خرید ارز ماتیک، نمودار و قیمت لحظه ای Polygan اوکی اکسچنج


ارز دیجیتال ماتیک MATIC با هدف بهبود قابلیت همکاری بین بلاک چین اتریوم و شبکه‌های سازگار ایجاد شده است و توکنی مبتنی بر اتریوم می‌باشد. در ابتدا نام شبکه این ارز Matic Network بود اما در فوریه2021، Matic Network به پالیگان Polygon تغییر نام داد. پالی‌گان، پلتفرمی است که به تمام توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا شبکه بلاک چین اختصاصی خود را ایجاد کنند. پالی گان ترکیبی از ویژگی‌های یک بلاک چین مستقل مانند انعطاف‌پذیری، مقیاس‌پذیری در کنار ویژگی‌های شبکه اتریوم مانند امنیت و قابلیت همکاری است. نام اولیه پلتفرم پالیگان، ماتیک نتورک بود و امروزه نیز ارز دیجیتال بومی این پلتفرم با نام ارز دیجیتال ماتیک نتورک یا متیک نتورک شناخته می‌ شود. این پلتفرم در سال ۲۰۱۷ و در هند و توسط Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal و Anurag Arjun ایجاد شد.

خرید و فروش متیک در صرافی والکس شامل کارمزد است که برای پرداخت‌های درون شبکه‌ای از کاربر دریافت می‌شود. آن دسته از افراد و سرمایه‌گذارانی که نمی‌خواهند، بخشی از جامعه اعتبارسنجی این شبکه باشند، قادر خواهند بود که توکن متیک خود را به دیگر اعتبارسنج‌ها واگذار کنند. لازم به ذکر است که علاوه بر همه سیستم‌های امنیتی موجود در پالی گان، مکانیزم‌های تقلب‌زدایی، سیستم بازرسی دقیق و سیستم ۲ لایه این شبکه به تأمین امنیت آن منجر خواهند شد. بالاترین قیمت ثبت‌شده برای ارز دیجیتال Polygon در 18 می 2021 و در سطح 2.7 دلار ثبت شد. در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال Polygon در یک روند صعودی قرار گرفته است و اگر این روند صعودی ادامه یابد، می‌توان انتظار داشت که قیمت این توکن تا آخر سال 2021 به 2 دلار برسد.

  • بالاترین قیمت پال گان رو در May سال 2021 شاهد بودیم که به عدد 2.68 دلار رسید.
  • این سه نفر، به ‌عنوان اولین میلیاردرهای هندی ارزهای دیجیتال نیز شناخته می‌ شوند.
  • این نکته را در نظر داشته باشید که هیچ‌کدام از تحلیل‌های موجود برای ارزهای دیجیتال، قطعیت ندارند ونباید صرفا بر مبنای تحلیل‌ها سرمایه‌ گذاری کنید.
  • ساختار پلاسما که توسط پالی گان استفاده شده، توسط بنیانگذار اتریوم، ویتالیک بوترین ، ارایه شده و امکان اجرای آسان قراردادهای هوشمند مقیاس پذیر و مستقل را فراهم می کند.
  • تو این مقاله قصد داریم براتون بیشتر از ارز ماتیک نتورک بگیم و روش های خرید MATIC همچنین فروش MATIC رو براتون شرح بدیم.

همچنین، Sandeep Nailwal با سابقه قابل توجه در برنامه‌نویسی، یک کارآفرین موفق در حوزه بلاک چین است و در کنار دو عضو دیگر فعالیت می‌کند. در این میان، Anurang Arjun تنها شخصی است که در حوزه برنامه‌نویسی فعالیتی ندارد و به عنوان مدیر باسابقه شناخته می‌شود؛ او در بخش‌های مختلفی از شرکت‌هایی همجون Cognizant Technologies فعالیت داشته است. ساختار پلاسما که توسط پالی گان استفاده شده، توسط بنیانگذار اتریوم، ویتالیک بوترین ، ارایه شده و امکان اجرای آسان قراردادهای هوشمند مقیاس پذیر و مستقل را فراهم می کند. برای اکوسیستم موجود ساخته شده بر زنجیره اثبات سهام پلاسما، هیچ تغییری لحاظ نخواهد شد. با پالی گان، ویژگی های جدیدی حول این فن آوری ایجاد می شود تا توانایی تأمین نیازهای مختلف این اکوسیستم توسعه دهنده، بهبود یابد.

