خرید ارز ماتیک، نمودار و قیمت لحظه ای Polygan اوکی اکسچنج


این پلتفرم توان قدرتی بالای دارد و زنجیرهای پلتفرم پالیگان قادر است تا تراکنش در ثانیه را پردازش کند. اوکی اکسچنج، در حال حاضر بیش از 400 رمز ارز را پشتیبانی می کند و شما می توانید خریداری کنید. پس از خرید ماتیک می توانید میزان polygan خریداری شده را در کیف پول شخصی خود نگهداری کنید. فروش و خرید GMT توکن پلتفرم استپن که یکی از پلتفرم‌های پیشرو در درآمدزایی از طریق ورزش و تحرک است را با نام GMT به راحتی از اوکی اکسچنج بخرید و به آن بفروشید. باتوجه به راهکارهای تیم پالیگان می‌توان آینده امید‌بخشی را برای این پلتفرم پیش‌بینی کرد.

  • ارز دیجیتال پالی گان قصد دارد هم مقیاس پذیری در بلاکچین را افزایش دهد و هم مشکل عدم همکاری متقابل بین شبکه‌های بلاکچین را حل کند.
  • MATIC، توکن بومی پالی گان، یک توکن ERC-20 است که بر بستر بلاکچین اتریوم اجرا می شود.
  • نظر تحلیلگران در مورد آینده سلسیوس cel شبکه سلسیوس یک پلتفرم وام دهی P2P است که به کاربران اجازه می دهد تا ارزهای رمزنگاری شده را قرض بگیرند…
  • در ادامه قصد داریم به تحلیل تکنیکال Polygon بپردازیم ولی قبل از آن بهتر است کمی با این شبکه آشنا شویم.
  • پس برای خرید MATIC پیگیر اخبار فاندامنتال این ارز باشید و با اطلاعات و دانش کافی اقدام کنید.
  • فروش و خرید اکسی اینفینیتی امکان خرید و فروش ارز بازی آکسی اینفینیتی با نام انگلیسی AXS در اوکی اکسچنج به آسانی و راحتی هر چه تمام تر وجود دارد.

مجددا باید بگوییم که برای خرید ارز ماتیک یا بیت کوین، اتریوم، تتر، دوج کوین و…، می توانید با اطمینان خاطر از پلتفرم معاملاتی و دانش بنیان اوکی اکسچنج استفاده کنید. شبکه پالیگان در سال 2017 و ارز دیجیتال ماتیک در سال 2019 راه‌اندازی شدند. چون ارز دیجیتال شبکه پالیگان ماتیک نام دارد، در ابتدا نام این شبکه ماتیک نتورک بود که بعدها به پالیگان تغییر کرد.

راه اول خرید مستقیم این رمز ارز از سایت های صرافی ایرانی معتبر مثل نوبیتکس به وسیله کارت بانکی و پرداخت ریال است. لازم به ذکر است که در حال حاضر ارز پالیگان از محبوبیت بالایی در ایران برخوردار است و توکن ماتیک در اکثر صرافی های معتبر ایرانی ارزهای دیجیتال موجود است. برای خرید ارز دیجیتال ماتیک می توانید از طریق لینک زیر وارد صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس شوید ثبت نام کنید و از 10 درصد تخفیف در کارمزد معاملات بهره مند گردید. همچنین اگر قصد خرید ماتیک با تتر یاخرید تترو معامله با این استیبل کوین را داشته باشید می‌توانید از بازار تتر موجود در این صرافی استفاده کرده و ارزهای دیجیتال خود را بر مبنای تتر معامله کنید. صرافی ارزپایا با ایجاد بخش خرید و فروش آسان و خرید و فروش حرفه‌ای، محیطی مناسب برای تمام کاربران، اعم از تازه‌واردین و تریدرهای حرفه‌ای ایجاد کرده است. برایخرید ماتیکدر بخش خرید و فروش آسان، کافی است مقدار ارز متیک موردنظر را مشخص کنید تاقیمت ماتیکبرای شما محاسبه شود.

