پرداخت هزینه تراکنش‌های شبکه استفاده می‌شود. ما در این مقاله کیف پول‌های پذیرنده ارز دیجیتال ماتیک را به شما معرفی می‌کنیم و در آخر روش انتقال ارز ماتیک به تراست ولت که یکی از کیف پول‌های ارز دیجیتال امن و معتبر است را به شما آموزش می‌دهیم. رمز ارز MATIC یک توکن ERC-۲۰ است که بر روی بلاکچین اتریوم اجرا می‌شود، پالی‌گان پلتفرمی است که به تمام توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا شبکه بلاک چین اختصاصی خود را ایجاد کنند.

رژلب یکی از ضروری‌ترین لوازم آرایشی برای خانم‌ها است و یکی از پرمصرف‌ترین لوازم آرایشی نیز محسوب می‌شود. در این مطلب به بیان این موضوع می‌پردازیم که رژلب چیست و تاریخچه رژلب را مرور خواهیم کرد. تاریخچه‌ای که از تمدن باستان شروع می‌شود و با گذر از رویدادهای فراوان رژلب به سبک مدرن امروزی درمی‌آید. طبق فتوا های دینی این ارز در ایران حرام می باشد و دلیل آن مشخص نبودن دو سطر معامله می باشد و طبق عرف دینی این عمل قمار محسوب می شود. شرکت‌های بیمه می‌توانند از تله‌ ماتیک برای نظارت بر رفتار راننده استفاده کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا عوامل خطر را با دقت بیشتری تعیین کنند و بر اساس آن حق بیمه را تنظیم کنند.