کیف پول های پالی گان (ماتیک)

هر کدام از این لایه‌ها به طور خاصی ایفای نقش میکنند که در ادامه به توضیح آن می پردازیم. شما میتوانید از طریق ربات تلگرامی در کمترین زمان ممکن اقدام به تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر کنید . برای اینکار تنها کافیست از طریق آدرس زیر وارد ربات شده و مراحل فروش ارز را طی کنید . خیر؛ ارز متیک بر طبق مکانیزم اثبات کار یا PoW چیده نشده است و نمی‌توان آن را استخراج کرد. فروش و خرید ELON ارز دوج ایلان مارس که بعضا آن را با نام ارز الون نیز می‌شناسند را به آسانی معامله کنید. این پلتفرم برای پردازش تراکنش‌ های خارج از زنجیره، قبل از نهایی شدن آن‌ها در زنجیره اصلی اتریوم از فناوری پلاسما بهره می گیرد.

اپلیکیشن مجموعه ” پی ام ایکس چنج ” دارای دو نسخه آندروید و ios می باشد .

قیمتی که جهت خرید به شما ارائه می کند بالاتر از قیمت بازار نبوده و همچنین هزینه کارمزد یا فی معامله جهت خرید را حتماً بررسی نمایید. دستگاه هایی کوچک و قابل حمل هستند و از اون جایی که کلید خصوصی این کیف پول ها بر روی یک تراشه امن روی سخت افزار ذخیره میشه ایمن ترین نوع کیف پول ها برای ذخیره ارز های دیجیتال به حساب میان. کیف پول ترزور که در سال 2018 به بازار عرضه شد دارای صفحه لمسی ، تأیید صحت معاملات ، قفل و چندین امکانات دیگر است. این کیف پول با سیستم های لینوکس و اندروید قابل اجرا است و کاربری اسانی دارد که برای افراد مبتدی یک کیف پول بسیار مناسب است. مهم‌ترین کاربرد ارز متیک به ویژگی‌های شبکه پالی گان مربوط می‌شود؛ شبکه پالی گان با الگوریتم اثبات سهام فعالیت می‌کند و همین ویژگی باعث می‌شود تا قابلیت دسترسی به هر بلاک فراهم شود. از بین بنیان‌گذاران ارز متیک و شبکه پالی گان، Jaynti نقش کلیدی و مهمی را در اجرای پلاسما و سیستم WalletConnect در اتریوم ایفا کرده است.

کیف پول پالی گان (ماتیک نتورک) (چگونه پالی گان (ماتیک نتورک) را نگهداری کنیم؟)

هدف اصلی از ایجاد پلتفرم پالیگان، کاهش هزینه های بالای اتریوم و در کنار آن مقیاس بندی پروژه ها و شرکت های رمزنگاری شده است. سلام بله میشه به شرطی که یک ارز همانند تتر در تراست ولت داشته باشید و تبدیل کنید اما میتوانید از طریق سایت ما هم ارز ماتیک با کارت بانکی بخرید. نظر تحلیلگران در مورد آینده سروم SRM هزینه های بالای فی شبکه اتریوم و تراکنش های آهسته باعث خلاقیت در دنیای ارزهای دیجیتال شده است.

در حال حاضر ماتیک با قیمت 1.26 دلار در حال معامله بوده و با سقف تاریخی خود فاصله 100 درصدی دارد. چنانچه در امر فروش به مشکل خوردید میتوانید به قسمت آموزش و سوالات متداول مراجعه کنید . در اواسط صفحه در بخش معرفی اپلیکیشن میتوانید با وارد کردن شماره همراه خود نسخه اپلیکیشن سازگار با گوشی خود را دریافت نمائید .

ابتدا باید در این صرافی ثبت‌نام کرده و یک حساب کاربری برای خود بسازید. این صرافی به زبان فارسی است و به‌راحتی می‌توانید احراز هویت خود را انجام دهید. معامله گران ساکن ایران برای خرید ارز دیجیتال ماتیک دو راه پیش رو دارند.