چه تعداد توکن پالیگان (MATIC) در گردش است؟

بنیانگذاران پالی گان با نام های Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal شناخته می شوند که این شبکه را در سال 2017 تاسیس کرده اند. با توجه به قابلیت های مهم پالی گان، بلاک چین اتریوم تا حد زیادی شامل پیشرفت شد و شبکه آن توسعه یافت. از ویژگی های توکن ماتیک می توان به مقیاس پذیری بالا، توان پردازشی زیاد، استفاده از الگوریتم اثبات سهام یا PoS ( قابل استیکینگ) و امنیت بالای شبکه آن اشاره کرد. رمز ارز ماتیک واحد پرداخت شبکه به شمار می رود که با ایجاد 4 لایه اصلی، به بهترین شکل معاملات هوشمند را در بلاک وارد می کند. این 4 لایه شامل می شوند از لایه اتریوم، لایه امنیتی، لایه شبکه های پالی گان و لایه اجرا.

خرید و فروش پالی گان به روش سنتی و معامله با افراد حقیقی

این پروژه به دنبال بهبود پذیرش گسترده رمز ارزها و حل مشکل مقیاس پذیری آن ها در بلاک چین ها است. با استفاده از پالی گان، می توان زنجیره های رول آپ آپتیمیستیک، زنجیره های رول آپ ZK ، زنجیرهای مستقل یا هر نوع اطلاعات دیگر را که مورد نیاز توسعه دهندگان نرم افزار های مبتنی بر بلاک چین است ، ایجاد نمود. پالی گان به طور موثر اتریوم را به یک سیستم چند زنجیرهای کامل بدل می کند (معروف به اینترنت بلاکچین). این سیستم چند زنجیره ای با مزایایی چون امنیت و اکوسیستمی چالاک، مشابه سیستم هایی چون Polkadot ، Cosmos ، Avalanche و غیره است. همچنین توکن MATIC با تداوم حیات خود، به طور فزاینده ای موجب افزایش امنیت این سیستم می شود.

افرادی که تمایل به کسب رایگان ارز متیک دارند، باید وقت قابل توجهی را در این سایت‌ها بگذارنند. قابلیت ایجاد ارتباط بین شبکه اتریوم و سایر سیستم‌های بلاک چین فراهم می‌شود. و همان‌طور که در بالا نیز اشاره شد خرید رمز ارز در این نوع کیف‌پول‌ها هزینه زیادی برای کاربران خواهد داشت. با استفاده از گزینه “واریز ریالی” وجوه را به کیف پول خود اضافه کنید، این گزینه در بخش حسابداری قرار دارد. هر تعداد ارز ماتیک که مدنظرتان است را می توانید وارد کنید و سپس اقدام به فروش این رمزارز کنید. برای خرید ماتیک بهترین کار این است که از صرافی‌های معتبر و شناخته‌شده مانند نوبیتکس استفاده کنید.

مزایای خرید و فروش متیک در والکس

با توجه به مواردی که گفته شد و در مباحث قبلی ذکر نمودیم، از جمله اهداف این پلتفرم افزایش مقیاس پذیری می باشد و همچنین قصد دارد تا هزینه های مربوط به تراکنش را کاهش دهد. صرافی ارزدیجیتال وویجر VGX وویجر یک پلتفرم دارایی دیجیتال است که به کاربران تا 12 درصد پاداش سالانه ارائه می دهد. این وب سایت، با استفاده از یک الگوریتم اختصاصی پیش بینی کرده است که ارز MATIC در اواخر سال ۲۰۲۲ با قیمت ۴.۵ دلار معامله خواهد شد. WalletInvestor نوسانات زیادی را در قیمت ماتیک پیش بینی می‌کند اما معتقد است که در نهایت این ارز می‌تواند تا پایان سال ۲۰۲۲ رشد نسبتا خوبی را تجربه کند.

صرافی اینانس بستر مناسب خرید پالی گان (ماتیک نتورک) و فروش پالی گان (ماتیک نتورک) است. پلتفرم پالی گان Polygon و یا همان Matic Network سابق در اکتبر 2017 راه اندازی شد. این پلتفرم توسط دو توسعه دهنده با تجربه بلاکچین، با نام های Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal تاسیس شد.در سال 2019 تیم پلی گان کمک بزرگی به اکوسیستم اتریوم کرد. این تیم بر روی پیاده سازی MVP پلاسما، پروتکل WalletConnect و موتور اتریوم کار کردند. خرید ارز ماتیک بدون احراز هویت را میتوانید در سایت پی ام ایکس چنج تجربه کنید.